Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как постигат самообезвъздушаването при някой диз.автомобили

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как постигат самообезвъздушаването при някой диз.автомобили

    Въпросчето ми е следното как се постига самообезвъздушаването на горивната система на някой дизелови автомобили в смисъл такъв ,че наливаш гориво след като е угаснала завърташ на контакт изчакваш така може два три пъти и палиш без да се цапаш и помпиш на ръка.Знам че имат ел. помпа ,но другото важно какво е клапан който пропуска само въздух ли.Баща ми кара Ивеко което е гасено няколко пъти и си пали без да отваря капака изобщо.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    По принцип ако системата си е херметическа, след няколко покашляния двигателят трябва да заработи нормално.Ако все - пак има проблем, може внимателно да се разхлаби гайката на една от дюзите и след като протече нафта да се затегне.Пак казвам,при херметическа система.Ако си смуче въздух перманентно това няма да помогне.Точно така е и при Ивекото на баща ти.Последният път когато нямах нафта под ръка за да напълня новия горивен филтър така и стана.Мотора ми угасна един два пъти, и после си пое нормално.
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #3
      Дали е така както казва Нино или има някакви клапани които пропускат въздух само и при качване на гориво се затварят.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар

      Working...
      X