Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Шофиране без прибори на арматурно табло - проблеми?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Tempras написа:
    Темпра с дигитално табло при свалено такова запали точно един път без него. След това не можеше да дам контакт до връщането обратно на таблото.
    Карал съм около седмица без табло и никакви проблеми не съм имал, даже и километража си беше отчел изминатите км.
    Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
    ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

    Коментар


      #17
      Разглобих го, стрелките не пречат, ще видя как ще го мажа със силикон и какво ще го правя, най-много да го залепя едно за друго детайл по детайл да не може да се отваря и ако се наложи нещо да го изхвърля след това :DП.С. утре ще кажа дали всичко работи и ще разкажа какво съм направил, защото това е проблемът, който най-много ме дразни в тази кола
      кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
      кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

      Коментар


        #18
        Аз ще преместя темата в друг раздел, защото определено не е "Общи приказки".

        Коментар


          #19
          Готов съм, момчета. Не съм снимал, защото нямам и апарат, пък с гсм-а посред нощ, нищо и половина. Ползвах темите от форума за сваляне на приборното табло, без темата да не се захваща никой, защото има няколко видии, които не можеш да предположиш, че съществуват. Всичко става много бързо, сваля се за около 10 минути, моето табло има 3 букси отзад, колата е явно от старите, но таблото е електронно, не е с жило. Без значение на това всичко се сваля по описания в ред в другата тема, която ползвах. Четох, че пречат стрелките, че да се отстранят шумове, вибрации и т.н., стрелките не пречат, нека никой да не напъва да вади стрелките, защото след това евентуално ще има проблеми с вярното отчитане на приборите. Няма реглаж, няма наместване. Таблото се разглобява, като първо се махне предпазителя на приборите (отпред "стъклото", след това от задния край се развиват около 10 видиики, които държат задния капак, излиза самата платка напред, през нея минават едни дълги шишове, които контактуват за да отчита обортомера и скоростомера, разглобява се таблото с изтегляне, шишовете трябва да излязат от местата си, има и други малки пластмасови чопчета, които фиксират, не може да не се наместят! Самото скърцане идваше от тази пластмаса: По нейния ръб, където е маркирано с розово, скърцаше в другата част, която ляга отгоре, тя е "подложката" на циферблатите, представлява прозрачна пластмаса, над нея са циферблатите и стрелките минават през нея, по двата ръба се получаваше търкане и звукът беше отвратителен. По маркираното с розово залепих тиксо (изолирбанд, черен), по самата пластмасова подложка на циферблатите залепих тиксо по ръба, които обхващаше и страните, трябва да се внимава за да не се лепне тиксо под циферблата, където има нещо да се показва, отстрани има достатъчно място. След това намазах по розовата линия много тънко със силикон за всеки случай, макар, че тиксото така пресовано няма къде да отиде. При сглобяването на платка по платка във всички ъгли съм направил по няколко точки силикон, когато се събере конструкцията става много по-здрава и стегната, няма възможност да играе и да скърца. След като всичко се сглоби, преди окончателно да се монтира най-добре да се провери дали всички лампи светят. Като закачих таблото видях, че не ми свети подсветката на дисплея за изминатите километри, разглобих го отново, защото тази крушка не се вижда без да се свали задния капак отново. Сваля се заедно с цокъла, 1.2W е, струва 50 ст. Вади се чрез дърпане, намества се новата и се връща заедно с цокъла, като се завърта в гнездото. Всичко светна и бях готов за монтажа. На самия протектор на таблото, "стъклото" пред приборите на задния край намазах отвсякъде по ръба с една ивица силикон, ляга в гнездото си на колата и се стяга с 4-ри болта. Понеже всичко е пластмаса и оттам се получава скърцане, така вече гнездото опираше посредством силикона, затегнах го много здраво и няма вече никакви шумове оттам. Челната пластмаса също я намазах по ръба със силикон, съвсем тънко, за всеки случай, сглобих и вече карах кола с друго приборно табло Много съм доволен, направих няколко кръгчета из квартала, всичко спи, не се чува да поскърцне нещо, преди това ми късаше нервите. Ако някой има подобен проблем да го прави, не е сложно, разходи има само 1/4 туба със силикон за 50 ст., пък кефът е различен след това. Остана да се занимавам със скърцането на корите около багажника и петата врата, ама това е друга тема, те не дразнят, колкото приборното табло
          кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
          кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

          Коментар


            #20
            Сега ще почнат да те дразнят други скърцания .
            00' Bravo 105 JTD

            Коментар


              #21
              Те, че ме дразнят, дразнят, аз съм писал и кои, но на тези звукът беше най-изнервящ, другите се търпят, все пак тия скърцания ми напомнят, че карам фиат
              кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
              кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

              Коментар


                #22
                Правил си го на 9-ти Септември. Затова е станало и ще отиде поне 40 години от тук нататък.
                Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                Коментар

                Working...
                X