Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Шофиране без прибори на арматурно табло - проблеми?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Шофиране без прибори на арматурно табло - проблеми?

    Здравейте, колеги. Искам да сваля приборното таблото, защото много скърца и ми къса нервите ужасно, пробвах се и сам, разгледах теми, мисля, че ще се справя, долу-горе Искам да попитам, понеже е на кабели, ще ги откачам, ако ми се наложи да шофирам така, без закачени прибори възможно ли е да възникнат някакви проблеми? Да ми се занулят километражи или след това да има грешки или грешни показания?
    кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
    кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

    #2
    До колкото знам без табло не е доре дори на контакт да даваш.
    FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
    Единствено в България "селянин" е обидна дума.

    Коментар


      #3
      кола

      На някой коли става няма проблем но ако имаш аербаг ще светне километража електронен ли е
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        зависи от колата но ако е с крушки не диоди, няма да ти зарежда динамото.
        Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

        Коментар


          #5
          В най-добрия случай, както каза колегата, няма да ти зарежда акумулатора, понеже управлението минава през крушка в таблото. ако падне налягането на маслото, или вдигне температура, пак няма да разбереш. По-добре не карай без табло.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            А, няма ли да се омота компа нещо?
            Alfa 159 SW 2.4 Ti
            Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
            "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

            Коментар


              #7
              От де ви идват такива...Карай смело, нищо няма.Карал съм така цяла седмица Дедрата. Всички данни, които се показват на таблото ако си с електронен километраж (имам предвид - не с жило), идват от компа на колата. Като няма табло - нищо не виждаш, но иначе колата си работи абсолютно нормално. Връзката е еднопосочна - компютър - табло. Обратно сигнал няма.Опасно е до толкова, че ако прегрееш или нещо стане, при което светва лампа - няма да разбереш.

              Коментар


                #8
                Темпра с дигитално табло при свалено такова запали точно един път без него. След това не можеше да дам контакт до връщането обратно на таблото.
                1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                Коментар


                  #9
                  само при по-новите фиати се управлява таблото от компютъра, при старите таблото няма нищо общо с компютъра.
                  Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

                  Коментар


                    #10
                    Re: Шофиране без прибори на арматурно табло - проблеми?

                    VALIO_RACING написа:
                    Искам да сваля приборното таблото, защото много скърца и ми къса нервите ужасно,...
                    Вместо да караш без табло, пробвай да си решиш проблема със скърцането. При мен извънградско, също ми късаше нервите, на 5-та с ~ 1500 оборота. Свалих таблото, разделих го на всички възможни части/платки. Всяка една, там където контактуват една са друга, по ръбовете я минах с много тънък слой черен силикон. Тракане повече няма.
                    00' Bravo 105 JTD

                    Коментар


                      #11
                      Re: Шофиране без прибори на арматурно табло - проблеми?

                      nikolce написа:
                      VALIO_RACING написа:
                      Искам да сваля приборното таблото, защото много скърца и ми къса нервите ужасно,...
                      Вместо да караш без табло, пробвай да си решиш проблема със скърцането. При мен извънградско, също ми късаше нервите, на 5-та с ~ 1500 оборота. Свалих таблото, разделих го на всички възможни части/платки. Всяка една, там където контактуват една са друга, по ръбовете я минах с много тънък слой черен силикон. Тракане повече няма.
                      Той пита "ако се наложи да шофира без табло", а не иска да си сваля таблото и да шофира без него заради скърцането. Явно иска да си го оправи сам, но го е страх, че ще му отнеме време
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        #12
                        Да, точно така. Мисля, че скърца между самите пластмаси. Не искам да карам без табло поначало, да не съм изрод Искам да го сваля, да го мисля, да цапам и да го върна, пък ако се наложи да отхвърча да мога да запаля. Утре след обед, мисля да пробвам тази работа, до вечерта време бол, неделя също. Така не мога да го търпя, адски просташки проблем, само при фиат може да го има
                        кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
                        кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

                        Коментар


                          #13
                          VALIO_RACING написа:
                          Да, точно така. Мисля, че скърца между самите пластмаси. Не искам да карам без табло поначало, да не съм изрод Искам да го сваля, да го мисля, да цапам и да го върна, пък ако се наложи да отхвърча да мога да запаля. Утре след обед, мисля да пробвам тази работа, до вечерта време бол, неделя също. Така не мога да го търпя, адски просташки проблем, само при фиат може да го има
                          И при опел, фалве, форд и де що пластмасова арматура има. Не мисли, че Фиат са измислили скърцащите пластмаси
                          Steliyan's Life!
                          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                          Коментар


                            #14
                            Без табло ако дадеш на контакт ще ти светне еърбега и няма да угасне освен ако не намериш някой да ти изчисти грешката от централата му после. ОТделно ще ти се нулира дневния километраж.

                            Коментар


                              #15
                              Момчета, след толкова много време днес свалих таблото за 10 минути и започнах да му се кумя Разбрах от къде скърца, зад самия циферблат има една прозрачна пластмаса, тя скърца, като се трие в леглото си, една бяла пластмаса, няма как да го обясня по-добре, който е разглобявал знае. Сега въпросът е, че четох да не барам стрелките, защото таблото ще е пътник след това, пък не виждам по какъв начин бих могъл да разделеча или подложа нещо между двете пластмаси, без да махна стрелките Приемам всякакви идеи, защото таблото е разглобено в момента и така не смея да карам. Гледах инструкции по разглобяването, до някъде е така, до някъде не е, инструкциите бяха за браво, имало две букси отзад, при мен има 3 букси, таблото е електронно.
                              кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
                              кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

                              Коментар

                              Working...
                              X