При мен не се е преебал механизъма, а се е откъснала направо планката която го държи за вратата, ама си карам така, малко кофти е че не се задържа вратата, но не е болка за умиране
Доста често се случва да се скъса направо ламарината на вратата около захвата на степенния ограничител, от колкото да се скапе самия механизъм, без значение дали е двуврата или с 4 врати. Механизъма е един и същ.
Това че механизмите на вратата на Мареа и Браво са еднакви сигурно и проверено ли е че мене ме съмнява малко?Питам защото на лявата врата се е скапал механизма и требва да го сменям.
FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
Единствено в България "селянин" е обидна дума.
При мен не се е преебал механизъма, а се е откъснала направо планката която го държи за вратата, ама си карам така, малко кофти е че не се задържа вратата, но не е болка за умиране
Чети кво съм написал по-горе и виж снимката как съм го направил в случая както при теб се е откъснала планката така и при мен
Доста често се случва да се скъса направо ламарината на вратата около захвата на степенния ограничител, от колкото да се скапе самия механизъм, без значение дали е двуврата или с 4 врати. Механизъма е един и същ.
Това че механизмите на вратата на Мареа и Браво са еднакви сигурно и проверено ли е че мене ме съмнява малко?Питам защото на лявата врата се е скапал механизма и требва да го сменям.
Еднакви са. Не знам само дали имат разлика от тези преди и след 98г. но ме съмнява
Днес се заиграх, оказа се половинчата при мен. На горният болт е счупен механизма (ухото му), а на долният е счупена ламарината на вратата. Махнах всичко, засега нямам мерак да се занимавам с тази простотия.На дъното на вратата намерих гумено уплътнение, беше паднало от десната шина на стъклото, залепих я. Вече няма да дрънчи при затваряне, когато стъклото е спуснато. Смазах водача, беше барут сух, сега се движи една идея по-добре. Направих тонколоната да не дрънчи. И 2 часа ми отне да махна гадното, надрано, гумено покритие от държката на вратата, и около копчетата. Голямо търкане падна. Сега свети .
Доста често се случва да се скъса направо ламарината на вратата около захвата на степенния ограничител, от колкото да се скапе самия механизъм, без значение дали е двуврата или с 4 врати. Механизъма е един и същ.
Това че механизмите на вратата на Мареа и Браво са еднакви сигурно и проверено ли е че мене ме съмнява малко?Питам защото на лявата врата се е скапал механизма и требва да го сменям.
Еднакви са. Не знам само дали имат разлика от тези преди и след 98г. но ме съмнява
На моето браво 97’ съм с ограничители от брава 00’ . според мен са еднакви
Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97
На мен това черното пукаше. След като развих болтовете едно от ушите които държат механизма към самата врата се оказа счупено и го махнах. Пукането продължи, но след премахването и на втория болт пукането спря, но вече нямах степени. До момента не съм намерил къде се продават такива резервни и ще съм благодарен ако някой който знае от къде може да се поръча да пише.
Ето ти снимка на това което е счупено. Трябва да свалиш кората на вратата и да извадиш цялата панта. Това счупеното го заваряваш ама качествено и си готов.
Коментар