Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампата на маслото не свети постоянно при контакт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лампата на маслото не свети постоянно при контакт

    Прочетох няколко теми, но всички бяха с различни условия. При мен е така: давам на контакт, светят акумулатора и лампата за маслото, при което, след няколко секунди изгасват всички лампи (абс, колани и всички там неща) заедно с лампата за маслото. Като запаля колата лампата не свети. Докато е запалена колата не е присветвала или примигвала. Маслото е на 9000 км, скоро ще го сменям (Mobil 10w40). Да го считам ли това за проблем и как да го отстраня?
    Fiat Punto MK2 Sporting
    Fiat Punto MK2 HGT

    #2
    Лампата на маслото не трябва да свети постоянно. Ако не изгасва означава, че има проблем. Един приятел има пунто мк2 и на него също не свети постоянно а изгасва всичко. При моето браво когато колата е на контакт след като приключи подгряването остава да свети само акумулатора.
    Fiat Bravo 1.9 TD100

    Коментар


      #3
      Първо виж внимателно с коя лампа загасва заедно лампата за маслото. Явно не работи коректно щом гасне още на контакт без да е запалена колата. Най-вероятно е вързана към някоя друга лампа и ти може да си караш с ниско налягане или с развален датчик за налягане без да знаеш.

      Коментар


        #4
        max-2 написа:
        Първо виж внимателно с коя лампа загасва заедно лампата за маслото. Явно не работи коректно щом гасне още на контакт без да е запалена колата. Най-вероятно е вързана към някоя друга лампа и ти може да си караш с ниско налягане или с развален датчик за налягане без да знаеш.
        Номера на китайката, ило казано по български номера на автоджамбазина Свали таблото и погледни отзад какво става, ако не разбираш пусни една снимка на таблото.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          При работещ двигател откачи кабела от датчика на маслото и го дай на маса някъде, ако светне лампата на маслото значи всичко е о.к. Ако не светне - имаш проблем.
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #6
            sa6obravoto написа:
            Лампата на маслото не трябва да свети постоянно. Ако не изгасва означава, че има проблем. Един приятел има пунто мк2 и на него също не свети постоянно а изгасва всичко. При моето браво когато колата е на контакт след като приключи подгряването остава да свети само акумулатора.
            Напротив, поне на мойто пунто което се води мк3 ако остане на контакт остава са свети маслото и акумулатора.Та и при колегата трябва да е същото.А и не виждам начин тази лампа да угасне без да има налягане в мотора което да прекъсне веригата в датчика за да не свети.
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              infineon написа:
              Напротив, поне на мойто пунто което се води мк3 ако остане на контакт остава са свети маслото и акумулатора.Та и при колегата трябва да е същото.А и не виждам начин тази лампа да угасне без да има налягане в мотора което да прекъсне веригата в датчика за да не свети.
              Да не сме се замисляли за налягането на маслото. Явно и неговата кола е побългарена. А пък на моето браво се оказа че крушката е пеела последната си песен. Сега със сменена и при мен не гасне преди да запаля.
              Fiat Bravo 1.9 TD100

              Коментар


                #8
                при мен като дам на контакт ми гаснат всички лампи без тази на маслото акумулатора и жълтата лампа(чека)и така трябва да е нормално

                Коментар

                Working...
                X