Прочетох няколко теми, но всички бяха с различни условия. При мен е така: давам на контакт, светят акумулатора и лампата за маслото, при което, след няколко секунди изгасват всички лампи (абс, колани и всички там неща) заедно с лампата за маслото. Като запаля колата лампата не свети. Докато е запалена колата не е присветвала или примигвала. Маслото е на 9000 км, скоро ще го сменям (Mobil 10w40). Да го считам ли това за проблем и как да го отстраня?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лампата на маслото не свети постоянно при контакт
Collapse
X
-
max-2 написа:Първо виж внимателно с коя лампа загасва заедно лампата за маслото. Явно не работи коректно щом гасне още на контакт без да е запалена колата. Най-вероятно е вързана към някоя друга лампа и ти може да си караш с ниско налягане или с развален датчик за налягане без да знаеш.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
sa6obravoto написа:Лампата на маслото не трябва да свети постоянно. Ако не изгасва означава, че има проблем. Един приятел има пунто мк2 и на него също не свети постоянно а изгасва всичко. При моето браво когато колата е на контакт след като приключи подгряването остава да свети само акумулатора.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:Напротив, поне на мойто пунто което се води мк3 ако остане на контакт остава са свети маслото и акумулатора.Та и при колегата трябва да е същото.А и не виждам начин тази лампа да угасне без да има налягане в мотора което да прекъсне веригата в датчика за да не свети.Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар