Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Върпос за стартер.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Върпос за стартер.

    На коя позиция трябва да поставя + и - от акумулатора за да заработи стартера ??Благодаря на отзовалите се
    Прикачени файлове
    Marea TD100

    #2
    1 е плюс от акумулатора 2 кабела от контактния ключ а 3 не го виждам добре но по принцип маса за стартера се взема от двгто като го поставиш на местото му а това там око е за кабел то това трябва да е масата
    STILO JTD

    Коментар


      #3
      Масата ти е корпуса на стартера. Ако искаш да го прбваш както е свален, трябва да подадеш - на корпуса. На 1 както каза колегата +. На 2 подаваш + да завърти. И го махаш от 2, за да спре да върти.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #4
        На свален акумулатор /на земята/вурху минуса му поставяш стартера. С преварително вързан за + кабел подаваш ток на 2 и треа да чуеш ено яко ЩРАК като махнеш кабела-пак щрак. На 1 като пуснеш трябва да завърти без ЩРАК-ане и кабела да ти припари в ръката.Когато стартера си е на мястото и акумулатора е свързан и дадеш на късо 1и2 стартера ще завърти без да заработи двигателя..ако и дадеш контакт то двиг. ще заработи.
        LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
        ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

        Коментар


          #5
          Благодаря пичове
          Marea TD100

          Коментар


            #6
            lubo_Y10 написа:
            На свален акумулатор /на земята/вурху минуса му поставяш стартера. С преварително вързан за + кабел подаваш ток на 2 и треа да чуеш ено яко ЩРАК като махнеш кабела-пак щрак. На 1 като пуснеш трябва да завърти без ЩРАК-ане и кабела да ти припари в ръката.Когато стартера си е на мястото и акумулатора е свързан и дадеш на късо 1и2 стартера ще завърти без да заработи двигателя..ако и дадеш контакт то двиг. ще заработи.
            на 1 няма да завърти докато не пуснеш + от контактен ключ а именно на 2.

            Коментар


              #7
              lubomm написа:
              lubo_Y10 написа:
              На свален акумулатор /на земята/вурху минуса му поставяш стартера. С преварително вързан за + кабел подаваш ток на 2 и треа да чуеш ено яко ЩРАК като махнеш кабела-пак щрак. На 1 като пуснеш трябва да завърти без ЩРАК-ане и кабела да ти припари в ръката.Когато стартера си е на мястото и акумулатора е свързан и дадеш на късо 1и2 стартера ще завърти без да заработи двигателя..ако и дадеш контакт то двиг. ще заработи.
              на 1 няма да завърти докато не пуснеш + от контактен ключ а именно на 2.
              Прав си Колега! На другата шпилка /под 1/.
              LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
              ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

              Коментар

              Working...
              X