1 е плюс от акумулатора 2 кабела от контактния ключ а 3 не го виждам добре но по принцип маса за стартера се взема от двгто като го поставиш на местото му а това там око е за кабел то това трябва да е масата
Масата ти е корпуса на стартера. Ако искаш да го прбваш както е свален, трябва да подадеш - на корпуса. На 1 както каза колегата +. На 2 подаваш + да завърти. И го махаш от 2, за да спре да върти.
На свален акумулатор /на земята/вурху минуса му поставяш стартера. С преварително вързан за + кабел подаваш ток на 2 и треа да чуеш ено яко ЩРАК като махнеш кабела-пак щрак. На 1 като пуснеш трябва да завърти без ЩРАК-ане и кабела да ти припари в ръката.Когато стартера си е на мястото и акумулатора е свързан и дадеш на късо 1и2 стартера ще завърти без да заработи двигателя..ако и дадеш контакт то двиг. ще заработи.
На свален акумулатор /на земята/вурху минуса му поставяш стартера. С преварително вързан за + кабел подаваш ток на 2 и треа да чуеш ено яко ЩРАК като махнеш кабела-пак щрак. На 1 като пуснеш трябва да завърти без ЩРАК-ане и кабела да ти припари в ръката.Когато стартера си е на мястото и акумулатора е свързан и дадеш на късо 1и2 стартера ще завърти без да заработи двигателя..ако и дадеш контакт то двиг. ще заработи.
на 1 няма да завърти докато не пуснеш + от контактен ключ а именно на 2.
На свален акумулатор /на земята/вурху минуса му поставяш стартера. С преварително вързан за + кабел подаваш ток на 2 и треа да чуеш ено яко ЩРАК като махнеш кабела-пак щрак. На 1 като пуснеш трябва да завърти без ЩРАК-ане и кабела да ти припари в ръката.Когато стартера си е на мястото и акумулатора е свързан и дадеш на късо 1и2 стартера ще завърти без да заработи двигателя..ако и дадеш контакт то двиг. ще заработи.
на 1 няма да завърти докато не пуснеш + от контактен ключ а именно на 2.
Коментар