Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Има ли гарнитура на картера на Чинкуеченто 1.1?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Има ли гарнитура на картера на Чинкуеченто 1.1?

    Искам заедно с първата смяна на маслото да отворя картера и капака на клапаните за да проверя доколкото оже какво е положението вътре, та отидох да си купя гарнитури за съответните места. Продавача проверява в каталога и ми даде гарнитура за капака на клапаните, но каза, че за картера нямало гарнитура и най-вероятно се слага само силикон.Някой да има представа дали това е така наистина?Двигателя е 1.1 - номера му го има в подписа ми.
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    #2
    Може и да е прав продавача. Епера показва някаква тубичка, под номер 3, силикон демек.Някой друг да потвърди обаче.
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      #3
      кола

      Нали двигателя е FAER 1.1 Там няма гарнитура а черен силикон.Макар че има да продават по чуждите сайтове
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Някакви тънкости при слагането на силикона има ли? Трябва ли да стои за да "стегне" и колко време?Или да си почистя хубаво повърхностите, да го наплякам обилно с новия силикон и стягане?
        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
        Нека Силата на бъде с Нас...

        Коментар


          #5
          кола

          Като гледаш да не остава по вътрешната част и завиваш от вътре на вън като гарнитура / 1 измиване и обезмасляване на частите добренамазване на 1 мм слой от силикон на капака 2 изчакване да засъхне за 5 минути 3 с мокър пръст или шпатула внимателно подравняване и премахване на големите наслагвания. 4 слагане на мястото без да се затягат винтовете, но достатъчно завито за да не влиза прах 5 чакане час-два да се втвърди силикона 6 затягане на винтовете/това от интернет
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Сериозно ще сваляш картера за да подмениш силикона?
            LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
            ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

            Коментар


              #7
              Ползвал съм за капака на клапаните червен силикон на Bison маслоустоичив и темепературоустоичив до 300 градуса.Но заедно с него и коркова гарнитура де.Почиства се много старателно,докато няма и помен от масло или мръсотия на контактните повърхности,аз ползвах и спирт 90 градуса накрая да съм сигурен.След това се нанася умерено количество,няма как да го измериш точно 1 или 2 милиметра е,аз слагам малко повече от минималното на око.Капакът се слага и се затягат болтовете съвсем леко,като се спира щом почне да се показва силиконът.На Bison-а му дават 48 часа до пълно засъхване,дотогава не бях карал колата,а след това време притегнах още леко болтовете,като понеже имаше дължина на шпилките си сложих и по една контрагаика,но при много коли това няма да е приложимо.Оттогава 2 или 3 години,не помня вече няма и помен от теч.При картера процедурата ще е подобна,като щом няма гарнитура ще разчиташ на силикона само.Моят съвет е да видиш колко дават на сиинона до пълно втвърдяване и да предвидиш чак след това време леко да се дотегне и да се налива маслото.
              Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

              Коментар


                #8
                Киро,Детето чудо каза че фиат са със фабрично селеконово уплътнение на картера, той закъса със едно НГТ, Пунто 01 и слага един черен 12-15 кинта тубата, щъ го питам за марката, взема го от боша на Симеон.
                ...хладилник, карам хладилник...

                Коментар


                  #9
                  lubo_Y10 написа:
                  Сериозно ще сваляш картера за да подмениш силикона?
                  Не го правя заради това, да не ме е ебал луд...
                  VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                  VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                  VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                  VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                  Нека Силата на бъде с Нас...

                  Коментар


                    #10
                    seninkn написа:
                    Киро,Детето чудо каза че фиат са със фабрично селеконово уплътнение на картера, той закъса със едно НГТ, Пунто 01 и слага един черен 12-15 кинта тубата, щъ го питам за марката, взема го от боша на Симеон.
                    За някакъв черен силикон ми предлагаха в Деу-то горе при Млекокопа за 16 лв. тубичката....
                    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                    Нека Силата на бъде с Нас...

                    Коментар


                      #11
                      ако е сива тубичка със наттпис на бял фон, може и да е същият, колегата си е изкл. тел та не можах го питам...
                      ...хладилник, карам хладилник...

                      Коментар


                        #12
                        аз ползвам на Victor Reinz силикон и съм доста доволен не е прокапало никаде кадето съм слагал
                        Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                        Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                        Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                        Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                        Коментар


                          #13
                          Да и аз препоръчвам Рейнц,но този,който е до 300 градуса на него пише Рейнцосил и мисля,че номера му беше 70-31414-10 и струва около 14лв. тубичка 70мл.
                          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                          Коментар


                            #14
                            Да Виктор Ренц е добра марка.Сваляш картера, почистваш хубаво целия картер вън и вътре с ацетон и парцал да лъсне, после с макетно ножче отстраняваш стария силикон и пак с парцалчето почистваш, целта е да се обезмасли хубаво повърхноста, нанасяш силикона/на тубата има дозатор който ти пуска силикон с деберина 1мм./ Минаваш по цялата повърхност но гледаш да е по външната полувина на ръба/ не допускай да влиза силикон вътре в картера/ не пропускай ушите. Мажеш и веднага стягаш на кръст както се стяга глава, почваш от вътре на вън. Оставяш го да стегне около 1-2 часа и наливаш маслото, палиш да загрее, температурата го стяга и изпича. гасиш и след 2-3 часа можеш да караш на воля. Внимавай със смукатуля да не го удариш или изкривиш. Приготви си инструмент с чупеща глава.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар

                            Working...
                            X