Искам заедно с първата смяна на маслото да отворя картера и капака на клапаните за да проверя доколкото оже какво е положението вътре, та отидох да си купя гарнитури за съответните места. Продавача проверява в каталога и ми даде гарнитура за капака на клапаните, но каза, че за картера нямало гарнитура и най-вероятно се слага само силикон.Някой да има представа дали това е така наистина?Двигателя е 1.1 - номера му го има в подписа ми.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Има ли гарнитура на картера на Чинкуеченто 1.1?
Collapse
X
-
Може и да е прав продавача. Епера показва някаква тубичка, под номер 3, силикон демек.Някой друг да потвърди обаче.
-
Някакви тънкости при слагането на силикона има ли? Трябва ли да стои за да "стегне" и колко време?Или да си почистя хубаво повърхностите, да го наплякам обилно с новия силикон и стягане?VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
кола
Като гледаш да не остава по вътрешната част и завиваш от вътре на вън като гарнитура / 1 измиване и обезмасляване на частите добренамазване на 1 мм слой от силикон на капака 2 изчакване да засъхне за 5 минути 3 с мокър пръст или шпатула внимателно подравняване и премахване на големите наслагвания. 4 слагане на мястото без да се затягат винтовете, но достатъчно завито за да не влиза прах 5 чакане час-два да се втвърди силикона 6 затягане на винтовете/това от интернет
Коментар
-
Ползвал съм за капака на клапаните червен силикон на Bison маслоустоичив и темепературоустоичив до 300 градуса.Но заедно с него и коркова гарнитура де.Почиства се много старателно,докато няма и помен от масло или мръсотия на контактните повърхности,аз ползвах и спирт 90 градуса накрая да съм сигурен.След това се нанася умерено количество,няма как да го измериш точно 1 или 2 милиметра е,аз слагам малко повече от минималното на око.Капакът се слага и се затягат болтовете съвсем леко,като се спира щом почне да се показва силиконът.На Bison-а му дават 48 часа до пълно засъхване,дотогава не бях карал колата,а след това време притегнах още леко болтовете,като понеже имаше дължина на шпилките си сложих и по една контрагаика,но при много коли това няма да е приложимо.Оттогава 2 или 3 години,не помня вече няма и помен от теч.При картера процедурата ще е подобна,като щом няма гарнитура ще разчиташ на силикона само.Моят съвет е да видиш колко дават на сиинона до пълно втвърдяване и да предвидиш чак след това време леко да се дотегне и да се налива маслото.Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
lubo_Y10 написа:Сериозно ще сваляш картера за да подмениш силикона?VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
seninkn написа:Киро,Детето чудо каза че фиат са със фабрично селеконово уплътнение на картера, той закъса със едно НГТ, Пунто 01 и слага един черен 12-15 кинта тубата, щъ го питам за марката, взема го от боша на Симеон.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
аз ползвам на Victor Reinz силикон и съм доста доволен не е прокапало никаде кадето съм слагалШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Да Виктор Ренц е добра марка.Сваляш картера, почистваш хубаво целия картер вън и вътре с ацетон и парцал да лъсне, после с макетно ножче отстраняваш стария силикон и пак с парцалчето почистваш, целта е да се обезмасли хубаво повърхноста, нанасяш силикона/на тубата има дозатор който ти пуска силикон с деберина 1мм./ Минаваш по цялата повърхност но гледаш да е по външната полувина на ръба/ не допускай да влиза силикон вътре в картера/ не пропускай ушите. Мажеш и веднага стягаш на кръст както се стяга глава, почваш от вътре на вън. Оставяш го да стегне около 1-2 часа и наливаш маслото, палиш да загрее, температурата го стяга и изпича. гасиш и след 2-3 часа можеш да караш на воля. Внимавай със смукатуля да не го удариш или изкривиш. Приготви си инструмент с чупеща глава.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар