Колеги от няколко дни ми прави впечатление,че като работи колата на място (800 оборота) и лампата на маслото свети слабичко и премигва.Като подам газ угасва.В движение също не свети.Масло има.От какво може да е проблема?типо 1.4 моно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Премигва лампата за маслото.
Collapse
X
-
Премери си налягането на маслото и виж тази тема - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...365&highlight=Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
muns61 написа:Премери си налягането на маслото и виж тази тема - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...365&highlight=Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Re: Премигва лампата за маслото.
pecata написа:Колеги от няколко дни ми прави впечатление,че като работи колата на място (800 оборота) и лампата на маслото свети слабичко и премигва.Като подам газ угасва.В движение също не свети.Масло има.От какво може да е проблема?типо 1.4 моноBrava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
Re: Премигва лампата за маслото.
besniq30 написа:pecata написа:Колеги от няколко дни ми прави впечатление,че като работи колата на място (800 оборота) и лампата на маслото свети слабичко и премигва.Като подам газ угасва.В движение също не свети.Масло има.От какво може да е проблема?типо 1.4 моноFiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
muns61 написа:Ами ако е по-зле от твоя?Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
И към тия пари си прибави евентуално и някакви за шлайф на вала,който е задължително да се измери.Може да излезе на следващ ремонтен размер дори и да не е надран...може и да е добре ама кой знае-микромера ще си каже последната дума.Цилиндрите също те съветвам да измериш-така и така е отворен,а и после ако сложиш нови сегменти 80.5мм да не се чудиш защо маслото го гори.Има си също допуски и ако ги надхвърля трябват нов размер бутала...Ремонта може да си го извършиш и сам особено ако се състои само в подмяната на лагери/сегменти.Трябва ти просто един динамометричен ключ и моментите на затягане.Скоба за сегментите може да си направиш от ламарина.Другото е някой друг приятел за помощ от време на време и да си лафите п.с: ако съм на теб ще разпилея и главата за напасване на клапаните и смяна на гумички-те са има няма 10лв.така поне си гарантираш за няколко хиляди км. безпроблемна работа на двигателяEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Гаранция е от маслото (да не се изказвам силно, но съм бая сигурен). Аз моята като я купувах ми примигваше по същия начин. Даже на моменти светеше постоянно. Като позагрееше се оправя. Още на следващия ден го смених и от тогава почти 3 години не е примигнала нито веднъж. Е като изключим при палене де. така, че сменяй първо и тогава хвъляй торбите с пари. А и междодругото вече маслата не са като преди. аз карам на селения и я сменям дори малко преди определените километри и всякя година все по-рано и по-рано се променя звука на двигателя. Той е един специфичен като на старо масло (ня знма как точно да го опиша). Та си подбери наистина добро масло за следващия път.А и за всеки случай ей така докато с чудиш какво да правиш тия дни, хвърли едно око на датчика и буксата за маслото.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Колега, не се мятай на върбите сам, вземи една добавка за маслото за промивка на ДВГ. Налей я преди да смениш маслото и покарай, колкото пише в инструкцията на добавката с нея. После наливай само СЕЛЕНИА, като за твоя ДВГ, това масло си съдържа добавки против отлагане на клей и други мизерии. Бягай от немски масла, не стават. Ако твърдо държиш да бягаш от Селениа ( което според мен си е голяма грешка ) поне вземи някакво френско. Мой познат с АУДИ щеше като теб да прави основен ремонт по същата причина, оказа се от ланяни масла целия проблем. Натрупани мизерии в картера - най-вече клей, не позволяваха на помпата да засмуква достатъчно масло. Човека си почисти картера и грижите изчезнаха. Сега кара АУДИ-то ъс Селениа Голд и е супер доволен. Не знам защо тук в то форум, почти никой е уважава тази марка масло, но то си е наистина добър избор. Не е на-великото, но е на много високо ниво.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар