Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Премигва лампата за маслото.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Премигва лампата за маслото.

    Колеги от няколко дни ми прави впечатление,че като работи колата на място (800 оборота) и лампата на маслото свети слабичко и премигва.Като подам газ угасва.В движение също не свети.Масло има.От какво може да е проблема?типо 1.4 моно
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    #2
    На студен мотор прави ли го, или само на загрял?
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #3
      На загрял само. (отивам на ГТП,пожелавам си успех)
      Fiat Tipo
      Corsa b комби !

      Коментар


        #4
        Премери си налягането на маслото и виж тази тема - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...365&highlight=
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #5
          muns61 написа:
          Премери си налягането на маслото и виж тази тема - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...365&highlight=
          Темата я разгледах.А как се мери налягането на маслото ?
          Fiat Tipo
          Corsa b комби !

          Коментар


            #6
            Re: Премигва лампата за маслото.

            pecata написа:
            Колеги от няколко дни ми прави впечатление,че като работи колата на място (800 оборота) и лампата на маслото свети слабичко и премигва.Като подам газ угасва.В движение също не свети.Масло има.От какво може да е проблема?типо 1.4 моно
            Не искам да те плаша но премигването при топъл мотор на празен ход говори за износени основни или биелни лагери !
            Brava td100 1999г.
            CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
            http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
            Форд Фокус 1.8 Тдди
            http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

            Коментар


              #7
              Re: Премигва лампата за маслото.

              besniq30 написа:
              pecata написа:
              Колеги от няколко дни ми прави впечатление,че като работи колата на място (800 оборота) и лампата на маслото свети слабичко и премигва.Като подам газ угасва.В движение също не свети.Масло има.От какво може да е проблема?типо 1.4 моно
              Не искам да те плаша но премигването при топъл мотор на празен ход говори за износени основни или биелни лагери !
              Става въпрос за биелни лагери.Сега ще се поровя да видя цените на основните,биелните,пък и сегменти.Да видя дали си струва или да търся друг мотор направо.
              Fiat Tipo
              Corsa b комби !

              Коментар


                #8
                Ами ако е по-зле от твоя?
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #9
                  muns61 написа:
                  Ами ако е по-зле от твоя?
                  Toчно това ме притеснява,че е въпрос на късмет.Основни лагери 30лвБиелни 30лвСегменти 80лвГарнитура 20-25лвИ това проверих набързо само на едно място.Не са скъпи частите на този мотор,само трябва да видя кой ще свърши работата.
                  Fiat Tipo
                  Corsa b комби !

                  Коментар


                    #10
                    И към тия пари си прибави евентуално и някакви за шлайф на вала,който е задължително да се измери.Може да излезе на следващ ремонтен размер дори и да не е надран...може и да е добре ама кой знае-микромера ще си каже последната дума.Цилиндрите също те съветвам да измериш-така и така е отворен,а и после ако сложиш нови сегменти 80.5мм да не се чудиш защо маслото го гори.Има си също допуски и ако ги надхвърля трябват нов размер бутала...Ремонта може да си го извършиш и сам особено ако се състои само в подмяната на лагери/сегменти.Трябва ти просто един динамометричен ключ и моментите на затягане.Скоба за сегментите може да си направиш от ламарина.Другото е някой друг приятел за помощ от време на време и да си лафите п.с: ако съм на теб ще разпилея и главата за напасване на клапаните и смяна на гумички-те са има няма 10лв.така поне си гарантираш за няколко хиляди км. безпроблемна работа на двигателя
                    EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                    Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                    Коментар


                      #11
                      смени първо маслото а в прочем на колко км е от смяната му защото ми се струва че му е паднал вискозитета и затова лампата свети
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар


                        #12
                        nsn написа:
                        смени първо маслото а в прочем на колко км е от смяната му защото ми се струва че му е паднал вискозитета и затова лампата свети
                        Маслото е за смяна.Поръчал съм ТОТАЛ минерално (с 100% немски произход) и ще видим дали ще свети пак.
                        Fiat Tipo
                        Corsa b комби !

                        Коментар


                          #13
                          Гаранция е от маслото (да не се изказвам силно, но съм бая сигурен). Аз моята като я купувах ми примигваше по същия начин. Даже на моменти светеше постоянно. Като позагрееше се оправя. Още на следващия ден го смених и от тогава почти 3 години не е примигнала нито веднъж. Е като изключим при палене де. така, че сменяй първо и тогава хвъляй торбите с пари. А и междодругото вече маслата не са като преди. аз карам на селения и я сменям дори малко преди определените километри и всякя година все по-рано и по-рано се променя звука на двигателя. Той е един специфичен като на старо масло (ня знма как точно да го опиша). Та си подбери наистина добро масло за следващия път.А и за всеки случай ей така докато с чудиш какво да правиш тия дни, хвърли едно око на датчика и буксата за маслото.
                          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                          182A4.000 IAW49F
                          LPG - Lovato EasyFast
                          ----------------------------
                          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                          Коментар


                            #14
                            Да и аз съм първо да смениш маслото и да погледнеш датчика и буксата,ако не се оправи тогава пръскай мотора.
                            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                            Коментар


                              #15
                              Колега, не се мятай на върбите сам, вземи една добавка за маслото за промивка на ДВГ. Налей я преди да смениш маслото и покарай, колкото пише в инструкцията на добавката с нея. После наливай само СЕЛЕНИА, като за твоя ДВГ, това масло си съдържа добавки против отлагане на клей и други мизерии. Бягай от немски масла, не стават. Ако твърдо държиш да бягаш от Селениа ( което според мен си е голяма грешка ) поне вземи някакво френско. Мой познат с АУДИ щеше като теб да прави основен ремонт по същата причина, оказа се от ланяни масла целия проблем. Натрупани мизерии в картера - най-вече клей, не позволяваха на помпата да засмуква достатъчно масло. Човека си почисти картера и грижите изчезнаха. Сега кара АУДИ-то ъс Селениа Голд и е супер доволен. Не знам защо тук в то форум, почти никой е уважава тази марка масло, но то си е наистина добър избор. Не е на-великото, но е на много високо ниво.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X