Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с почистване на охладителната система на Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с почистване на охладителната система на Браво

    Здравейте колеги ! Наскоро имах проблем с мойто Браво - сменях гарнитура на главата , имаше доста масълце в охладителната система ! Оправих този проблем,но сега се чудя как да прочистя охладителната?Пробвах с една добавка,която горещо ми препоръчаха като най-добра , имаше някакъв ефект , но....... пак е затлачено. Та по темата имам два въпроса: 1. Дайте идея как най-добре и с какво да изчистя остатъците от маслото в цялата система. 2. Възможно ли е от това да има някъде запушване,защото датчика за температурата на водата при работен режим си стои на 2 чертички над средата и рядко пада до 1/2. Като пусна климатика скача до 4 чертички нагоре, малко под червените.Това е при градско каране. Иначе перката си работи нормално в двата режима.Възможно ли е проблема да идва и от термостата или си е нормално за този модел? Направо изпитвам ужас да не я прегрея пак !!! Като карам очите ми все на тази стрелка си стоят.... Предварително благодаря на всички отзовали се по темата !
    Фиат Браво 1.6 16V 97г. газ , климатик

    #2
    ... може и термостат да е... може да ти е позапушен радиатора... може и датчика за температурата да е.... може и някоя земя да не ти дава добър контакт (но ако е това, показанията ще ти се променят значително при пускане на някой голям консуматор, например вентилатор на парното)....п.п.А как точно и с каква добавка си чистил охладителната система?
    Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
    --- в сърцето завинаги... ---
    Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

    Коментар


      #3
      Маслените налепи по стените на охладителната система силно влошават отдаването на температурата,съответно ако има мазни налепи по тръбичките на радиатора,то охлаждането на течността е силно затруднено.Съвета ми е да си източиш охлаждащата течност,да налееш вода смесена с някакъв обезмаслител(консултирай се в някой магазин за почистващи препарати).Остави да поработи двигателя докато загрее до работна температура,за да отвори термостата и да поработи и така,за да прочисти радиатора.Източваш я и наливаш нова течност.Може да повториш процедурата няколко пъти в зажисимост от това колко е омаслена системата.Предполагам ще е добре изтакането да стане докато е отворен термостата,за да изтече всичко напълно.

      Коментар


        #4
        peho написа:
        Маслените налепи по стените на охладителната система силно влошават отдаването на температурата,съответно ако има мазни налепи по тръбичките на радиатора,то охлаждането на течността е силно затруднено.Съвета ми е да си източиш охлаждащата течност,да налееш вода смесена с някакъв обезмаслител(консултирай се в някой магазин за почистващи препарати).Остави да поработи двигателя докато загрее до работна температура,за да отвори термостата и да поработи и така,за да прочисти радиатора.Източваш я и наливаш нова течност.Може да повториш процедурата няколко пъти в зажисимост от това колко е омаслена системата.Предполагам ще е добре изтакането да стане докато е отворен термостата,за да изтече всичко напълно.
        Благодаря за съвета! Ще пробвам този вариант , виж за обезмаслител не се бях сетил ! Meglio-то в къщи върши чудеса,ще го приложа и за колата... :D
        Фиат Браво 1.6 16V 97г. газ , климатик

        Коментар


          #5
          Само виж на описанието му дали не е агресивен към някои материяли(гума,алуминий)

          Коментар

          Working...
          X