Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

БРАВА 1.6 Перката се включва при висока температура !!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    БРАВА 1.6 Перката се включва при висока температура !!!

    Здравейте колеги! Колата работи на висока температура.Първата степен на перката се вклучва чак когато температурата достигне тази червена линийка която добавих, че и малко по късно. Втората степен се включва малко преди червеното поле.Сменил съм датчика на перката и резултата е абсолютно същия. Нqкой сблъсквал ли се е с подобен проблем? По компютър показва че първата степен се включва на 95 градуса, което ми се струва доста късничко при полузйение че по градусите на датчика би трqбвало да се включи на 88 градуса. Реостата си е наред, проверил съм го.
    Прикачени файлове
    1.6 16V

    #2
    Първото,което ми идва на ум е,да не би да си взел датчик,който работи на по-високи градуси,но казваш,че е на 88.Друго-да не би датчика,който е за показанието на таблото да не работи коректно и перката да си включва както трябва,просто грешно да показва на скалата.
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

    Коментар


      #3
      Интересното е че датчика на перката е сменен ,а този който показва вътресъщо си работи защото пробвах с датчик от сащата брава, така че проблема не е по датчиците.
      1.6 16V

      Коментар


        #4
        обезвъздушена ли е както трябва колата?
        Play Golf ,but not drive golf!!!
        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

        Коментар


          #5
          Да, не го правq за първи път
          1.6 16V

          Коментар


            #6
            има дистанционни термометри насочваш в определена точка и посредством лазер се измерва температурата. На бравата м/у другото след смяна на термостата съшо ми стои стрелката малко над средата. Истината е че тези уреди по таблото са доста измамни. При мен не отчита вярно показанието на таблото, но никога не се е покачвала стрелката по-нагоре. Ако искаш измери температурата , ако искаш карай така, без да човъркаш. За мен е проблема в показанието на таблото
            Play Golf ,but not drive golf!!!
            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

            Коментар


              #7
              И аз само така си го обqснqвам, че уреда вътре не отчита правилно иначе не виждам никаква логика в цqлата работа.Но все пак ако нqкой е имал подобен проблем и го е отстранил да сподели как, страх ме е да не q прегреq.
              1.6 16V

              Коментар


                #8
                psihopatcheto написа:
                И аз само така си го обqснqвам, че уреда вътре не отчита правилно иначе не виждам никаква логика в цqлата работа.Но все пак ако нqкой е имал подобен проблем и го е отстранил да сподели как, страх ме е да не q прегреq.
                Аз го отстраних като смених таблото.На старото стрелката даже се качваше почти до червеното а сега седи винаги в средата.Само лятото с пуснат климатик се качва до положението което си посочил,но само за кратко и пак пада до средата.
                фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври

                Коментар


                  #9
                  Това, което ме притеснqва най много е дали може проблема да е в охладителната система и ако може от какво може да е? Има ли вероqтност това да се получава от термостата ако е заминал? Това което не мога да си обqснq е как по датчик трqбва да включи перката на 88 градуса, а тq се включва на 95 и то първата и степен, втората се включва малко преди червеното.
                  1.6 16V

                  Коментар


                    #10
                    1.6 16V

                    Коментар


                      #11
                      За да се включи вентилатора на радиатора, трябва в радиатора да има горещ антифриз. Явно в твоя случай, той не стига до там когато трябва. Възможни причини - запушена магистрала ( най вече тръбичката от термостата до разширителния съд - трябва да тече от нея когато работи ДВГ ), запушен радиатор , не добро обезвъздушаване или принудително вкарване на газове в охладителната система ( гарнитура глава или дефектирал изпарител, ако имаш газова ) , повреден термостат - не отваря на време или е запушен и последно - водна помпа с намален дебит или налягане.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        Проблема е решен колеги. Оказа се че термостата е заседнал затворен и поради тази причина върти водата само в блока, след смqната му колицата си държи перфектна температура. Благодарq на всички за съветите!
                        1.6 16V

                        Коментар

                        Working...
                        X