muns61 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моторът започна да чука
Collapse
X
-
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
-
Danchojn написа:Пак много философствате по мой адрес Кажете ми драги колеги какво се случва в момента Имаме двама колеги, които НЕ ИСКАМ ДА ЗАСЕГНА. И двамата са се сдобили с автомобили в движение и са ги карали над 50 000км докато се счупят ДВГ-тата. Единият дори 100 000 е направил. Еми щом са изминали толкова, не са взели моторите на доизживяване, нали така. Този който е трябвало да ги пази е маслото. За единият ДВГ още не знаем много, но другият каран с МОБИЛ се говори за строшени лагери и незнам си какво още. Е голяма защита предлага това масло, няма що. Това никога няма да се случи с ПОЛИТРОН, който е трън за много тук. Но истината болиhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
itan75 написа:Slavi_Lancia написа:Ем да ама си карал коли 75 ти набор, нали не мислиш да сравняваш хлабините и изработката при онея мотори с мотори по нови с цели две десетилетия Щото и ние москвича го карахме с М10Д ама дали ша си сипя и в Ланчата от него, не че и е много прецизен мотора точно пък на нея.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=213208127май ще ми е добре това!!!Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
[quote="Slavi_Lancia"]itan75 написа:Slavi_Lancia написа:.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
muns61 написа:Не са се изменили кой знае колко хлабините и прецизността, по-скоро се измениха драстично изискванията за запас от здравина и дълготрайност на конструкцията. На Москвич 408 монтажната хлабина на основни и биелни лагери е 0,03 мм, което е по-малко от на доста от сегашните. За ГНП да не говорим...Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
[quote="Slavi_Lancia"][quote="itan75"]Slavi_Lancia написа:Ем да ама си карал коли 75 ти набор, нали не мислиш да сравняваш хлабините и изработката при онея мотори с мотори по нови с цели две десетилетия Щото и ние москвича го карахме с М10Д ама дали ша си сипя и в Ланчата от него, не че и е много прецизен мотора точно пък на нея.Не, визирам че технологичните хлабините и прицизноста на изработка на онея мотори нямат нищо общо с на новите. Никъде не съм спомена че мотора се е променил още от времето на ОТО.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
alvanovo написа:http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=213208127май ще ми е добре това!!!EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Тук съм напълно съгласен. То за това много от съвременните мотори горят масло колкото и гориво, както потвърди и itan75, като тук рекорд държат за мен VW с техните много "яки" двигатели [/quote]Проблема на моя мотор X16XEL,е заводски и го знаят и малките деца,че точно този "Екотек" двигател е маслояд.Всички с тези мотори над 200х.км особенно от Италия страдат от висок разход на масло.Проблема е във буталата и по-точно,че на канала на масления сегмент няма пробити дупки да се изтича маслото в картера.Има три технологични отвора отстрани на буталото и ако не се кара със масло ПЪЛНА СИНТЕТИКА сменяно навреме тези отвори се запушват,маслените сегменти се спичат(скриват) в канала на буталото и на практика си без маслени сегменти Тука,ако ви е интересно един колега описва и той своите тегоби и накрая споделя как майстора му като изкарал буталата цял ден се мъчил със секача да изкара маслените сегменти .Но виновно ли е все пак горкото двигателче,че мръсния сополив Италиянец никога не сменя маслото,а само долива и после,що така стана? Виновен ли е,а и предполагал ли е немския конструктор,като изрично в книжката е казано,че този мотор се кара само със СИНТЕТИЧНО МАСЛО 0/40 или 5/40,някога ще му се налее минерална помия от рода на М10Д http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=97489EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Взех я. Цена 970+100. Основен ремонт без смяна на сегменти, защото не се налагаше. Блока е в много добро състояние.Много набързо я прегледах, защото се върнах на работа.Обаче забелязах, че преди имаше едно особено леко тракане, което много пъти се комнтираше във форума. Сега го няма.На биелните лагери съм на 2 ремонт, на основните 1.Налягането на маслото е малко по-високо при всички режими от преди с около 0.2-0.4 атм.Друго незнам какво да напиша.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
nedialk00
много пари бре с какво масло си дано да няма проблеми повече, а иначе за какво почукване говориш
Коментар
-
Ремонта го направих като основен, само остана и сегментите да сменя, но те бяха в добро състояние.Чукането - имаше тема във форума за чукането на моторите 1,8. Сега лед ремонта и смяната на лагерите установих, че въобще не чука. Преди откакто я бях купил все имаше едно леко причукване, с което я карах почти 100 000 км.Тук бяха пускали колегите и клип с мотор 1,8 - как леко причуква.Само да спомена, че смених и гумички и припаснах клапаните, т.е. ремонт и на главата направих. Сложил съм всички гарнитури и семеринги - Елринг и всичко е сменено - ако не се лъжа май всичко беше Елринг. Не съм правил икономии от нищо.При отварянето се счупиха пласмасовите капаци и задвижващото колело на зъбния ремък - и тях смених.Сега съм с минерално масло Мобли, като покарам няколко хил км ще го сменя с полусинтетика. Мотора беше много мръсен вътре - вероятно още от Италия. Измит е основно.Като я купих няколко пъти карах с масла Ессо и Тексако, въпрек итова мотора не се изми отвътре. Незнам как го е карал италианеца.Преди като карах чевях от време на време леки пукания в гърнето. Махнал съм катализатора и съм с тръба там. Сега ще го пробвам дали ще е така. Може от припасването на клапаните да изчезне и този шум. Май ще има значително подобрение в работата на мотора след този ремонт, чак неочаквано - надявам се, първите признаци са за това.Ще карам и ще напиша как е след ремонта.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар