ша са сетиш ти, че е от маслото сложи едно МТС след ремонта да го почистиш, покрай 1000км и минавай на нещо друго успех
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моторът започна да чука
Collapse
X
-
nedialk00
-
alvanovo написа:Не съм ходил до сервиза. Чух се с майстора. Лагера се е износил и леко е надраскал шийката на вала. Ще се шлифова за първи ремонт тази шийка. Другите лагери също не са в много одбро състояние. Другите шийки са добре. Биелата е добре, няма да се сменя. Цилиндрите са в много добро състояние, сегментите в добро. Няма да се сменят. Мотора е мръсен отвътре. Подозренията на майстора са, че е от маслото. Ще ползвам вече друго, не Приста Лидер.Това е засега.
Коментар
-
wwalker написа:Колега, как се кара автомобила обикновенно? Имаш ли дълги преходи с часове наред около 4000 оборота или предимно къси пасове? Ясно, че Приста Лидер не е ’маслото’, но за мен по-скоро причината е тези интервали на смяна от 15 000. Да си на газ и на пълна синтетика - разбирам, но полусинтетика на бензин... пак доста е изкарал двигателят според мен, а маслото си е добро при смяна на 10 000.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Колата я карам предимно на късо 2-3км. Обикновено се движи студена. По-рядко извън града, но не карам много бързо. Обикновено до 4000 оборота, рядко повече.Ще сменя биелните лагери сега, маслото също, но мотора ще остане доста натоварен с тези къси преходи. Иначе трябва да ходя пеш на работа - 4 мин, с колата 1.5 мин.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
nedialk00
а какво разстояние минаваш долу-горе градско ежедневно ? 15к наистина са много за бенз и като ти е предимно градско още по зле
Коментар
-
nedialk00 написа:а какво разстояние минаваш долу-горе градско ежедневно ? 15к наистина са много за бенз и като ти е предимно градско още по злеФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
nedialk00
мен ако питаш, ако имаш финансова възможност и така и така ти е разпилян мотора - смени, да знаеш, че всичко е ОК и имаш кола на която да разчиташ още дълго време
Коментар
-
alvanovo написа:Колата я карам предимно на късо 2-3км. Обикновено се движи студена. По-рядко извън града, но не карам много бързо. Обикновено до 4000 оборота, рядко повече.Ще сменя биелните лагери сега, маслото също, но мотора ще остане доста натоварен с тези къси преходи. Иначе трябва да ходя пеш на работа - 4 мин, с колата 1.5 мин.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:alvanovo написа:Колата я карам предимно на късо 2-3км. Обикновено се движи студена. По-рядко извън града, но не карам много бързо. Обикновено до 4000 оборота, рядко повече.Ще сменя биелните лагери сега, маслото също, но мотора ще остане доста натоварен с тези къси преходи. Иначе трябва да ходя пеш на работа - 4 мин, с колата 1.5 мин.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
nedialk00 написа:мен ако питаш, ако имаш финансова възможност и така и така ти е разпилян мотора - смени, да знаеш, че всичко е ОК и имаш кола на която да разчиташ още дълго времеФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Е поне ти правя евала че си призна че е от маслото, ако беше някои друг по гръб немаше да падне ама ти си пекън явно Не щях да ти го казвам в прав текст още с първия пост, исках от теб да го чуя Просто за такива поражения по мотора с такова каране първия заподозрян е маслото, или по скоро дългосрочната му употреба. Караш на късо предимно студен мотор, за такива условия ти трябва доказано надеждно масло с гаранция за защита при студен старт, явно мазането на лагерите е било под въпрос при студен старт, или масления клин не е бил ок, знам ли.... Ако сегментите са на кантар смени ги, не са толкова скъпи, те ще си избият парите в дългосрочен план , върти ми се из главата цена от около 40-60 лева за АЕ.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Е поне ти правя евала че си призна че е от маслото, ако беше някои друг по гръб немаше да падне ама ти си пекън явно Не щях да ти го казвам в прав текст още с първия пост, исках от теб да го чуя Просто за такива поражения по мотора с такова каране първия заподозрян е маслото, или по скоро дългосрочната му употреба. Караш на късо предимно студен мотор, за такива условия ти трябва доказано надеждно масло с гаранция за защита при студен старт, явно мазането на лагерите е било под въпрос при студен старт, или масления клин не е бил ок, знам ли.... Ако сегментите са на кантар смени ги, не са толкова скъпи, те ще си избият парите в дългосрочен план , върти ми се из главата цена от около 40-60 лева за АЕ.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
nedialk00
Реклама
Collapse
Коментар