Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моторът започна да чука

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Можеш да сложиш втора употреба, но трябва да се мери на везна теглото й. Има някакви допуски за отклонение в теглото спрямо другите, но не ги знам лично аз. Дано попаднеш на кадърен майстор, който да знае тези неща.

    Коментар


      #17
      alvanovo написа:
      Какво ти казаха, че и има?
      Не съм на ТИ с двигателите,но което успях да разбера е,че вала трябва да се смени,защото не се знае колко ще държи,ако се шлайфа сега...Строшени лагери...там на 3-ти и 4-ти цилиндър...Изкривени клапани...Абе - ужасия (поне за мен).Маслената помпа също май дала фира....Това е което знам за момента,че поддържаме кореспонденция по телефона.

      Коментар


        #18
        Нека и аз да отговоря .Колата ще се отваря в понеделник така че информация най рано в понеделник

        Коментар


          #19
          [quote="alvanovo"]Веско максималната разлика на 4-те биели със буталата е максимум 8гр запомни!!! И колкото е по-форсиран двигателя по-обороти и е по-дългоходов тези грамове трябва да са изравнени.Това да не те притеснява от задната страна на буталото има оставено да се отнема грамаж.Ако ги сваляш буталата мой съвет е да ги направиш с еднакви грамажи.Не ми се сърди,но им аз залагам на това,че Приста е една пълна рециклирана боза и това не е довело веднага до строшаването на мотора,но постепенно.По принцип Фиат-ските мотори са здрави механично,но не търпят гавра с бозави масла като Приста,които особенно в по-топло време изведнъж губят вискозитета и смазочността си и така е станала белята.Виж,че се е случило като се затопли времето.П.П Глобулския ти номер е невалиден ,а мтелския ти и аз незнам къде е.Дай на лични някакъв глобулски номер,ако искаш да ти дам някои съвети като събирате мотора.Поздрави.
          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

          Коментар


            #20
            vasilisto написа:
            alvanovo написа:
            Какво ти казаха, че и има?
            Не съм на ТИ с двигателите,но което успях да разбера е,че вала трябва да се смени,защото не се знае колко ще държи,ако се шлайфа сега...Строшени лагери...там на 3-ти и 4-ти цилиндър...Изкривени клапани...Абе - ужасия (поне за мен).Маслената помпа също май дала фира....Това е което знам за момента,че поддържаме кореспонденция по телефона.
            Нищо му няма на вала от шлайф, няма да е първия. По-важно е да е добър шлайфиста. А купуването на втора употреба се прави от грамотен човек - виждал съм да ги мерят с шублер! Колкото до Приста - защо сте сигурни, че се прави от рециклаж? Ходили ли сте там? Някога в Русе имаше завод за преработка на масла, но е друг, няма да споменавам коя фабрика му е наследник. Азкарам с Приста и държи добро налягане при 110* на маслото.
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #21
              Дано не се налага да свалям бутала и да сменям нещо от буталната група. Дано се размина само с биелни лагери и шлайф на коляновия вал. Ама да видим. Утре започва разглобяването, във вторник сутрин ще имам резултати.
              Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

              Коментар


                #22
                alvanovo написа:
                muns61 написа:
                Какъв точно шум се чува? Как се променя с подаване и отнемане на газта?
                Като подам газ и мотора се форсира се чува, или ако е натоварен също, на празен ход не се чуваше нищо.Надявам се да се размина с шлайфане на шийките на вала, които са за биелите и смяна на лагерите на биелите към коляновия вал.Ако се наложи да сменям биела, дали мога да ползвам втора употреба биела с бутало? Да няма някакви разминавани в теглата на буталата ако не са комплект.Купих колата преди 5 год точно. От тогава съм минал почти 100 хил само на бензин. Колата беше ан 8 години тогава от Италия. Мисля си, че може да са минали с нея едон 250-350 хил км. Не е имала никога газова уредба. Значи сега може да е около 400 хил км. Винаги съм я карал с полусинтетика 10/40 - Ессо, Тексако и Приста.сменял съм го на 10-15 хил км. Ще огледам мотора дали е ичст, да няма отлагания, което много ме съмнява. Ще замеря износването на цилиндрите, дали имат елипса или ръб, как са буталата, дали има наранявания по сегментите. Надявам се по буталната група да няма проблеми и дори да не я разглобявам. Ако всичко мине добре ще сложа за 2000км едно минерално масло и след това пак Приста Лидер 10/40.
                По-скоро ти тракат разпределителните валове, по описанието което си дал. Нищо лошо за Приста Лидер, но не мисля че това е маслото за дози ДВГ. Е не и Политрън :D
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #23
                  alvanovo написа:
                  Дано не се налага да свалям бутала и да сменям нещо от буталната група. Дано се размина само с биелни лагери и шлайф на коляновия вал. Ама да видим. Утре започва разглобяването, във вторник сутрин ще имам резултати.
                  Ако имаш възможност направи клип на тракането, а после и снимки на разглобения двигател.

                  Коментар


                    #24
                    Пак много философствате по мой адрес Кажете ми драги колеги какво се случва в момента Имаме двама колеги, които НЕ ИСКАМ ДА ЗАСЕГНА. И двамата са се сдобили с автомобили в движение и са ги карали над 50 000км докато се счупят ДВГ-тата. Единият дори 100 000 е направил. Еми щом са изминали толкова, не са взели моторите на доизживяване, нали така. Този който е трябвало да ги пази е маслото. За единият ДВГ още не знаем много, но другият каран с МОБИЛ се говори за строшени лагери и незнам си какво още. Е голяма защита предлага това масло, няма що. Това никога няма да се случи с ПОЛИТРОН, който е трън за много тук. Но истината боли
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #25
                      Danchojn написа:
                      Пак много философствате по мой адрес Кажете ми драги колеги какво се случва в момента Имаме двама колеги, които НЕ ИСКАМ ДА ЗАСЕГНА. И двамата са се сдобили с автомобили в движение и са ги карали над 50 000км докато се счупят ДВГ-тата. Единият дори 100 000 е направил. Еми щом са изминали толкова, не са взели моторите на доизживяване, нали така. Този който е трябвало да ги пази е маслото. За единият ДВГ още не знаем много, но другият каран с МОБИЛ се говори за строшени лагери и незнам си какво още. Е голяма защита предлага това масло, няма що. Това никога няма да се случи с ПОЛИТРОН, който е трън за много тук. Но истината боли
                      Ти защо се олицетворяваш в тези масла Политрон? Не направих темата, за да се драчим за това масло. Пред мен не стои дилемата дали от маслото се е стигнало до това състояние, затова няма нужда да дращиш глупости и в тази тема.
                      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                      Коментар


                        #26
                        Няма да ти цапам повече темата, не се притеснявай!
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #27
                          alvanovo написа:
                          Ти защо се олицетворяваш в тези масла Политрон? Не направих темата, за да се драчим за това масло. Пред мен не стои дилемата дали от маслото се е стигнало до това състояние, затова няма нужда да дращиш глупости и в тази тема.
                          А обещаваш ли като отвориш двигателя да си признаеш че е от маслото
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #28
                            Danchojn написа:
                            Пак много философствате по мой адрес Кажете ми драги колеги какво се случва в момента Имаме двама колеги, които НЕ ИСКАМ ДА ЗАСЕГНА. И двамата са се сдобили с автомобили в движение и са ги карали над 50 000км докато се счупят ДВГ-тата. Единият дори 100 000 е направил. Еми щом са изминали толкова, не са взели моторите на доизживяване, нали така. Този който е трябвало да ги пази е маслото. За единият ДВГ още не знаем много, но другият каран с МОБИЛ се говори за строшени лагери и незнам си какво още. Е голяма защита предлага това масло, няма що. Това никога няма да се случи с ПОЛИТРОН, който е трън за много тук. Но истината боли
                            Не, собственика
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #29
                              Danchojn написа:
                              Пак много философствате по мой адрес Кажете ми драги колеги какво се случва в момента Имаме двама колеги, които НЕ ИСКАМ ДА ЗАСЕГНА. И двамата са се сдобили с автомобили в движение и са ги карали над 50 000км докато се счупят ДВГ-тата. Единият дори 100 000 е направил. Еми щом са изминали толкова, не са взели моторите на доизживяване, нали така. Този който е трябвало да ги пази е маслото. За единият ДВГ още не знаем много, но другият каран с МОБИЛ се говори за строшени лагери и незнам си какво още. Е голяма защита предлага това масло, няма що. Това никога няма да се случи с ПОЛИТРОН, който е трън за много тук. Но истината боли
                              Данчо, нали сам разбираш защо не си прав. Не говорим дали маслото е било кофти.Говоря с факти, че да речем от 5000 автомобила в този форум, я се счупи един двигател за няколко месеца, я не.Сега в този форум я карат 5-6 коли с Политрон, я не.Я сега се замисли каква е вероятността да се счупи точно този двигател с Политрон, а не с друго масло.Аз ще ти кажа - сметката е елементарна 1 на 1000. Дори много по-голяма ако влезнем в теория на вероятностите.А я сега да видим колко хора са карали с масло различно от Политрон и са на над 500к километра без проблеми.Аз лично ще ти докарам също автомобил над 680к към днешна дата карано с масло различно от Политрон. Ама все още се движи.Хайде стига с тия митове/реклами. Гледали сме ги много по телевизията. Гледали сме и всякакви тестове.Това е същото като с вирусите за компютри. Всички Линукс фенове се кефят, че системите им уж били мега стабилни, но ако си разработчик на вируси и целта ти е да засегнеш някаква група от компютри, при положение, че единия пазарен дял е 92.49% а другия 0.98% към кой ще насочите цялото си усилие, за да измъкнете някакви дивиденти под каквато и да е форма. Май задавам риторичен въпрос. Просто трябва малко да се мисли, а не напред с куха глава Съжалявам за офтопика.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                #30
                                Не съм ходил до сервиза. Чух се с майстора. Лагера се е износил и леко е надраскал шийката на вала. Ще се шлифова за първи ремонт тази шийка. Другите лагери също не са в много одбро състояние. Другите шийки са добре. Биелата е добре, няма да се сменя. Цилиндрите са в много добро състояние, сегментите в добро. Няма да се сменят. Мотора е мръсен отвътре. Подозренията на майстора са, че е от маслото. Ще ползвам вече друго, не Приста Лидер.Това е засега.
                                Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                                Коментар

                                Working...
                                X