Днес след известно каране мотора започна да чука. Спадна налягането на маслото, но без ад светва лампата и температурата му се повиши - на маслото и антифриза.В Понеделник разглобяваме да видим от какво е. Шума май е от 2 или 3 цилиндър.Ще пиша всичко - състоянието на целия мотор, съединителя ако се маха мотора, лагера на съединителя, който е сменян преди 2 години.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моторът започна да чука
Collapse
X
-
Приста е едно от най-лошите масла на пазара и това съм го доказал 10-ки пъти. Повечето дори са некачествено рециклирани. Ти беше от хората дето оплю един друг продукт дето защитавам, но сега какво стана.............................Не приемай поста ми за заяждане. С каквото мога, ще помогна ако искаш разбира се помоща ми. Много пъти съм казвал и понеже колегите ме хапят винаги като стане на въпрос - Ще говорим след време, кой е прав!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Не е толкова черна пристата. Доста хора карат с нея. Всичко дето си говорим тука са празни приказки и предположения. Никой не може да докаже така че пристата е калпава, или че политръна е супер.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Re: Моторът започна да чука
alvanovo написа:Днес след известно каране мотора започна да чука. Спадна налягането на маслото, но без ад светва лампата и температурата му се повиши - на маслото и антифриза.В Понеделник разглобяваме да видим от какво е. Шума май е от 2 или 3 цилиндър.Ще пиша всичко - състоянието на целия мотор, съединителя ако се маха мотора, лагера на съединителя, който е сменян преди 2 години.
Коментар
-
Re: Моторът започна да чука
Airfan написа:alvanovo написа:Днес след известно каране мотора започна да чука. Спадна налягането на маслото, но без ад светва лампата и температурата му се повиши - на маслото и антифриза.В Понеделник разглобяваме да видим от какво е. Шума май е от 2 или 3 цилиндър.Ще пиша всичко - състоянието на целия мотор, съединителя ако се маха мотора, лагера на съединителя, който е сменян преди 2 години.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
pakumba написа:и аз съм карал с приста, не една кола, общо може би към 50к ми се събират ама не е блокирал ни един двг. Несериозно е да се случи нещо на 13 годишен двг и да обвините маслото дори без да е отворен.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
alvanovo написа:С Приста Лидер съм минал досега над 60 хил км. Сега се случи да направи проблем мотора. Сигурен съм, че не е от маслото, дошло му е времето да стане така.
Коментар
-
muns61 написа:Какъв точно шум се чува? Как се променя с подаване и отнемане на газта?Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
vasilisto написа:alvanovo написа:С Приста Лидер съм минал досега над 60 хил км. Сега се случи да направи проблем мотора. Сигурен съм, че не е от маслото, дошло му е времето да стане така.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Възможно е нещата да са тръгнали от маслената помпа.15 000 са много при каране на бензин. Приста Лидер 10W40 изкарва 12 000 на газ - това е с анализ на отработеното масло, колата е на около 250 000 км. На нови Дачия 1,4 MPI такси, карана само градско, след 12 000 има още ресурс, но километрите са навити за малко време.Ще следя темата.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
muns61 написа:Възможно е нещата да са тръгнали от маслената помпа.15 000 са много при каране на бензин. Приста Лидер 10W40 изкарва 12 000 на газ - това е с анализ на отработеното масло, колата е на около 250 000 км. На нови Дачия 1,4 MPI такси, карана само градско, след 12 000 има още ресурс, но километрите са навити за малко време.Ще следя темата.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар