Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моторът започна да чука

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    nedialk00 написа:
    много пари бре с какво масло си дано да няма проблеми повече, а иначе за какво почукване говориш
    за парите - да съм жив и здрав - за седмица пак ще ги спечеля....
    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

    Коментар


      #77
      основен ремонт без смяна на сигменти е като да направиш баница и да забравиш да сложиш сирене иначе ти пожелавам много безавариини км успех
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #78
        nsn написа:
        основен ремонт без смяна на сигменти е като да направиш баница и да забравиш да сложиш сирене иначе ти пожелавам много безавариини км успех
        Защо, колега ? Тъкмо са се напаснали към цилиндрите :D Щом не са шлайфани цилиндрите, не виждам проблем, стига да са поставени на същите места кудето са били.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #79
          е жив и здрав да си ти пожелавам само, щом имаш добра (високоплатена) работа ще си ги въстановиш

          Коментар


            #80
            Аз обаче нещо не разбира, казваш не правиш компромис с частите, парите не са проблем а караш с Приста, а обясни ми сега, единственото обяснение което мога да си дам е тъщата ти да е изпълнителен директор на Приста Оил а ти да си заврян зет у тях, инак не мога си обясня всичко Ерлинг а маслото Приста, Сега с какво масло си ?
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #81
              [quote="alvanovo"]Веско наистина мноо пара бре .Аз като отварях мотора на Вектрата също дадох главата да я правят в специализиран сервиз и ми дойде 340лв .Това включваше смяна на 6-те криви всмукателни клапани,избиване и набиване на 16 водача ’Колбеншмид",16 гумички,райберене на всички легла на клапаните,пасване на всичките 16 клапана,шлайф на глава и мисля миене на глава.Всичките нови части бяха от майстора със фактура от Ауто+.Само 16-те водача са около 100-тина лева т.е по около 6 лева на водач.Имаше и по-евтин вариант на водачи "Метели" от ’ЕВРО 07’ за по около 4 лева на водач,но не си заслужаваше икономията от около 30-тина лева при положение,че старите водачи бяха се счупили и малки парченца бяха попаднали в цилиндрите .Аз също уж да спестя около 120лв за сегменти и около 35лв за биелни лагер не отворих надолу мотора и сега си скубя косите с разход на масло от около 1/100км ,който уж намаля малко по-малко,но да видим.Явно наистина твоя "мастор нинджа" :P има златни ръце и пипа скъпичко особенно за по-беден район като Търговище,но както казваш ти си банкер човек и ще ги изкараш бързо кинтите.
              EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

              Коментар


                #82
                itan75 написа:
                Аз също уж да спестя около 120лв за сегменти и около 35лв за биелни лагер не отворих надолу мотора и сега си скубя косите с разход на масло от около 1/100км ,който уж намаля малко по-малко,но да видим.
                Сериозно ли не си пропуснал поне една нула?
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #83
                  wwalker написа:
                  itan75 написа:
                  Аз също уж да спестя около 120лв за сегменти и около 35лв за биелни лагер не отворих надолу мотора и сега си скубя косите с разход на масло от около 1/100км ,който уж намаля малко по-малко,но да видим.
                  Сериозно ли не си пропуснал поне една нула?
                  Аз си отварях мотора,аз вадя парите от джоба като ходя с тубичката до Топливо да купувам всеки ден наливно М16Д.Мислиш ли че съм пропуснал една 0? Мотора има запекли маслени сегменти особенно на 4-ти и 1-ви цилиндър,които както казах имах "благоразумието" да спестя и да не сменя сегментите .Когато има спечени сегменти,ако ще цилиндровата глава да е чисто нова масло пак безпрепятствено си навлиза в горивната камера и изгаря.
                  EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                  Коментар


                    #84
                    А ето какво става,когато не се сменя маслото навреме.Моя двигател е бил на михлюзин Италиянец,който не е сменял маслото.Какво да очаквам? Прецизна работа на мотора и нормален разход ли http://auto.fishki.net/comment.php?id=106111
                    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                    Коментар


                      #85
                      Тази кола е внос от Германия, може да добиете представа за обслужването там. Колата е купена от собственик, беше много чиста и запазена:http://www.vbox7.com/play21e69cf
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        #86
                        Такъв мотор не съм виждал дори и по времето когато се караше предимно с М10 а съм виждал доста отворени мотори повярвайте!!!
                        Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                        Коментар


                          #87
                          Колега Алваново кой беше майстора ако не е голяма тайна?
                          Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                          Коментар


                            #88
                            muns61 написа:
                            Тази кола е внос от Германия, може да добиете представа за обслужването там. Колата е купена от собственик, беше много чиста и запазена:http://www.vbox7.com/play21e69cf
                            Тя и моята беше много чиста и запазена.Салона и все едно сега излиза от завода -нито беше пушено,нито имаше някъде обелено,но както казва един познат,което в частност важи и за голяма част от жените в България.."Отвънка красива,отвътре червива и червеите излизат със всеки изминал ден
                            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                            Коментар


                              #89
                              Моята е била на някаква италианка, нямам идея какво е било обслужването, но като оворих капака на клапаните, да му сменя гарнитурата, останах очарован. Всичко е чисто - като се утече маслото, матала лъсва, няма клей, кал и други л..на. Карана е със Селения Турбо дизел, и аз с такова продължавам да я карам. Оня клей се получава от калпаво масло. Така изглеждаше ДВГ на Москвича, който си карах с М10Д или по-често с Диона - Супер. Сменях си го на 3000 км, и въпреки това оствяше адски много клей.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #90
                                Заредих Мобил 15/40 докато го разработя малко мотора. Ако допусна, че проблема е бил от маслото /в което въобще не съм убеден/ сега остава да реша какво масло да сложа сле 2-3 хил км и на колко да го сменям.Тази кола вечна ще я направя!!!!!!
                                Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                                Коментар

                                Working...
                                X