nedialk00 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моторът започна да чука
Collapse
X
-
nsn написа:основен ремонт без смяна на сигменти е като да направиш баница и да забравиш да сложиш сирене иначе ти пожелавам много безавариини км успехОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
nedialk00
е жив и здрав да си ти пожелавам само, щом имаш добра (високоплатена) работа ще си ги въстановиш
Коментар
-
Аз обаче нещо не разбира, казваш не правиш компромис с частите, парите не са проблем а караш с Приста, а обясни ми сега, единственото обяснение което мога да си дам е тъщата ти да е изпълнителен директор на Приста Оил а ти да си заврян зет у тях, инак не мога си обясня всичко Ерлинг а маслото Приста, Сега с какво масло си ?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
[quote="alvanovo"]Веско наистина мноо пара бре .Аз като отварях мотора на Вектрата също дадох главата да я правят в специализиран сервиз и ми дойде 340лв .Това включваше смяна на 6-те криви всмукателни клапани,избиване и набиване на 16 водача ’Колбеншмид",16 гумички,райберене на всички легла на клапаните,пасване на всичките 16 клапана,шлайф на глава и мисля миене на глава.Всичките нови части бяха от майстора със фактура от Ауто+.Само 16-те водача са около 100-тина лева т.е по около 6 лева на водач.Имаше и по-евтин вариант на водачи "Метели" от ’ЕВРО 07’ за по около 4 лева на водач,но не си заслужаваше икономията от около 30-тина лева при положение,че старите водачи бяха се счупили и малки парченца бяха попаднали в цилиндрите .Аз също уж да спестя около 120лв за сегменти и около 35лв за биелни лагер не отворих надолу мотора и сега си скубя косите с разход на масло от около 1/100км ,който уж намаля малко по-малко,но да видим.Явно наистина твоя "мастор нинджа" :P има златни ръце и пипа скъпичко особенно за по-беден район като Търговище,но както казваш ти си банкер човек и ще ги изкараш бързо кинтите.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
wwalker написа:itan75 написа:Аз също уж да спестя около 120лв за сегменти и около 35лв за биелни лагер не отворих надолу мотора и сега си скубя косите с разход на масло от около 1/100км ,който уж намаля малко по-малко,но да видим.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
А ето какво става,когато не се сменя маслото навреме.Моя двигател е бил на михлюзин Италиянец,който не е сменял маслото.Какво да очаквам? Прецизна работа на мотора и нормален разход ли http://auto.fishki.net/comment.php?id=106111EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Тази кола е внос от Германия, може да добиете представа за обслужването там. Колата е купена от собственик, беше много чиста и запазена:http://www.vbox7.com/play21e69cfПредпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
muns61 написа:Тази кола е внос от Германия, може да добиете представа за обслужването там. Колата е купена от собственик, беше много чиста и запазена:http://www.vbox7.com/play21e69cfEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Моята е била на някаква италианка, нямам идея какво е било обслужването, но като оворих капака на клапаните, да му сменя гарнитурата, останах очарован. Всичко е чисто - като се утече маслото, матала лъсва, няма клей, кал и други л..на. Карана е със Селения Турбо дизел, и аз с такова продължавам да я карам. Оня клей се получава от калпаво масло. Така изглеждаше ДВГ на Москвича, който си карах с М10Д или по-често с Диона - Супер. Сменях си го на 3000 км, и въпреки това оствяше адски много клей.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар