колега, браво за откровенноста. ти доста хвалеше пристата. то и аз съм карал с приста - но го сменях на 8 000 - и без това си е евтинджос.по темата - не бързай да ремонтираш ДВГ-то. за около 400 - 500 лв. може да се намери двигател до 100 000 от Италия. за мен това е по-правилна инвестиция.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моторът започна да чука
Collapse
X
-
u_bo
-
Ихаааа, не си поплюват, явно спомена ми е когато купувах на дедрата, макар че неиния мотор няма общо с този ама не очаквах такива разлики. Начи ще минеш и без сегменти 120 лева са си цифра освен ако не извадиш няква отстъпка 40%Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
alvanovo написа:Slavi_Lancia написа:Е поне ти правя евала че си призна че е от маслото, ако беше някои друг по гръб немаше да падне ама ти си пекън явно Не щях да ти го казвам в прав текст още с първия пост, исках от теб да го чуя Просто за такива поражения по мотора с такова каране първия заподозрян е маслото, или по скоро дългосрочната му употреба. Караш на късо предимно студен мотор, за такива условия ти трябва доказано надеждно масло с гаранция за защита при студен старт, явно мазането на лагерите е било под въпрос при студен старт, или масления клин не е бил ок, знам ли.... Ако сегментите са на кантар смени ги, не са толкова скъпи, те ще си избият парите в дългосрочен план , върти ми се из главата цена от около 40-60 лева за АЕ.
Коментар
-
Hristian_Aleksiev написа:alvanovo написа:Slavi_Lancia написа:Е поне ти правя евала че си призна че е от маслото, ако беше някои друг по гръб немаше да падне ама ти си пекън явно Не щях да ти го казвам в прав текст още с първия пост, исках от теб да го чуя Просто за такива поражения по мотора с такова каране първия заподозрян е маслото, или по скоро дългосрочната му употреба. Караш на късо предимно студен мотор, за такива условия ти трябва доказано надеждно масло с гаранция за защита при студен старт, явно мазането на лагерите е било под въпрос при студен старт, или масления клин не е бил ок, знам ли.... Ако сегментите са на кантар смени ги, не са толкова скъпи, те ще си избият парите в дългосрочен план , върти ми се из главата цена от около 40-60 лева за АЕ.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
alvanovo написа:Не помня вече. Все пак въобще не е сигурно, че е от маслото. Тук може да си пишем какво ли не, но няма как да се разбере дали е от маслото. Правя ремонта и карам, все пак това е една кола, какво толкова ще и се вживявам.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Всичките долу от подписа съм ги карал с М10Д. 73 набор Жигулта сме и първи собственици на 350 000 със заводските лагери / на 320 000 и сложих 1 рем. бутала/ 74 набор-на неизвестно колко км. -беше на сестра ми но аз я потдържах и на нея и на другата съм наливал само М10Д- защото само такова имаше.Та я коментирайте го малко това масло защото нещо презрително така се произнасяте...LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Ем да ама си карал коли 75 ти набор, нали не мислиш да сравняваш хлабините и изработката при онея мотори с мотори по нови с цели две десетилетия Щото и ние москвича го карахме с М10Д ама дали ша си сипя и в Ланчата от него, не че и е много прецизен мотора точно пък на нея.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Майсторът ми каза преди малко, че биелата на трети цилиндър, където е проблема с лагера, се различава от останалите. Няма инкаква маркировка, а всички останали имат. Според него колата и преди това е имала проблем - в Италия, който е отстранен и е подменена биелата.Това намалява съмненията ми в маслото Приста-макар, че това вече няма значение.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
alvanovo написа:Майсторът ми каза преди малко, че биелата на трети цилиндър, където е проблема с лагера, се различава от останалите. Няма инкаква маркировка, а всички останали имат. Според него колата и преди това е имала проблем - в Италия, който е отстранен и е подменена биелата.Това намалява съмненията ми в маслото Приста-макар, че това вече няма значение.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
itan75 написа:alvanovo написа:Майсторът ми каза преди малко, че биелата на трети цилиндър, където е проблема с лагера, се различава от останалите. Няма инкаква маркировка, а всички останали имат. Според него колата и преди това е имала проблем - в Италия, който е отстранен и е подменена биелата.Това намалява съмненията ми в маслото Приста-макар, че това вече няма значение.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Ем да ама си карал коли 75 ти набор, нали не мислиш да сравняваш хлабините и изработката при онея мотори с мотори по нови с цели две десетилетия Щото и ние москвича го карахме с М10Д ама дали ша си сипя и в Ланчата от него, не че и е много прецизен мотора точно пък на нея.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Не е толкова важен грамажа на биелата, а защо е сменяна. Шийката може още преди да е задрала, а и черупките на новата биела, която е била втора употреба, не се знае как са били. Здрави ли са чопчетата на черупките, или са превъртяли?Ако колата не се зори, маслото не е толкова важно като качество. Недостатъците му се проявяват, когато се ползват пълните възможности на двигателите. Виждал съм таксита да се карат 500 000 км с най-евтиното 15W40 масло, ама не вярвам тези коли да са вдигали повече от 100 км/ч.Колкото до М10Д, редичко е за лятото. По-подходящо е М16Д, то е с визкозитет SAE40.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
alvanovo написа:на коляновия вал шийката е леко надрана, за 1-ви ремонтдосега мотора работеше много добре, при мен почти 100 000 кмще работи още толкова поне с тази биела-каквато и да ене ми се занимава повечедо 2-3 год ще си купя друга колаEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар