Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моторът започна да чука

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ша са сетиш ти, че е от маслото сложи едно МТС след ремонта да го почистиш, покрай 1000км и минавай на нещо друго успех

    Коментар


      #32
      alvanovo написа:
      Не съм ходил до сервиза. Чух се с майстора. Лагера се е износил и леко е надраскал шийката на вала. Ще се шлифова за първи ремонт тази шийка. Другите лагери също не са в много одбро състояние. Другите шийки са добре. Биелата е добре, няма да се сменя. Цилиндрите са в много добро състояние, сегментите в добро. Няма да се сменят. Мотора е мръсен отвътре. Подозренията на майстора са, че е от маслото. Ще ползвам вече друго, не Приста Лидер.Това е засега.
      Колега, как се кара автомобила обикновенно? Имаш ли дълги преходи с часове наред около 4000 оборота или предимно къси пасове? Ясно, че Приста Лидер не е ’маслото’, но за мен по-скоро причината е тези интервали на смяна от 15 000. Да си на газ и на пълна синтетика - разбирам, но полусинтетика на бензин... пак доста е изкарал двигателят според мен, а маслото си е добро при смяна на 10 000.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #33
        wwalker написа:
        Колега, как се кара автомобила обикновенно? Имаш ли дълги преходи с часове наред около 4000 оборота или предимно къси пасове? Ясно, че Приста Лидер не е ’маслото’, но за мен по-скоро причината е тези интервали на смяна от 15 000. Да си на газ и на пълна синтетика - разбирам, но полусинтетика на бензин... пак доста е изкарал двигателят според мен, а маслото си е добро при смяна на 10 000.
        И аз така мисля, ама...
        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

        Коментар


          #34
          Колата я карам предимно на късо 2-3км. Обикновено се движи студена. По-рядко извън града, но не карам много бързо. Обикновено до 4000 оборота, рядко повече.Ще сменя биелните лагери сега, маслото също, но мотора ще остане доста натоварен с тези къси преходи. Иначе трябва да ходя пеш на работа - 4 мин, с колата 1.5 мин.
          Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

          Коментар


            #35
            а какво разстояние минаваш долу-горе градско ежедневно ? 15к наистина са много за бенз и като ти е предимно градско още по зле

            Коментар


              #36
              nedialk00 написа:
              а какво разстояние минаваш долу-горе градско ежедневно ? 15к наистина са много за бенз и като ти е предимно градско още по зле
              8-10км в работен денв почивен повече като ходя насам-натамкакто и да го мисля повечето е в сферата на вероятноститене могат да се направят точни изводишийките на вала на другите биални лагери не са износенидали да сменя и основните лагери? утре ще ми кажат състоянието им
              Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

              Коментар


                #37
                мен ако питаш, ако имаш финансова възможност и така и така ти е разпилян мотора - смени, да знаеш, че всичко е ОК и имаш кола на която да разчиташ още дълго време

                Коментар


                  #38
                  alvanovo написа:
                  Колата я карам предимно на късо 2-3км. Обикновено се движи студена. По-рядко извън града, но не карам много бързо. Обикновено до 4000 оборота, рядко повече.Ще сменя биелните лагери сега, маслото също, но мотора ще остане доста натоварен с тези къси преходи. Иначе трябва да ходя пеш на работа - 4 мин, с колата 1.5 мин.
                  При такива преходи маслото не ти е изобщо виновно. Ти тези 15 000 км. така ги минаваш за доста повече от една година, а масло се сменя не само на километри, а и на време. Нищо чудно, че вътре мотора е мръсен.15 000 км. само извънградско да караш по 500-600 км. на ден пак са голям пробег, да знаеш. Остави ги тези теории дето производителя давал по 20 000 - 30 000 км. пробег от смяна до смяна и ала бала. Той дава, ама и повече от 150 000 км. на чисто нова кола не дава
                  Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                  Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                  Коментар


                    #39
                    ilko-gd написа:
                    alvanovo написа:
                    Колата я карам предимно на късо 2-3км. Обикновено се движи студена. По-рядко извън града, но не карам много бързо. Обикновено до 4000 оборота, рядко повече.Ще сменя биелните лагери сега, маслото също, но мотора ще остане доста натоварен с тези къси преходи. Иначе трябва да ходя пеш на работа - 4 мин, с колата 1.5 мин.
                    При такива преходи маслото не ти е изобщо виновно. Ти тези 15 000 км. така ги минаваш за доста повече от една година, а масло се сменя не само на километри, а и на време. Нищо чудно, че вътре мотора е мръсен.15 000 км. само извънградско да караш по 500-600 км. на ден пак са голям пробег, да знаеш. Остави ги тези теории дето производителя давал по 20 000 - 30 000 км. пробег от смяна до смяна и ала бала. Той дава, ама и повече от 150 000 км. на чисто нова кола не дава
                    за 5 год минах около 100 000км, повече съм карал от 15 000 годишно
                    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                    Коментар


                      #40
                      nedialk00 написа:
                      мен ако питаш, ако имаш финансова възможност и така и така ти е разпилян мотора - смени, да знаеш, че всичко е ОК и имаш кола на която да разчиташ още дълго време
                      едва ли ще сменя всичко, не се знае колко време ще я карам, намеренията са едно, а реалностат другаще видим, каквото стане
                      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                      Коментар


                        #41
                        Реално заслужава ли си двигателя да се ремонтира, имам предвид чисто финансовата страна? Има коли на части колкото искаш....
                        Play Golf ,but not drive golf!!!
                        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                        Коментар


                          #42
                          Alex_RT написа:
                          Реално заслужава ли си двигателя да се ремонтира, имам предвид чисто финансовата страна? Има коли на части колкото искаш....
                          правя си експерименти, проблем за 500лв няма да правим.....
                          Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                          Коментар


                            #43
                            Е поне ти правя евала че си призна че е от маслото, ако беше някои друг по гръб немаше да падне ама ти си пекън явно Не щях да ти го казвам в прав текст още с първия пост, исках от теб да го чуя Просто за такива поражения по мотора с такова каране първия заподозрян е маслото, или по скоро дългосрочната му употреба. Караш на късо предимно студен мотор, за такива условия ти трябва доказано надеждно масло с гаранция за защита при студен старт, явно мазането на лагерите е било под въпрос при студен старт, или масления клин не е бил ок, знам ли.... Ако сегментите са на кантар смени ги, не са толкова скъпи, те ще си избият парите в дългосрочен план , върти ми се из главата цена от около 40-60 лева за АЕ.
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              #44
                              Slavi_Lancia написа:
                              Е поне ти правя евала че си призна че е от маслото, ако беше някои друг по гръб немаше да падне ама ти си пекън явно Не щях да ти го казвам в прав текст още с първия пост, исках от теб да го чуя Просто за такива поражения по мотора с такова каране първия заподозрян е маслото, или по скоро дългосрочната му употреба. Караш на късо предимно студен мотор, за такива условия ти трябва доказано надеждно масло с гаранция за защита при студен старт, явно мазането на лагерите е било под въпрос при студен старт, или масления клин не е бил ок, знам ли.... Ако сегментите са на кантар смени ги, не са толкова скъпи, те ще си избият парите в дългосрочен план , върти ми се из главата цена от около 40-60 лева за АЕ.
                              Винаги се старая да пиша точни неща - не само тук. Тази тема я направих с цел да информирам колегите за нещата, които ми се случват, ако някой реши да си прави извод, поне да има точно инфо от мен.
                              Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                              Коментар


                                #45
                                за 1.6 на АЕ са 120

                                Коментар

                                Working...
                                X