Можеш да сложиш втора употреба, но трябва да се мери на везна теглото й. Има някакви допуски за отклонение в теглото спрямо другите, но не ги знам лично аз. Дано попаднеш на кадърен майстор, който да знае тези неща.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моторът започна да чука
Collapse
X
-
alvanovo написа:Какво ти казаха, че и има?
Коментар
-
[quote="alvanovo"]Веско максималната разлика на 4-те биели със буталата е максимум 8гр запомни!!! И колкото е по-форсиран двигателя по-обороти и е по-дългоходов тези грамове трябва да са изравнени.Това да не те притеснява от задната страна на буталото има оставено да се отнема грамаж.Ако ги сваляш буталата мой съвет е да ги направиш с еднакви грамажи.Не ми се сърди,но им аз залагам на това,че Приста е една пълна рециклирана боза и това не е довело веднага до строшаването на мотора,но постепенно.По принцип Фиат-ските мотори са здрави механично,но не търпят гавра с бозави масла като Приста,които особенно в по-топло време изведнъж губят вискозитета и смазочността си и така е станала белята.Виж,че се е случило като се затопли времето.П.П Глобулския ти номер е невалиден ,а мтелския ти и аз незнам къде е.Дай на лични някакъв глобулски номер,ако искаш да ти дам някои съвети като събирате мотора.Поздрави.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
vasilisto написа:alvanovo написа:Какво ти казаха, че и има?Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
alvanovo написа:muns61 написа:Какъв точно шум се чува? Как се променя с подаване и отнемане на газта?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
alvanovo написа:Дано не се налага да свалям бутала и да сменям нещо от буталната група. Дано се размина само с биелни лагери и шлайф на коляновия вал. Ама да видим. Утре започва разглобяването, във вторник сутрин ще имам резултати.
Коментар
-
Пак много философствате по мой адрес Кажете ми драги колеги какво се случва в момента Имаме двама колеги, които НЕ ИСКАМ ДА ЗАСЕГНА. И двамата са се сдобили с автомобили в движение и са ги карали над 50 000км докато се счупят ДВГ-тата. Единият дори 100 000 е направил. Еми щом са изминали толкова, не са взели моторите на доизживяване, нали така. Този който е трябвало да ги пази е маслото. За единият ДВГ още не знаем много, но другият каран с МОБИЛ се говори за строшени лагери и незнам си какво още. Е голяма защита предлага това масло, няма що. Това никога няма да се случи с ПОЛИТРОН, който е трън за много тук. Но истината болиPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Пак много философствате по мой адрес Кажете ми драги колеги какво се случва в момента Имаме двама колеги, които НЕ ИСКАМ ДА ЗАСЕГНА. И двамата са се сдобили с автомобили в движение и са ги карали над 50 000км докато се счупят ДВГ-тата. Единият дори 100 000 е направил. Еми щом са изминали толкова, не са взели моторите на доизживяване, нали така. Този който е трябвало да ги пази е маслото. За единият ДВГ още не знаем много, но другият каран с МОБИЛ се говори за строшени лагери и незнам си какво още. Е голяма защита предлага това масло, няма що. Това никога няма да се случи с ПОЛИТРОН, който е трън за много тук. Но истината болиФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
alvanovo написа:Ти защо се олицетворяваш в тези масла Политрон? Не направих темата, за да се драчим за това масло. Пред мен не стои дилемата дали от маслото се е стигнало до това състояние, затова няма нужда да дращиш глупости и в тази тема.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Danchojn написа:Пак много философствате по мой адрес Кажете ми драги колеги какво се случва в момента Имаме двама колеги, които НЕ ИСКАМ ДА ЗАСЕГНА. И двамата са се сдобили с автомобили в движение и са ги карали над 50 000км докато се счупят ДВГ-тата. Единият дори 100 000 е направил. Еми щом са изминали толкова, не са взели моторите на доизживяване, нали така. Този който е трябвало да ги пази е маслото. За единият ДВГ още не знаем много, но другият каран с МОБИЛ се говори за строшени лагери и незнам си какво още. Е голяма защита предлага това масло, няма що. Това никога няма да се случи с ПОЛИТРОН, който е трън за много тук. Но истината болиОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Danchojn написа:Пак много философствате по мой адрес Кажете ми драги колеги какво се случва в момента Имаме двама колеги, които НЕ ИСКАМ ДА ЗАСЕГНА. И двамата са се сдобили с автомобили в движение и са ги карали над 50 000км докато се счупят ДВГ-тата. Единият дори 100 000 е направил. Еми щом са изминали толкова, не са взели моторите на доизживяване, нали така. Този който е трябвало да ги пази е маслото. За единият ДВГ още не знаем много, но другият каран с МОБИЛ се говори за строшени лагери и незнам си какво още. Е голяма защита предлага това масло, няма що. Това никога няма да се случи с ПОЛИТРОН, който е трън за много тук. Но истината болиA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Не съм ходил до сервиза. Чух се с майстора. Лагера се е износил и леко е надраскал шийката на вала. Ще се шлифова за първи ремонт тази шийка. Другите лагери също не са в много одбро състояние. Другите шийки са добре. Биелата е добре, няма да се сменя. Цилиндрите са в много добро състояние, сегментите в добро. Няма да се сменят. Мотора е мръсен отвътре. Подозренията на майстора са, че е от маслото. Ще ползвам вече друго, не Приста Лидер.Това е засега.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар