Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моторът започна да чука

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Моторът започна да чука

    Днес след известно каране мотора започна да чука. Спадна налягането на маслото, но без ад светва лампата и температурата му се повиши - на маслото и антифриза.В Понеделник разглобяваме да видим от какво е. Шума май е от 2 или 3 цилиндър.Ще пиша всичко - състоянието на целия мотор, съединителя ако се маха мотора, лагера на съединителя, който е сменян преди 2 години.
    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

    #2
    Колега, ти ли караше с Приста 10W40?
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    Коментар


      #3
      PaUnOff написа:
      Колега, ти ли караше с Приста 10W40?
      да, и го сменях на 15 хил кмно не мисля, че е от това, просто му е дошло времето
      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

      Коментар


        #4
        Приста е едно от най-лошите масла на пазара и това съм го доказал 10-ки пъти. Повечето дори са некачествено рециклирани. Ти беше от хората дето оплю един друг продукт дето защитавам, но сега какво стана.............................Не приемай поста ми за заяждане. С каквото мога, ще помогна ако искаш разбира се помоща ми. Много пъти съм казвал и понеже колегите ме хапят винаги като стане на въпрос - Ще говорим след време, кой е прав!
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          Не е толкова черна пристата. Доста хора карат с нея. Всичко дето си говорим тука са празни приказки и предположения. Никой не може да докаже така че пристата е калпава, или че политръна е супер.
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            Re: Моторът започна да чука

            alvanovo написа:
            Днес след известно каране мотора започна да чука. Спадна налягането на маслото, но без ад светва лампата и температурата му се повиши - на маслото и антифриза.В Понеделник разглобяваме да видим от какво е. Шума май е от 2 или 3 цилиндър.Ще пиша всичко - състоянието на целия мотор, съединителя ако се маха мотора, лагера на съединителя, който е сменян преди 2 години.
            А какво беше това известно каране - нормално градско, извънградско, рали? Спад в мощността имаше ли? Масло в антифриза или антифриз в маслото наблюдава ли се?

            Коментар


              #7
              Re: Моторът започна да чука

              Airfan написа:
              alvanovo написа:
              Днес след известно каране мотора започна да чука. Спадна налягането на маслото, но без ад светва лампата и температурата му се повиши - на маслото и антифриза.В Понеделник разглобяваме да видим от какво е. Шума май е от 2 или 3 цилиндър.Ще пиша всичко - състоянието на целия мотор, съединителя ако се маха мотора, лагера на съединителя, който е сменян преди 2 години.
              А какво беше това известно каране - нормално градско, извънградско, рали? Спад в мощността имаше ли? Масло в антифриза или антифриз в маслото наблюдава ли се?
              Няма антифриз в маслото, не усетих спад в мощността, тъкмо влизах в града, бят извънградско. А Пристата е добро масло и пак такова ще сложа. Ако не бях минал 100 хил с тази кола сигурно нямаше да се случи, т.е. ако я държах в гаража. Мнението ми за Политрона остава същото.
              Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

              Коментар


                #8
                и аз съм карал с приста, не една кола, общо може би към 50к ми се събират ама не е блокирал ни един двг. Несериозно е да се случи нещо на 13 годишен двг и да обвините маслото дори без да е отворен.
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  pakumba написа:
                  и аз съм карал с приста, не една кола, общо може би към 50к ми се събират ама не е блокирал ни един двг. Несериозно е да се случи нещо на 13 годишен двг и да обвините маслото дори без да е отворен.
                  С Приста Лидер съм минал досега над 60 хил км. Сега се случи да направи проблем мотора. Сигурен съм, че не е от маслото, дошло му е времето да стане така.
                  Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                  Коментар


                    #10
                    Какъв точно шум се чува? Как се променя с подаване и отнемане на газта?
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар


                      #11
                      alvanovo написа:
                      С Приста Лидер съм минал досега над 60 хил км. Сега се случи да направи проблем мотора. Сигурен съм, че не е от маслото, дошло му е времето да стане така.
                      И аз мисля,че не е от маслото,а му е дошло време.Карам с Mobile.Миналата седмица ми се разтропа мотора и на мен.Остави ме на магистралата...Сега колата е на ремонт при ВЕГАТА в Пазарджик.

                      Коментар


                        #12
                        muns61 написа:
                        Какъв точно шум се чува? Как се променя с подаване и отнемане на газта?
                        Като подам газ и мотора се форсира се чува, или ако е натоварен също, на празен ход не се чуваше нищо.Надявам се да се размина с шлайфане на шийките на вала, които са за биелите и смяна на лагерите на биелите към коляновия вал.Ако се наложи да сменям биела, дали мога да ползвам втора употреба биела с бутало? Да няма някакви разминавани в теглата на буталата ако не са комплект.Купих колата преди 5 год точно. От тогава съм минал почти 100 хил само на бензин. Колата беше ан 8 години тогава от Италия. Мисля си, че може да са минали с нея едон 250-350 хил км. Не е имала никога газова уредба. Значи сега може да е около 400 хил км. Винаги съм я карал с полусинтетика 10/40 - Ессо, Тексако и Приста.сменял съм го на 10-15 хил км. Ще огледам мотора дали е ичст, да няма отлагания, което много ме съмнява. Ще замеря износването на цилиндрите, дали имат елипса или ръб, как са буталата, дали има наранявания по сегментите. Надявам се по буталната група да няма проблеми и дори да не я разглобявам. Ако всичко мине добре ще сложа за 2000км едно минерално масло и след това пак Приста Лидер 10/40.
                        Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                        Коментар


                          #13
                          vasilisto написа:
                          alvanovo написа:
                          С Приста Лидер съм минал досега над 60 хил км. Сега се случи да направи проблем мотора. Сигурен съм, че не е от маслото, дошло му е времето да стане така.
                          И аз мисля,че не е от маслото,а му е дошло време.Карам с Mobile.Миналата седмица ми се разтропа мотора и на мен.Остави ме на магистралата...Сега колата е на ремонт при ВЕГАТА в Пазарджик.
                          Какво ти казаха, че и има?
                          Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                          Коментар


                            #14
                            Възможно е нещата да са тръгнали от маслената помпа.15 000 са много при каране на бензин. Приста Лидер 10W40 изкарва 12 000 на газ - това е с анализ на отработеното масло, колата е на около 250 000 км. На нови Дачия 1,4 MPI такси, карана само градско, след 12 000 има още ресурс, но километрите са навити за малко време.Ще следя темата.
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар


                              #15
                              muns61 написа:
                              Възможно е нещата да са тръгнали от маслената помпа.15 000 са много при каране на бензин. Приста Лидер 10W40 изкарва 12 000 на газ - това е с анализ на отработеното масло, колата е на около 250 000 км. На нови Дачия 1,4 MPI такси, карана само градско, след 12 000 има още ресурс, но километрите са навити за малко време.Ще следя темата.
                              По стандартите на VW е с удължен пробег. 15 хил са точно колкото трябва.
                              Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                              Коментар

                              Working...
                              X