Когато не ми работи климатика температурата е в идеално положение - точно в средата. Без климатик всичко е ОК. А относно перката аз си мисля, че и при мен степента, на която работи е втората, а не първата. Това възможно ли е да ти работи 2ра, а 1ва - не Защото нали ти казвам - като работи климатика, първо започва да се върти леко и безшумно и почти веднага след това по-бързо, а без климатик - направо си тръгва на бързата степен. А до колкото разбрах при теб е обратното - с климатик ти е нормална температурата, а без климатик - по-висока. Е направо съвсем се омотах
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Показание на уреда за температура на охлаждащата течност
Collapse
X
-
ами дастана доста интереснопри мен си го обяснявам със следното - при включен климатик перката работи постоянно и температурата е о.кпри изключен перката се включва на втора степен - при 94-99 градуса и затова държи по-висока температурано при теб е обратнотоне се сещам какво може да е, освен перката от време на време да не работи при включен климатикможе би има някакъв проблем там, но не съм сигурен
Коментар
-
щом работи перката би трябвало да има смисъл от почистванетоважното е да си намериш добавка за 10 литра , за да можеш 2 пъти да чистиш и да е по-голям ефектапри включен климатик, ако стрелката стои като на първата снимка не се притеснявайпускай си климатикавече ако е съвсем близо до червената зона е опасно
Коментар
-
chris написа:Еми по тия срещи не ми е много удобно да ходя, ча там всеки нещо човърка, а аз като нищо не разбирам ще се явя само като някой консуматор без да мога да помогна с нещо на някой.ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Todor_Gagovski написа:Пич нищо ти няма на колата не се кахъри толкова стрелката не влиза в червеното перката ти се включва,просто е било много топло.и при мен оня ден в жегите когато беше 40 градуса вънка, с пуснат климатик стрелката стоеше някъде тамBravo 1.6 16v
Коментар
-
Би трябвало като си на градско и с климатик температурата да ти бъде малко по стабилна и ниска тъй-като перката му трябва да е постянно включена(провери го това). А на извънградско да тие малко по висока тъй-като тормозиш двигатела повече, а охлаждането си е от скороста само. Но наистина на снимката ти е доста висока темп. Аз лично го имах същият проблем и ходих до Ванто. Те смениха антифриза и почистиха радиатора (беше многооо зле) но не мисля че се оправиха драстично много нещата.FIAT GRANDE PUNTO 1.3 MJT '09
FIAT BRAVO 1.6 16V '97
Коментар
-
Здравейте, колеги!Повдигам тази стара тема, защото имам питане за температурата на охладителната течност.Решил съм да слагам обикновена газова, на която ключът ще превключва на газ на обороти, затова искам да знам къде приблизително е 40 градуса на уреда на таблото.Качил съм снимка, която е на колега от АХМ-АУТО форума, той е отбелязал градусите, но е писал, че не е сигурен, само предполага.Колата е Браво 1.6, ’96 г. Термостатът отваря 2 черти преди средата /на 80 градуса на снимката/. В аутодата излиза, че отваря в диапазон 81-85 градуса.Според мен за тази кола е 81, защото е правена за Италия.Ако някой е правил замервания, моля да сподели дали е както на снимката.Благодаря предварително!Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
slav4o_p написа:Здравейте, колеги!Повдигам тази стара тема, защото имам питане за температурата на охладителната течност.Решил съм да слагам обикновена газова, на която ключът ще превключва на газ на обороти, затова искам да знам къде приблизително е 40 градуса на уреда на таблото.Качил съм снимка, която е на колега от АХМ-АУТО форума, той е отбелязал градусите, но е писал, че не е сигурен, само предполага.Колата е Браво 1.6, ’96 г. Термостатът отваря 2 черти преди средата /на 80 градуса на снимката/. В аутодата излиза, че отваря в диапазон 81-85 градуса.Според мен за тази кола е 81, защото е правена за Италия.Ако някой е правил замервания, моля да сподели дали е както на снимката.Благодаря предварително!Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар