НЕ Е ЗА МЕН, Така, мои познати семейство имат стара кола 91год., която сдава багажа не пътуват много и колата я ползват не повече от 300 - 400 км месечно. Да Слязат в града примерно за пазар или нещо подобно. Харесали са си такова БМВ обаче знам само че на бензин и че е с ангренажна верига. Въпроса ми е на това нещо може ли да се сложи АГУ, какви проблеми има/ щото аз ще ги оправям като се наложи/какви проблеми дава.Цената която му искат е 1500лв. много ли е? Просто нямам идея за този вид коли.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
BMW 316 1.6 95год. моля за съвет
Collapse
X
-
muns61 написа:Не всички са с верига, газ се слага без проблем, а цената е според състоянието...Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Mного е важно състоянието на колата и предишен собственик. Никога не бих купил кола от лапищак, правил опити за тунинг. Такова БМВ, ако е в добро състояние, е доста безпроблемна кола. Не е за гонки, но е качествено направена, нищо вътре не скърца и мотора е доста еластичен.Цената на тази кола ме смущава, ниска е за добър екземпляр.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
А да бе, те па шестаците щото с мед да ги намажеш. Хубаво е моторчето безпроблемно изкарва над 500 000 , газта му е никъв дерт. По скоро трябва да се притесянват от състоянието на купето, гнилоци ръжди али бали , да няма семейство Флинстоун. Тряя да се огледа от долу. А и още нещо , зимата на трупчета тогава БМВ-тата са наи икономичниПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
muns61 написа:Mного е важно състоянието на колата и предишен собственик. Никога не бих купил кола от лапищак, правил опити за тунинг. Такова БМВ, ако е в добро състояние, е доста безпроблемна кола. Не е за гонки, но е качествено направена, нищо вътре не скърца и мотора е доста еластичен.Цената на тази кола ме смущава, ниска е за добър екземпляр.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:muns61 написа:Mного е важно състоянието на колата и предишен собственик. Никога не бих купил кола от лапищак, правил опити за тунинг. Такова БМВ, ако е в добро състояние, е доста безпроблемна кола. Не е за гонки, но е качествено направена, нищо вътре не скърца и мотора е доста еластичен.Цената на тази кола ме смущава, ниска е за добър екземпляр."Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
Коментар
-
ilian4o88 написа:S_BANKOV написа:muns61 написа:Mного е важно състоянието на колата и предишен собственик. Никога не бих купил кола от лапищак, правил опити за тунинг. Такова БМВ, ако е в добро състояние, е доста безпроблемна кола. Не е за гонки, но е качествено направена, нищо вътре не скърца и мотора е доста еластичен.Цената на тази кола ме смущава, ниска е за добър екземпляр.Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Айдеее, почна се... За БМВ май иде реч!Огледайте скоростната кутия и дифа за течове. Също не е зле да вдигнеш едно задно колело и да преслушаш на ход дифа за шум.Мотора с ремък е добър, смяната не е трудна и скъпа. Рейките са здрави, окачването - също. Питай, ако имаш конкретни въпроси.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Мотора с ремък е с код м40 и не е добър избор поради фиатската 1.4 болест да износва разпр.вал и кобилици Иначе ако е в добро състояние,не щрака и успява да си удари прекъсвача аз бих го взел,но определено ще трябва да се наливат само добри масла,защото е капризен.Щом конкретния екземпляр е с верига значи е м43.Мой близък приятел има такова 316 с верига и по мотора не е пипнал нищо откакто го има(3-4 години).Само масло,филтри и каране.Амортисьорите му са за смяна сега.Рейката е добре да се види за течове,че течовете не са рядко явление.Онзи ден му я рециклираха за 120лв.За кутията и диф-а колегата над мен е казал вече...и това е общо взето по-специалното.От трети лица съм чувал,че м40-ката понасяла нормална газова,а м43 имал склонност да гърми,НО това само съм го чувал.Моя приятел се кани за ГИ поради тия опасения.Други по-специфични проблеми като се замисля е нямал.Иначе цената е смешна ако колата е добра.За 300-400км. на месец не знам дали има смисъл от газ.Гори 9-10 в града и 7-8 навън при нормално спокойно каранеEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
ами баща ми имаше такова, само че по дърто и мотора беше с ремък.7 години го кара, и накрая го продаде, защото не му се занимаваше да го прави.Взе му 1400лв, но беше 92-ра, пак е36.Дифа го сменя веднъж , излезе му 120лв.Иначе имаше проблем с кормилните накрайници или с шарнирите(едно от двтете)Сменяше ги пролет и есен, без значение от марка и цена.И оригинални е слагал и пак същата работа.Иначе като за него беше идеална кола, защото той поддържа когато вече няма накъде(примерно преди да се разпадне колата)ИЛошото е, че това е така не поради финансови причини, просто не му се занимава.И пак смея да кажа, че тази кола изкара доста в неговите ръце.... 7 години и към 100000км, само масло и тук-там по окачването нещо.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар