Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след ремонт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    GaTio2 написа:
    Ами от 600 на 700 лева двигател от морга в Първомайци - не знам от каква кола е. Брата каза, че 600било за гол двигател, а 700 с климатик и тнт... Майстора е от Стърмен, не от Бяла :D. Двигателя 700 и ремонта 250, защото и масло щял да сменя, е не надхвърля 1000 :D, но колата от 1800 стана на 3400 и нагоре... Общо взето, тия дето са правили главата, са я направили, но не са могли да зацепят ремъка. Зацепихме го както трябва, но после се оказа друг проблем, че колата не е била поддържана и е била карана без масло явно и айде... Дано няма други проблеми и да си остане задницата да се прави, която чака от зимата...
    е поне друг път ще знаете защо някои автомобили струват 1800 лв., а други ’по-стари’ струват по 2800 лв. евтино + хубаво няма.А защо взехте двигателя с климатика?

    Коментар


      #62
      GaTio2 написа:
      Брат ми, е ходил вчера сутринта и вика че всичко било ръждясало до неузнаваемост, този лагер дето викаш бил затегнал и не се въртял и стържи по феродовия диск, май така беше . Ще видя да покажа на брата темата, защото след час отивам на екскурзия и няма да мога да Ви отговоря, та да реши какво да прави... Благодаря Ви! П.С. Огледах в Аxm и най-евтиния комплект съединител е 228,50. Погледнах ги по отделно частите и имаше по 3 продукта, като сметнах средния по хубост, общо излезе 138лева някъде
      Колега, дай да видим снимки. Ако само лагера е блокирал и не е развалил притискателя, може да се смени само лагера. С блокирал лагер няма как да има още 1000 км този съединител. Нещо този майстор "понамирисва" и той.

      Коментар


        #63
        Мен пък ми е интересно как ръждяса точно тоя лагер като сменяте съединителя гледайте да е 215мм. че има и един дето е 220мм. Сменяите комплект не си играйте на парче. Надявам се да съм последния дето ще ви каже че ви мятът яко по върбите.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #64
          Колега GaTio2 имам горчив опит с майсторите в целия окраг. Единствения който може би ,ще ти свърши работа е точно в Стърмен.Всички други са с неоправдано самочувствие на можещи ,а са пълни неграмотници ,който по всякакъв начин се стремят да оберат клиентитеси !Успех и винаги се консултирай с момчетата от форума ,никога няма да ти навреди още едно мнение .

          Коментар


            #65
            icoto написа:
            Колега GaTio2 имам горчив опит с майсторите в целия окраг. Единствения който може би ,ще ти свърши работа е точно в Стърмен.Всички други са с неоправдано самочувствие на можещи ,а са пълни неграмотници ,който по всякакъв начин се стремят да оберат клиентитеси !Успех и винаги се консултирай с момчетата от форума ,никога няма да ти навреди още едно мнение .
            Де ги тикаш тия селски майстори, не моам те разберем Има сервизи в Русе, дето печелят купища пари от такива майстори
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #66
              Бе аз споменах в Русе къде са майсторите ама кой да слуша. Както се казва какво сам си направиш цяло село не може да ти направи.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #67
                В случая ОК съгласен съм с вас, но говоря по принцип че в околноста той е човека.Иначе за всяка дреболия ли трябва да бие 120 км човека ?

                Коментар


                  #68
                  icoto написа:
                  В случая ОК съгласен съм с вас, но говоря по принцип че в околноста той е човека.Иначе за всяка дреболия ли трябва да бие 120 км човека ?
                  100, не 120 км, а сега като гледам каква дреболия е станала ...
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #69
                    Здравейте, прибрах се и брата каза колата била готова, утре отиваме да я вземем... а дано няма проблеми ще поразпитам майстора
                    Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                    Коментар


                      #70
                      А дано
                      00' Bravo 105 JTD

                      Коментар


                        #71
                        Здравейте, колата е готова върви си всичко. Препоръките на майстора, са да не я юрка много, защото двигателя е бил седял дълго време и да си я кара яваш. След 5000км да смени маслото, защото имало ръжда и други неща в двигателя да се изчистят. При ваденето на стария двигател, въжето се скъсало, паднал и ударил левия калник, боята леко свалена и леко ударен. Отидохме и се подразних много, изчакахме го да дойде и почна с това, че така станало да я даде на 1 майстор да я направи, той говорил с него ще покрие щетите всичко 6. Изпробвахме колата, върнахме се и му споменахме, че съединителя не е добре и каза, че 2-3 дена ще е така и че трябва да се затегне жилото, всичко било ново и докато се напасне. Та в петък ли кога, ще отиде да вземе стария двигател и да му оправи жилото. 350лева общо му взе, 230 частите - Феродов диск, Аксиален лагер, Масло, Филтър, Скоби комплект, Притискателен диск, Масло, Масло... Като им има и цените. Фородовия диск е 48.50лв., лагера 19лева, Притискателния диск 78лева.
                        Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                        Коментар


                          #72
                          Ай честото, за новия стар ДВГ ! Сега внимавай с майстора за калника, да не питаш какво купе става за тоя ДВГ ! :D
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #73
                            GaTio2 написа:
                            Изпробвахме колата, върнахме се и му споменахме, че съединителя не е добре и каза, че 2-3 дена ще е така и че трябва да се затегне жилото, всичко било ново и докато се напасне.
                            Това и друг път сме го чували, а аз не вярвам в тази история. Моя като го смени Живко от форум-а и си беше екстра, няма напасване, няма дивотии... той регулира и жилото, то си е част от смяната. Чакай да се напасне последно казаха на колегата Plastex и то така се напасна, че се пръсна феродото след няколко дена напасване... Дано твоя случай не е такъв.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #74
                              ха-ха да бе :D. Този майстор, който изправя ламарини и боядисва, е този наш познат, дето ни свърза с майстора дето я оправи
                              Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                              Коментар


                                #75
                                ми като се познаваш с такива големи умове в автомобилния ремонт, защо пишеше тука ? щяло да се напасне, така ще се напасне, че най много да ти разцепи кожуха на скоростите баси те ти съдраха кожата, големи майстори били, ебааа мамата на колата, големи майстори някви кретени те лъжат и се учат на колата ти, и немога да разбера за какво търсиш мнение, щом като ти се каже нещо как е, ти казваш мнението на тия идиоти дето ти "таковаха" колата

                                Коментар

                                Working...
                                X