GaTio2 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем след ремонт
Collapse
X
-
u_bo
-
GaTio2 написа:Брат ми, е ходил вчера сутринта и вика че всичко било ръждясало до неузнаваемост, този лагер дето викаш бил затегнал и не се въртял и стържи по феродовия диск, май така беше . Ще видя да покажа на брата темата, защото след час отивам на екскурзия и няма да мога да Ви отговоря, та да реши какво да прави... Благодаря Ви! П.С. Огледах в Аxm и най-евтиния комплект съединител е 228,50. Погледнах ги по отделно частите и имаше по 3 продукта, като сметнах средния по хубост, общо излезе 138лева някъде
Коментар
-
Мен пък ми е интересно как ръждяса точно тоя лагер като сменяте съединителя гледайте да е 215мм. че има и един дето е 220мм. Сменяите комплект не си играйте на парче. Надявам се да съм последния дето ще ви каже че ви мятът яко по върбите.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колега GaTio2 имам горчив опит с майсторите в целия окраг. Единствения който може би ,ще ти свърши работа е точно в Стърмен.Всички други са с неоправдано самочувствие на можещи ,а са пълни неграмотници ,който по всякакъв начин се стремят да оберат клиентитеси !Успех и винаги се консултирай с момчетата от форума ,никога няма да ти навреди още едно мнение .
Коментар
-
icoto написа:Колега GaTio2 имам горчив опит с майсторите в целия окраг. Единствения който може би ,ще ти свърши работа е точно в Стърмен.Всички други са с неоправдано самочувствие на можещи ,а са пълни неграмотници ,който по всякакъв начин се стремят да оберат клиентитеси !Успех и винаги се консултирай с момчетата от форума ,никога няма да ти навреди още едно мнение .Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
icoto написа:В случая ОК съгласен съм с вас, но говоря по принцип че в околноста той е човека.Иначе за всяка дреболия ли трябва да бие 120 км човека ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Здравейте, колата е готова върви си всичко. Препоръките на майстора, са да не я юрка много, защото двигателя е бил седял дълго време и да си я кара яваш. След 5000км да смени маслото, защото имало ръжда и други неща в двигателя да се изчистят. При ваденето на стария двигател, въжето се скъсало, паднал и ударил левия калник, боята леко свалена и леко ударен. Отидохме и се подразних много, изчакахме го да дойде и почна с това, че така станало да я даде на 1 майстор да я направи, той говорил с него ще покрие щетите всичко 6. Изпробвахме колата, върнахме се и му споменахме, че съединителя не е добре и каза, че 2-3 дена ще е така и че трябва да се затегне жилото, всичко било ново и докато се напасне. Та в петък ли кога, ще отиде да вземе стария двигател и да му оправи жилото. 350лева общо му взе, 230 частите - Феродов диск, Аксиален лагер, Масло, Филтър, Скоби комплект, Притискателен диск, Масло, Масло... Като им има и цените. Фородовия диск е 48.50лв., лагера 19лева, Притискателния диск 78лева.Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
GaTio2 написа:Изпробвахме колата, върнахме се и му споменахме, че съединителя не е добре и каза, че 2-3 дена ще е така и че трябва да се затегне жилото, всичко било ново и докато се напасне.
Коментар
-
nedialk00
ми като се познаваш с такива големи умове в автомобилния ремонт, защо пишеше тука ? щяло да се напасне, така ще се напасне, че най много да ти разцепи кожуха на скоростите баси те ти съдраха кожата, големи майстори били, ебааа мамата на колата, големи майстори някви кретени те лъжат и се учат на колата ти, и немога да разбера за какво търсиш мнение, щом като ти се каже нещо как е, ти казваш мнението на тия идиоти дето ти "таковаха" колата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар