Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след ремонт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    GaTio2 написа:
    лошият късмет не ни напусна :D... майстора, погледнал съединителя, защото нещо стържеше ли как да го обясня и казал, че трябва смяна на жилото на съединителя или нещо такова и 145лева ремонт... викат по-добре сега да се прави, че после ако иска да се прави трябва да се маха целия двигател и още 100лева
    Човече тези яко се бъзикат с вас.Ама вземи и ти малко понаучи,за да не ви свалят кожите до кокала.За жило на съединител НЕ СЕ СВАЛЯ ДВИГАТЕЛ.Хората цели съединители сменят и взимат за труд по 100 лева,какви са тия майстори дето си намерил.Тая кола ти струва колкото две такива.
    Fiat 1.4 12V
    Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
    Да си втори значи да си първи сред загубилите.
    Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

    Коментар


      #47
      Излъгал съм Ви извинявайте, феродов диск ще сменят и не знам какво още... не е само жило не знам 146лв. само частите... 3части комплект, мисля че ми каза брата се продават
      Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

      Коментар


        #48
        За смяна на съеднинител също не се сваля двигател.Само скоростите ,а на някои коли може и те да не се свалят.И как така изведнъж се оказа,че и съединителя е за смяна.
        Fiat 1.4 12V
        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
        Да си втори значи да си първи сред загубилите.
        Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

        Коментар


          #49
          146 лв комплект е менте на ментето. Как разбрахте, че е за смяна?
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #50
            Ами не знам, майстора така каза. Докато бил махнат стария двигател отворил там и видял и казал, че около 1000км ще издържи и после ще трябва смяна. Не разбирам от такива неща
            Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

            Коментар


              #51
              Неам думи...
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #52
                Ще видя да говоря с брата, да пита един друг майстор, да видим какво ще каже, защото така по вашите думи излиза, че тоя ни лъже, но може би пак е за смяна
                Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                Коментар


                  #53
                  Бе той може да е за смяна, ама като беше свален мотора, кой да гледа!Явно са разбрали, че не отбирате хич и ви клатят яко.
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #54
                    Не си ме разбрал, мотора старият е махнат, и той е видял съединителя преди да сложи новия и вика на брата по-добре сега да правя, защото после ако дойдеш пак почвам от 100лева нагоре само за махане на двигателя... Демек казал му е по-добре ся, докато е разглобена
                    Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                    Коментар


                      #55
                      GaTio2 написа:
                      Не си ме разбрал, мотора старият е махнат, и той е видял съединителя преди да сложи новия и вика на брата по-добре сега да правя, защото после ако дойдеш пак почвам от 100лева нагоре само за махане на двигателя... Демек казал му е по-добре ся, докато е разглобена
                      Колега, една смяна на съединител е 80-100-120 лв за труд и двигател не се маха! По-добре не се хвърляй и това да правиш, защото за 145 лв незнам какво ще ти сложат, но няма да е съединител, който ще те изкара до края на годината. По-добре оправи си другите неща, пък съединителя го оправи по-нататък. Освен ако нямаш едни излишне пари за даване. Решението е твое, но си тръгнал по четри цифрена спирала, от която не виждам да излезеш скоро.

                      Коментар


                        #56
                        Казвате ми, че е по-евтино да сменя цял съединител от колкото, частите в него така да го наречем... и че може да се смени без махане на двигател?
                        Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                        Коментар


                          #57
                          GaTio2 написа:
                          Казвате ми, че е по-евтино да сменя цял съединител от колкото, частите в него така да го наречем... и че може да се смени без махане на двигател?
                          Колега не разбираш ли,че ви клатят тия ама много лошо понеже са видяли,че не разбирате.Или смени майсторите или поне се консултирай и с други.Ти толкова затъна с тоя ремонт,че набутвацията до тук е направо изумителна.
                          Fiat 1.4 12V
                          Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                          Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                          Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                          Коментар


                            #58
                            GaTio2 написа:
                            Казвате ми, че е по-евтино да сменя цял съединител от колкото, частите в него така да го наречем... и че може да се смени без махане на двигател?
                            Силно не ти препоръчвам да смениш само феродов или само притискателен диск. Комплект съединител - феродов диск, притискател и лагер е 200, 200 и нещо лева от читава марка, а ако се разтърсиш с познати и малко отстъпка сигурно ще го докараш и до малко под 200 лв. Труд за смяната ще ти е 100 лв и за да се смени съединителя се сваля само скоростната кутия, а не целия двигател.Защо не ти препоръчвам да сменяш едно по едно нещата, защото ако феродовия си е заминал, то и притискателят ще си замине скоро и лагерът също. Абсолютно няма смисъл, защото сега ще дадеш 145 лв, а към Нова година ще дадеш отново пари за цял нов комплект и за труд. Виж оправи си проблемите по мотора, да заработи всичко като хората и тогава ще коментираме съединителя кога стърже, как стърже и прочее. В момента си ви хванали като стар чувал и тупат ли тупат яко. И най-добре ако ти е разглобено там всичко, направи малко снимки да видим как изглежда този съединител, че ми стана адски любопитно!

                            Коментар


                              #59
                              Брат ми, е ходил вчера сутринта и вика че всичко било ръждясало до неузнаваемост, този лагер дето викаш бил затегнал и не се въртял и стържи по феродовия диск, май така беше . Ще видя да покажа на брата темата, защото след час отивам на екскурзия и няма да мога да Ви отговоря, та да реши какво да прави... Благодаря Ви! П.С. Огледах в Аxm и най-евтиния комплект съединител е 228,50. Погледнах ги по отделно частите и имаше по 3 продукта, като сметнах средния по хубост, общо излезе 138лева някъде
                              Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                              Коментар


                                #60
                                Не се подлъгвай по ниската цена на Mecarm, ако такъв ти предлагат, освен ако купуваш само феродо - тогава марката не е много важна. Най-много се износва лагера - тук без компромиси, търси Ina или SKF. Притискател - LUK. Това от мен, ако си решил да търсиш минимална цена, като избираш отделните части, а не комплект. За комплект - немски LUK. Намира се на добра цена към момента и е отличен вариянт.
                                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                                Коментар

                                Working...
                                X