Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За и против подложките на гуми

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За и против подложките на гуми

    След леко съприкосновение с един камък се оказах с дупка около 1см на гумата.Дадох е на вулканизатор и вече е готова.За сега не усещам биене или тресене,но гумата вече е задна и тежестите са прилични,около 100гр. с/у подложката.До колко мога да разчитам на тази гума
    Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
    EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
    EX.Fiar Ritmo 105TC

    #2
    Много пъти ми се е случвало да карат колкото и другите дори и се едната ми гума е така имаше дупка от нож вече 2 ри сезон ще я карам така дори предна недостата е само че иска повече тежести .
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    Коментар


      #3
      Карай си я задна и имай едно на ум! При първа възможност (не веднага) - подменяй! И аз съм карал с фитили и т.н. - новата и здрава гума си е нова и здрава! Ако не си агресивен шофьор може да те изкара и 2 години!Поздрави!
      Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

      Коментар


        #4
        Forsaken написа:
        Карай си я задна и имай едно на ум! При първа възможност (не веднага) - подменяй! И аз съм карал с фитили и т.н. - новата и здрава гума си е нова и здрава! Ако не си агресивен шофьор може да те изкара и 2 години!Поздрави!
        Карам я защото преди да я надупчат бях минал 100 тина километра с тея гуми и бяха чисто нови.
        FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

        Коментар


          #5
          Първите ми впечатления бяха,че имаше едно тропане когато засиля малко,но се оказа че гумата беше мека-1.2 .До колко мога да я помпам сега?По принцип ги помпам на 2.2 обаче на обяд в жегата ги мерих и бяха станали на 2.4
          Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
          EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
          EX.Fiar Ritmo 105TC

          Коментар


            #6
            Лятото е хубаво да са с малко ниско налягане. пробвай на 1,8 отзад и 1,9 отпред. Покарай я така ако не ти хареса качи налягането, но ще става все по-топло и по-топло. както си забелязал по обяд налягане в гумите се покачва доста. сметни какво става когато навън е 40 градуса
            Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
            Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

            Коментар


              #7
              Абре не се излагаите бре, топло щяло да става, гумите ша гръмнат еи много се втелясвате бащата понеже не довижда и не гледа на манометъра ами гледа гумата да се изпънела- да се изправи, корем да няма, и ги беше насвяткал по 7 атмосфери. Така кара близо година докат не се качих на неговата кола и да усетя че друса кат каруца. На въпроса: - Абре ти тея гуми на колко ги помпиш? тои вика: Ми гледам да се изправят че все меки ми се виждат Та вие тука за десета от атмосферата на въпрос ще го правите, караи си гумата , имаи си едно на ум, и ако не си "Рацер" ша те изкара до де се износи. Ако ти кажа кви чудесии тип регенерати съм въждал на цепнати гуми..... На моя Фиат едната я спрасках в една софииска дупка, сложиха и една голееемаааа хубава подложка. Така изкара до де колата беше моя че и още. Ма ти кат казваш подложка не се изразяваш много правилно, да не би гумите ти да са с вътрешни ? Щото подложка му се вика когато имаш вътрешна и подлагаш на външната, иначе си е лепенка-регенерация ако щеш. А на зиловете кви подложки сме слагали
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #8
                Как ли сме карали навремето с вътрешни гуми? Лично мнение, че фитила е бетон - досега не съм виждал/чувал да излези или да изпуска от фитил. Няма проблеми за стабилност или издръжливост и да се кара с вътрешна гума. Това подложка вярно не го разбрах и аз? Слагай вътрешна, ако е била сцепена да не става за фитил и си карай. Ако пък е износена на 50 хиляди/или 6-7г примерно какво да я правиш въобще.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #9
                  wwalker написа:
                  Как ли сме карали навремето с вътрешни гуми? Лично мнение, че фитила е бетон - досега не съм виждал/чувал да излези или да изпуска от фитил. Няма проблеми за стабилност или издръжливост и да се кара с вътрешна гума. Това подложка вярно не го разбрах и аз? Слагай вътрешна, ако е била сцепена да не става за фитил и си карай. Ако пък е износена на 50 хиляди/или 6-7г примерно какво да я правиш въобще.
                  Фитила е най вредното нещо което можете да причините на една гума. С подложка съм карал преди доста време и тогава не съм имал проблем. Отворите в гумата бяха толкова големи, че направо си вкарвах пръста през тях. Важното е да е направена както трябва.

                  Коментар


                    #10
                    Защо фитила да е наи-вредното нещо,все пак е бързо,лесно и удобно
                    Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                    EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                    EX.Fiar Ritmo 105TC

                    Коментар


                      #11
                      Нищо му няма фитила :D Върши си идеална работа. Проблем при ползване на вътрешни гуми е, че ако се движиш с висока скорост и убодеш гумата на по-сериозен пирон, примерно, има голяма вероятност вътрешната гума да се пръсне и тогава изведнъж губиш контрол над автомобила, особено ако е предна гума. Безкамерните започват да омекват плавно и имаш много време за реакция. Е, освен ако не я среже нещо сериозно, или не се пръсне от прегряване, ако се кара по-мека от предписаното. А за подложките ... относително е. Зависи как е залепнала. Ако се е наложило да има подложка, значи има голяма дупка, което води до опасни последици при отлепяне на подложката. На ЗиЛ -а не му пречи и да му напълниш гумите с баластра, но там има друго окачване и прочие. За лек автомобил, лично аз не препоръчвам дасе кара с такава гума. Може да се използва за резервна, но не и за употреба на дълъг път.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        Ясно ,гумата ще заминава в мазето за всеки случаи,така и така си намерих единична броика същата като другите
                        Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                        EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                        EX.Fiar Ritmo 105TC

                        Коментар


                          #13
                          viktorsterev написа:
                          Ясно ,гумата ще заминава в мазето за всеки случаи,така и така си намерих единична броика същата като другите
                          Ай честито ! Мятай я тая дълбок резерв и т’ва е.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #14
                            .

                            Dido_Lyubenov написа:
                            viktorsterev написа:
                            Ясно ,гумата ще заминава в мазето за всеки случаи,така и така си намерих единична броика същата като другите
                            Ай честито ! Мятай я тая дълбок резерв и т’ва е.
                            Да ама не.Оказа се че гумата има леко балонче,но това не е проблема защото я върнах.Като свалиха моита гума от джантата,вместо подложка бяха сложили парче от вътрешна гума и някакво твърдо лепило,а и за капак,това парче гума беше започнало да се разлепва.Никога и за нищо на света не ходете при вулканизатора на Козлудуй и Раковска Втория път я занесох на Козлудуй в началото и човека я направи като хората,подложката е оребрена а от вън и е стопен борда от топлата преса,дори ме увери ,че мога да я карам и предна,но за сега ще се търкаля само от зад.
                            Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                            EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                            EX.Fiar Ritmo 105TC

                            Коментар


                              #15
                              Една подробност - така ремонтираната гума може да се кара без проблем, но не бива да се оставя слаба. Тогава борда се гъне и се разслояват гумата и лепенката. Тъй наречените гети илат посока на поставяне и искат качествено лепило. Ако са вулканизирани - направо супер, ама не останаха майстори, които да се занимават с тази врътлива технология.
                              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                              Коментар

                              Working...
                              X