След леко съприкосновение с един камък се оказах с дупка около 1см на гумата.Дадох е на вулканизатор и вече е готова.За сега не усещам биене или тресене,но гумата вече е задна и тежестите са прилични,около 100гр. с/у подложката.До колко мога да разчитам на тази гума
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За и против подложките на гуми
Collapse
X
-
Forsaken написа:Карай си я задна и имай едно на ум! При първа възможност (не веднага) - подменяй! И аз съм карал с фитили и т.н. - новата и здрава гума си е нова и здрава! Ако не си агресивен шофьор може да те изкара и 2 години!Поздрави!FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
Първите ми впечатления бяха,че имаше едно тропане когато засиля малко,но се оказа че гумата беше мека-1.2 .До колко мога да я помпам сега?По принцип ги помпам на 2.2 обаче на обяд в жегата ги мерих и бяха станали на 2.4Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
-
Абре не се излагаите бре, топло щяло да става, гумите ша гръмнат еи много се втелясвате бащата понеже не довижда и не гледа на манометъра ами гледа гумата да се изпънела- да се изправи, корем да няма, и ги беше насвяткал по 7 атмосфери. Така кара близо година докат не се качих на неговата кола и да усетя че друса кат каруца. На въпроса: - Абре ти тея гуми на колко ги помпиш? тои вика: Ми гледам да се изправят че все меки ми се виждат Та вие тука за десета от атмосферата на въпрос ще го правите, караи си гумата , имаи си едно на ум, и ако не си "Рацер" ша те изкара до де се износи. Ако ти кажа кви чудесии тип регенерати съм въждал на цепнати гуми..... На моя Фиат едната я спрасках в една софииска дупка, сложиха и една голееемаааа хубава подложка. Така изкара до де колата беше моя че и още. Ма ти кат казваш подложка не се изразяваш много правилно, да не би гумите ти да са с вътрешни ? Щото подложка му се вика когато имаш вътрешна и подлагаш на външната, иначе си е лепенка-регенерация ако щеш. А на зиловете кви подложки сме слагалиПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Как ли сме карали навремето с вътрешни гуми? Лично мнение, че фитила е бетон - досега не съм виждал/чувал да излези или да изпуска от фитил. Няма проблеми за стабилност или издръжливост и да се кара с вътрешна гума. Това подложка вярно не го разбрах и аз? Слагай вътрешна, ако е била сцепена да не става за фитил и си карай. Ако пък е износена на 50 хиляди/или 6-7г примерно какво да я правиш въобще.
Коментар
-
wwalker написа:Как ли сме карали навремето с вътрешни гуми? Лично мнение, че фитила е бетон - досега не съм виждал/чувал да излези или да изпуска от фитил. Няма проблеми за стабилност или издръжливост и да се кара с вътрешна гума. Това подложка вярно не го разбрах и аз? Слагай вътрешна, ако е била сцепена да не става за фитил и си карай. Ако пък е износена на 50 хиляди/или 6-7г примерно какво да я правиш въобще.
Коментар
-
Нищо му няма фитила :D Върши си идеална работа. Проблем при ползване на вътрешни гуми е, че ако се движиш с висока скорост и убодеш гумата на по-сериозен пирон, примерно, има голяма вероятност вътрешната гума да се пръсне и тогава изведнъж губиш контрол над автомобила, особено ако е предна гума. Безкамерните започват да омекват плавно и имаш много време за реакция. Е, освен ако не я среже нещо сериозно, или не се пръсне от прегряване, ако се кара по-мека от предписаното. А за подложките ... относително е. Зависи как е залепнала. Ако се е наложило да има подложка, значи има голяма дупка, което води до опасни последици при отлепяне на подложката. На ЗиЛ -а не му пречи и да му напълниш гумите с баластра, но там има друго окачване и прочие. За лек автомобил, лично аз не препоръчвам дасе кара с такава гума. Може да се използва за резервна, но не и за употреба на дълъг път.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
viktorsterev написа:Ясно ,гумата ще заминава в мазето за всеки случаи,така и така си намерих единична броика същата като другитеОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
.
Dido_Lyubenov написа:viktorsterev написа:Ясно ,гумата ще заминава в мазето за всеки случаи,така и така си намерих единична броика същата като другитеLacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
-
Една подробност - така ремонтираната гума може да се кара без проблем, но не бива да се оставя слаба. Тогава борда се гъне и се разслояват гумата и лепенката. Тъй наречените гети илат посока на поставяне и искат качествено лепило. Ако са вулканизирани - направо супер, ама не останаха майстори, които да се занимават с тази врътлива технология.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар