Открих какво е пробило капака. Един от трите болта се е отвил и е ударил в едно от зъбните колела, след това е излетял и пробил капака. Не мога да си обясня как е успял да се отвие, но и другите два болта бяха доста разхлабени. Лошото е, че е отчупено парче от едното зъбно колело, както се вижда на снимката и болта е много намачкан и не може да се навие отново. Въпроса ми е дали знае някой от къде мога да намеря такъв болт и ще мога ли да карам с така счупено зъбно колело или ще трябва да се смени задължително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Stilo 1.6 - Силен теч на масло от скоростната кутия
Collapse
X
-
Виж дали няма някакъв надпис на зъбното колело. Ако има го напиши тук. Ако имаш късмет може да се намери това зъбно колело вложено в друг по-стар модел на фиат и да има вариант да го купиш от морга по-евтино.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
nedialk00
можеш да караш така, но не включвай на 5та, смяната е лесна, мога да помогна, само разбери(преброй) с колко зъба е колелото от което има счупен зъб
Коментар
-
И така, зъбчатка все още не съм намерил но установих нещо друго което мисля да споделя, за да няма подобни теми на моята и може би тази:http://www.fiatforum.com/stilo/24602...Въпреки че темата не е довършена, предполагам че проблема е същия тъй като снимките доста приличат на тази от първия ми пост в темата, което ме кара да мисля че може би може да се случи и при други с подобни симптоми на моите ): Както съм писал по нагоре в темата, след като свалих капака отстрани на скоростната, установих че единия от четирите болта беше се отвил напълно и отчупил парче от зъбчатката на пета скорост, след което в последствие е пробил капака от удара, останалите три болта бяха доста разхлабени и въпрос на време е било и те да изхвърчат . Това което искам да споделя е всъщност че след като завинтих хубаво болтовете които държат пластината, залепих капака и долях масло, скоростите влизат много по добре от преди. Преди първа скорост влизаше много трудно и при връщане от трета във втора предавка също беше голяма мъка на моменти, задната хъркаше редовно ако преди това не вкарам в първа... но сега вече всичко е на ред, скоростите влизат перфектно ( въпреки че налях минерално 80W90) а също при натискане на газта скоростния лост за разлика от преди, не помръдва!!!. Преди се движеше с 1см луфт при подаване на газ, най вече на първа скорост но сега изобщо не се усеща. :D Пиша това щото четох преди че доста хора се оплакваха от скоростите на Стило. Ако някой има проблем със скоростите и подобни симптоми както беше при мен - трудно влизащи първа, задна и може би най показателното клатещ се скоростен лост при подаване на газ, няма да е лошо да погледне първо тези болтове преди започване на по сериозни ремонти от сорта на съединител или скоростна. Преди това бях убеден че съединителя е за смяна, (същото го бяха установили и в два сервиза) но на края излезе друго.
Коментар
-
Повдигам темата и аз съм от късметлиите и удареното на капака е същото 1:1 и капе масло. В събота ще свалям капака за да видя лютеницата вътре и какви са щетите.Единствено не ми стана ясно на колегата от каква кола са му предложили зъбчатка и тя за коя скорост е 5-та или задна.П.пЗнаете ли тази скоростна на кои фиати се слагаКарал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Скоро ще пообслужвам Стилото и се чудя дали да не отворим превантивно кутиятаPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Целия ремонт ми стъпи има няма 20 лв, можеше и малко повече Благодаря на Митко за бързата заварка на капака.Наблюденията след 1 ден каране са : Лоста спря да вибрира и скоростите влизат перфектно, колата започна да поема в по ниски обороти, тръгването на първа се промени драстично, изчезнаха вредните вибрации в купето, самото ускорение на колата се промени. при мен и четирите болта се бяха отвили по малко само един беше изпаднал и така се беше помшлял Всиките болтове бяха свалени и намазани с осигурител за резби.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар