Скоро си купих Брава, тогава не ми направи впечатление но сега ми прави впечатление, че нещо трака в таблото около касетофона. При внимателен оглед от близо, се забелязва, че касетофона някога е смъкван. Някой бъркал ли е в таблото и знае ли от какво може да е този неприятен шум?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странно тракане в арматурното табло около зоната на касетофо
Collapse
X
-
за съжаление по БГ пътищата колиците ни се разтропват много... респективно ако искаш тиха кола ти трябват много пари и време, т.е. пари за да сменяш постоянно неща по окачването и време за да си разглабяш детайлите по купето... понеже не съм чувал сервиз за оправяне на тропащи и скърцащи пластмаси в купето... Аз преди време като си взех колата имах ужасно изнервящ дрънчащ звук зад централната конзола... цяла зима ми лазеше по нервите... после се въоръжих с една акумулаторна отвертка и една събота от сутринта внимателно почнах да разглабям всичко... бих казал че успях да сваля на практика всичко отпред - табло, жабки, конзоли, вентилатори... а бе почти всичко... остана само парното и тръбопроводите за вентилацията... Накрая като хванах тръбата която отвежда въздух към предните стъкла и я разклатих - оооо... йесссс... същия гаден дрънчащ звук... оказа се че тръбата е хваната с две гайки и шайби (дрънчащи) към !!!задната страна!!! на металната греда под таблото, т.е. няма пряк визуален контакт към тях... и понеже гредата е с "П"-образен профил гайките се падат вътрешно на профила и бяха доста трудни за достигане, но с малко въображение ги затегнах... О-да!!! Следващите 1-2 седмици карах и душата ми пееше...Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Не знам какво да очаквам, ама за нашите пътища си дяволски прав. Пък и както каза Sandeto няма сервизи дето да оправят дрънчащи табла, така че като му дойде времето хващам един комплект ключове и отверки и започвам едно по едно. Пък може и някоя снимка да пусна, все на някого може да е от полза.
Коментар
-
Между другото, забелязвам, за съжаление много след като я платих, че и аз имам праблем с неравномерното работене на двигателя като е студен /Става дума за Брава 1,6 16 V 103к.с./. От този форум виждам, че това е доста срещан проблем, и че много малко хора са го решили. Повечето се заблуждават или не искат да си признаят, че става дума за прецакана дюза, щото една дюза е около 300лв. ама това е истината.
Коментар
-
Извади касетофона и виж дали шилото с което се държи за задната част си е на мястото.Касетофона се държи за 4 щипки за предната си част, но отзад нищо не го държи. За това са сложили едно шило, което влиза в едно уплътнение и по този начин стои закрепено и за задната си част.FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
-
pgc написа:Повечето се заблуждават или не искат да си признаят, че става дума за прецакана дюза, щото една дюза е около 300лв. ама това е истината.
Коментар
-
Хора, не съм чак толкова на ти с автомобилите, но си помислете:Ходих в сервиз където ми я диагностицираха на т.н. компютър. И кво, нищо. В смисъл, че според компютъра всичко си е наред. Значи всички датчици подаващи информация към компютъра на колата са изправни. Еми кво остава тогава, или горивната помпа в резервоара или скапани дюзи. Най-лошото е, че трудно се разбирало коя от четирите дюзе се е прецакала.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар