Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странно тракане в арматурното табло около зоната на касетофо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странно тракане в арматурното табло около зоната на касетофо

    Скоро си купих Брава, тогава не ми направи впечатление но сега ми прави впечатление, че нещо трака в таблото около касетофона. При внимателен оглед от близо, се забелязва, че касетофона някога е смъкван. Някой бъркал ли е в таблото и знае ли от какво може да е този неприятен шум?

    #2
    на мен там ми трака като пусна климатика по точно клапата за въртене на въздуха. но като не работи климатика нищо не се чува. при теб без да е пуснат климатика ли трака?

    Коментар


      #3
      не, тракането, ако може така да се нарече се чува постоянно като минавам през дупки, пък и аз нямам климатик.

      Коментар


        #4
        От касетофона е.До миналата година имах Брава и след едно блокиране на касетофона /нямах код/ се наложи за го свалям.След това се разтрака.Свали го пак и разни дунапрени и опъковачни материали от електоника му е майката.
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #5
          Като се замисля и аз така смятам, че най-вероятно е от там. Ама сега нямам време да разглобявам, така че още седмица поне чакам и други предложения.

          Коментар


            #6
            за съжаление по БГ пътищата колиците ни се разтропват много... респективно ако искаш тиха кола ти трябват много пари и време, т.е. пари за да сменяш постоянно неща по окачването и време за да си разглабяш детайлите по купето... понеже не съм чувал сервиз за оправяне на тропащи и скърцащи пластмаси в купето... Аз преди време като си взех колата имах ужасно изнервящ дрънчащ звук зад централната конзола... цяла зима ми лазеше по нервите... после се въоръжих с една акумулаторна отвертка и една събота от сутринта внимателно почнах да разглабям всичко... бих казал че успях да сваля на практика всичко отпред - табло, жабки, конзоли, вентилатори... а бе почти всичко... остана само парното и тръбопроводите за вентилацията... Накрая като хванах тръбата която отвежда въздух към предните стъкла и я разклатих - оооо... йесссс... същия гаден дрънчащ звук... оказа се че тръбата е хваната с две гайки и шайби (дрънчащи) към !!!задната страна!!! на металната греда под таблото, т.е. няма пряк визуален контакт към тях... и понеже гредата е с "П"-образен профил гайките се падат вътрешно на профила и бяха доста трудни за достигане, но с малко въображение ги затегнах... О-да!!! Следващите 1-2 седмици карах и душата ми пееше...
            Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
            --- в сърцето завинаги... ---
            Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

            Коментар


              #7
              Не знам какво да очаквам, ама за нашите пътища си дяволски прав. Пък и както каза Sandeto няма сервизи дето да оправят дрънчащи табла, така че като му дойде времето хващам един комплект ключове и отверки и започвам едно по едно. Пък може и някоя снимка да пусна, все на някого може да е от полза.

              Коментар


                #8
                Между другото, забелязвам, за съжаление много след като я платих, че и аз имам праблем с неравномерното работене на двигателя като е студен /Става дума за Брава 1,6 16 V 103к.с./. От този форум виждам, че това е доста срещан проблем, и че много малко хора са го решили. Повечето се заблуждават или не искат да си признаят, че става дума за прецакана дюза, щото една дюза е около 300лв. ама това е истината.

                Коментар


                  #9
                  Извади касетофона и виж дали шилото с което се държи за задната част си е на мястото.Касетофона се държи за 4 щипки за предната си част, но отзад нищо не го държи. За това са сложили едно шило, което влиза в едно уплътнение и по този начин стои закрепено и за задната си част.
                  FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                  Коментар


                    #10
                    pgc написа:
                    Повечето се заблуждават или не искат да си признаят, че става дума за прецакана дюза, щото една дюза е около 300лв. ама това е истината.
                    Тази теория не бях я срещал и ми е интересно дали може да се провери дали и коя дюза - преди да си сменил безрезултатно нещо струващо толкова пари.Междо другото ако чуваш звук откъм жабката на равен асвалт и не е от вибрации ами от равномерно прищракване - това може да си е нормалната работа на клапа за рециркулация на бензинови изпарения обратно към налягянето в резервоара.
                    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                    Коментар


                      #11
                      здр

                      и на мен ми е интересно ще имали продължение на тази теория за прецаканата дюза!при мен се забелязва същия проблем при студен двигател леко тресе и работи неравноделно.

                      Коментар


                        #12
                        Хора, не съм чак толкова на ти с автомобилите, но си помислете:Ходих в сервиз където ми я диагностицираха на т.н. компютър. И кво, нищо. В смисъл, че според компютъра всичко си е наред. Значи всички датчици подаващи информация към компютъра на колата са изправни. Еми кво остава тогава, или горивната помпа в резервоара или скапани дюзи. Най-лошото е, че трудно се разбирало коя от четирите дюзе се е прецакала.

                        Коментар


                          #13
                          Забравих да благодаря на Mazgarev за обяснението за касетофона. Вече съм почти сигурен, че е това щото тракането сега като се замисля много прилича на тракане от механиката на касетофона, което съм чувал в други коли.

                          Коментар

                          Working...
                          X