Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo 2002-2004 или Renault Symbol 2004???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Мисля, че се спрях на Пунто 2000-2003 г., даже и двигателче избрах 1.2 16V...при цена 2500 - 2800 до 3К мисля, че е удачен вариант. Сигурен съм , че тук има много Пунтовци, така че ще се радвам да споделят мнение за модела..поддръжка, разход, возия и т.н.

    Коментар


      #32
      leverkuzen написа:
      Мисля, че се спрях на Пунто 2000-2003 г., даже и двигателче избрах 1.2 16V...при цена 2500 - 2800 до 3К мисля, че е удачен вариант. Сигурен съм , че тук има много Пунтовци, така че ще се радвам да споделят мнение за модела..поддръжка, разход, возия и т.н.
      Перфектна кола. Двигателят върви доста добре, като за 80коня, малък разход, перфектният мотор за това купе.Имам го същото от 2010, бащами няколко пъти пътува с него България-Италия и обратно и никакви проблеми, никога не мее оставял на пътя. Най-честият проблем им е ел.мотора за сервото, в някой случай може да го оправиш само със смяна на релета, но при мен изгоря в Италия и се наложи смяна с друг 250евро нов. Возията си е твърда, но на мен това не ми пречи. Моето е HLX изпълнение и има доста екстри + плюшен салон. Разходът ми е под 5 извънградско с до 90км/ч и икономично каране. със настъпване и наместа 120-130 разходът ми отива към 5,3. Градско към 8.При мен средното и крайното гърне това лято изгниха, и ги смених с нови, кабелите ми им пробиха лулите на 2 и 3ти цилиндър и тях смених. Като цяло съм доста доволен от колата.

      Коментар


        #33
        Абе пич не ги слушай тия незнам как да ги нарека освен антифенове на фиат дето са карали некви поломени каруци на по 800 000 км и с превъртени километражи и само каруци биле, на тях мечтата им е да карат Голфу и Мерцу или вива Бмв ако ще и на 20-ет години и на 2 милиона километра. Имал съм рено клио за кратко с 1,5 дци и мога да ти кажа че само двигателя му е читав всичко друго е пълен кенеф, пластмасови калници, тясно, електрониката си правеше каквото си иска особено зимата, смъква ти стъклото и си оставаш така до вледеняване, и какви ли не други преживявания, окачване ужасно за нашите пътища, не искам да се сещам просто. Преди седмица ми докараха новото служебно Сутиенче новото купе на берлинго пълен смях с 1,6 HDI мотора возия минус, качество на пластмасата да не говорим, като пуснеш климатика и спираш, няма ускорение, и днес като си запалих стилото имах чувство че се качвам на чисто нова кола 10 класа над ситроена и като вървеж и какво ли не като екстри. Моето стило си го избрах аз и не съм го взел от автокъща, от първи собственик, салона е без забележки се едно не се е возил човек , външно си е перфектно, варви си и ме слуша, сменяш консумативи, ама и возията не остъпва и на по висок клас автомобили, мога да го кажа защото съм карал и меган и рено меган сценик и двете не могат да се сравняват с возия на стилото което карам аз, просто има автомобили които се подържат и коли които се карат яко на оборот без да се пазят и без да се сменят консумативи когато се налага и после марката фиат била лоша)))) както и да е.А и какви са тези скорости бе колеги с 150-180км/ч по пътищата на българия с тия дупки ква стабилност кви пет лева, това само идиот може да го направи а не човек със здарв разум, няма за какво да се чудим че ПТП с несъобразена скорост са толкова много, като сульо и пульо се е яхнал и ще вдига 140-180 км/ч и ще търси стабилност, с Реното като вдигнеш 120 на магистралата и като застигнеш тир и искаш да го изпревариш и излезеш от въздушната му струя и предницата с пластмасови калници се разхожда наляво надясно докато я укротиш да тръгне напред, чак ти идва мисълта дали да не намалиш, така че оня бакшиш от сандански дето е карал там ония тоалетни дето се казват таксита, да не ми казва колко е стабилна и колко е яка, виждал е той кола. Фиат правят супер автомобили дано да продължат така и в бъдещеМалко емоционално го написах на един дъх, че се подразних на някой тъпи коментари на бакшиша от сандански дето обижда без да извади един приличен аргумент
        Fiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
        Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
        Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
        Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
        ............

        Коментар


          #34
          хаха ти си тутално изперкал щом сравняваш возията на ситроен с фиат,и какъв аргумент изкара ти бе отворко стилото било 10 пъти по голям клас да се пикам у кенефа италянски аре бегаи нема нужда

          Коментар


            #35
            idrltd написа:
            Абе пич не ги слушай тия незнам как да ги нарека освен антифенове на фиат дето са карали некви поломени каруци на по 800 000 км и с превъртени километражи и само каруци биле, на тях мечтата им е да карат Голфу и Мерцу или вива Бмв ако ще и на 20-ет години и на 2 милиона километра. Имал съм рено клио за кратко с 1,5 дци и мога да ти кажа че само двигателя му е читав всичко друго е пълен кенеф, пластмасови калници, тясно, електрониката си правеше каквото си иска особено зимата, смъква ти стъклото и си оставаш така до вледеняване, и какви ли не други преживявания, окачване ужасно за нашите пътища, не искам да се сещам просто. Преди седмица ми докараха новото служебно Сутиенче новото купе на берлинго пълен смях с 1,6 HDI мотора возия минус, качество на пластмасата да не говорим, като пуснеш климатика и спираш, няма ускорение, и днес като си запалих стилото имах чувство че се качвам на чисто нова кола 10 класа над ситроена и като вървеж и какво ли не като екстри. Моето стило си го избрах аз и не съм го взел от автокъща, от първи собственик, салона е без забележки се едно не се е возил човек , външно си е перфектно, варви си и ме слуша, сменяш консумативи, ама и возията не остъпва и на по висок клас автомобили, мога да го кажа защото съм карал и меган и рено меган сценик и двете не могат да се сравняват с возия на стилото което карам аз, просто има автомобили които се подържат и коли които се карат яко на оборот без да се пазят и без да се сменят консумативи когато се налага и после марката фиат била лоша)))) както и да е.А и какви са тези скорости бе колеги с 150-180км/ч по пътищата на българия с тия дупки ква стабилност кви пет лева, това само идиот може да го направи а не човек със здарв разум, няма за какво да се чудим че ПТП с несъобразена скорост са толкова много, като сульо и пульо се е яхнал и ще вдига 140-180 км/ч и ще търси стабилност, с Реното като вдигнеш 120 на магистралата и като застигнеш тир и искаш да го изпревариш и излезеш от въздушната му струя и предницата с пластмасови калници се разхожда наляво надясно докато я укротиш да тръгне напред, чак ти идва мисълта дали да не намалиш, така че оня бакшиш от сандански дето е карал там ония тоалетни дето се казват таксита, да не ми казва колко е стабилна и колко е яка, виждал е той кола. Фиат правят супер автомобили дано да продължат така и в бъдещеМалко емоционално го написах на един дъх, че се подразних на някой тъпи коментари на бакшиша от сандански дето обижда без да извади един приличен аргумент
            Забелязвам някакъви негаативни отзиви спрямо моя коментар? Нещо не ти разбрах логиката за плюенето на фиат, но като те гледам какви неща пишеш точно ти си този който плюе. Всяка една марка си има и + и - както всяка 1 марка си има фенове и такива като теб. Говориш за нови коли, ами то вече във почти всички нови коли качеството нее това което е било преди 10-15-20 години, дали фият рено,... Щом една марка и досега пройзвежда автмобили, а не е фалирала, значи колите й не са такива боклуци каквито ги изкарваш. Аз не съм имал рено и немога да кажа отзиви за тях, нито пък съм им фен но и въобще не съм като теб да говоря такива неща за дадена марка. и каде намеси голфовете, бмв-та и др , като вероятно и голф не си имал за да ги говориш тези неща, аз съм имал и най вероятно някога пак ще си взема, НЕ РОБУВАМ НА МАРКИ, но пък съм голям фен на немски(особено ВАГ) и и италянски коли.На всичко отгоре коментарът ти няма нищо общо със питането на колегата, и е напълно ненужен!

            Коментар


              #36
              например на ксара-пикасо возията й е едно към едно с моята брава. а седалките са по-неудобни.сега, ясно че хидравличните са друга бира.
              браво 1,6/90 - 09 г.

              Коментар


                #37
                :D най вярното и истинското което прочетох тук е на колегата който е казал... * ако се акаш в колата е нормално да е кенеффф...* Симбол и Стило ...заводът на Рено е на около 3 км от дома ми имам доста приятели колеги работещи там...просто тези коли са в различни класове и не могат да се сравняват ...симбол и албеа са на едно и също ниво при което албеа е по добрият избор ...в тр такси*тата по много на брой са албеа ...разбери...не казвам че симбол е боклук...карал съм доста 1,5 дизел след 140-150 км/ч я няма изобщо на пътя...иначе си е доста икономична кола ...но като цяло предпочитам винаги фиат...та и Стило хич не е за пренебрегване за тези пари...особенно 1,9 мултиджет 100 и нещо коня ... голф трепач...много повече кеф отколкото с рендето ...гарантирано...
                petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

                http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

                Коментар


                  #38
                  Punto_Manqk написа:
                  хаха ти си тутално изперкал щом сравняваш возията на ситроен с фиат,и какъв аргумент изкара ти бе отворко стилото било 10 пъти по голям клас да се пикам у кенефа италянски аре бегаи нема нужда
                  Защото виждам че сте как да го кажа за да ви засегна по малко , може би по-глупав ще ви обесня така, Стилото е класи над въпросният Симбол, а относно кенеф*те то си е спрямо човека, като ти е гот да ти е кен*ф вътре ще си го караш така и това е. Според мен вашето мнение е необосновано и явно ви е яд на марката нещо но какво да се прави Аз за това си карам моето Стило и мога да кажа че съм си много доволен, не ме е оставяло никъде, супер си е колата за тези пари
                  Fiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
                  Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
                  Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
                  Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
                  ............

                  Коментар


                    #39
                    misho_ написа:
                    idrltd написа:
                    Абе пич не ги слушай тия незнам как да ги нарека освен антифенове на фиат дето са карали некви поломени каруци на по 800 000 км и с превъртени километражи и само каруци биле, на тях мечтата им е да карат Голфу и Мерцу или вива Бмв ако ще и на 20-ет години и на 2 милиона километра. Имал съм рено клио за кратко с 1,5 дци и мога да ти кажа че само двигателя му е читав всичко друго е пълен кенеф, пластмасови калници, тясно, електрониката си правеше каквото си иска особено зимата, смъква ти стъклото и си оставаш така до вледеняване, и какви ли не други преживявания, окачване ужасно за нашите пътища, не искам да се сещам просто. Преди седмица ми докараха новото служебно Сутиенче новото купе на берлинго пълен смях с 1,6 HDI мотора возия минус, качество на пластмасата да не говорим, като пуснеш климатика и спираш, няма ускорение, и днес като си запалих стилото имах чувство че се качвам на чисто нова кола 10 класа над ситроена и като вървеж и какво ли не като екстри. Моето стило си го избрах аз и не съм го взел от автокъща, от първи собственик, салона е без забележки се едно не се е возил човек , външно си е перфектно, варви си и ме слуша, сменяш консумативи, ама и возията не остъпва и на по висок клас автомобили, мога да го кажа защото съм карал и меган и рено меган сценик и двете не могат да се сравняват с возия на стилото което карам аз, просто има автомобили които се подържат и коли които се карат яко на оборот без да се пазят и без да се сменят консумативи когато се налага и после марката фиат била лоша)))) както и да е.А и какви са тези скорости бе колеги с 150-180км/ч по пътищата на българия с тия дупки ква стабилност кви пет лева, това само идиот може да го направи а не човек със здарв разум, няма за какво да се чудим че ПТП с несъобразена скорост са толкова много, като сульо и пульо се е яхнал и ще вдига 140-180 км/ч и ще търси стабилност, с Реното като вдигнеш 120 на магистралата и като застигнеш тир и искаш да го изпревариш и излезеш от въздушната му струя и предницата с пластмасови калници се разхожда наляво надясно докато я укротиш да тръгне напред, чак ти идва мисълта дали да не намалиш, така че оня бакшиш от сандански дето е карал там ония тоалетни дето се казват таксита, да не ми казва колко е стабилна и колко е яка, виждал е той кола. Фиат правят супер автомобили дано да продължат така и в бъдещеМалко емоционално го написах на един дъх, че се подразних на някой тъпи коментари на бакшиша от сандански дето обижда без да извади един приличен аргумент
                    Забелязвам някакъви негаативни отзиви спрямо моя коментар? Нещо не ти разбрах логиката за плюенето на фиат, но като те гледам какви неща пишеш точно ти си този който плюе. Всяка една марка си има и + и - както всяка 1 марка си има фенове и такива като теб. Говориш за нови коли, ами то вече във почти всички нови коли качеството нее това което е било преди 10-15-20 години, дали фият рено,... Щом една марка и досега пройзвежда автмобили, а не е фалирала, значи колите й не са такива боклуци каквито ги изкарваш. Аз не съм имал рено и немога да кажа отзиви за тях, нито пък съм им фен но и въобще не съм като теб да говоря такива неща за дадена марка. и каде намеси голфовете, бмв-та и др , като вероятно и голф не си имал за да ги говориш тези неща, аз съм имал и най вероятно някога пак ще си взема, НЕ РОБУВАМ НА МАРКИ, но пък съм голям фен на немски(особено ВАГ) и и италянски коли.На всичко отгоре коментарът ти няма нищо общо със питането на колегата, и е напълно ненужен!
                    Нещо не си чел м/у редовете, аз фиат не плюя ами напротив искам да защитя въпросният модел на Фиат Стило, карам такъв автомобил и съм много доволен за цената си е прекрасен и на мен ми върши перфектна работа. Относно автомобилите които са минали през мен със сигурност мога да кажа че ВАГ автомобилите са една голяма заблуда, специално фолсваген, карал съм и пасат, карал съм и голф, искам да спомена че голфа 4 ката и 5 цата не са по надеждни автомобили от Стилото даже 4-ката е бих казал супер дърво, а са в един и същ клас със стилото, ама както и да е. Аз преди да си взема Стилото тук във форума искаха да ме откажат тотално, боклуци биле, как се чупели, всяка събота и неделя съм щял да човъркам по колата, все щяло да излиза нещо, и какво стана като го взех, обслужих си го с масла и ремъци и консумативи и си карам работата, два пъти ходих до италия, един път до германия и никакви проблеми върви си колата и това е, незнам късмет ли е какво е Относно бъдещата покупка на колегата от форума, пунтото за градска кола е супер. Ако искаш по голяма и по висок клас кола Стилото е за теб. И най-важното е да попаднеш на КОЛА а не на кенеф като бакшиша. Така че те съветвам да гледаш коли от частни лица или ако има колеги от форума които си продават техните, в атвосалоните всичко е измамно освен ако нямаш твой човек които да ти вкара нещо. Хубаво трябва да помислиш какво искаш, малка градска кола или среден клас. А също и какъв тип мотор ще си вземеш за дизел ти препоръчвам 1,9 или 1,3 при пунто, аз карам 1,9 JTD oпределно мога да изкажа позитиви относно мотора.Частите не са толкова скъпи, но обслужването на дизела е една идея по скъпо. Можеш да си вземеш и бензин то вече при тия цени на горивата не знам вече кое е по изгодно. Всичко е на кантар. Или пък можеш да си боднеш някой газов инжекцион или метан, въпреки че последното за мен е безмислено ако няма да караш над 100 000 км годишно . Успех в покупката
                    Fiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
                    Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
                    Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
                    Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
                    ............

                    Коментар


                      #40
                      idrltd, ама като ти гледам как се нервираш ти май наистина си вярваш в думите Вземи пусни тото, може пък късмета да ти е намалял на половината и все пак да улучиш шестицата Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 п.п. Относно избора на автора на темата за Пунто 1.2 двигател, то аз лично не бих го препоръчал, само за това, че вече прекалено често имат проблеми с ЕКУ-то. Не, че не се прави след това, но докато намериш изгодна оферта, за да смениш необходимите части, може и бая време колата да стои пред дома...
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #41
                        BO написа:
                        idrltd, ама като ти гледам как се нервираш ти май наистина си вярваш в думите Вземи пусни тото, може пък късмета да ти е намалял на половината и все пак да улучиш шестицата Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 п.п. Относно избора на автора на темата за Пунто 1.2 двигател, то аз лично не бих го препоръчал, само за това, че вече прекалено често имат проблеми с ЕКУ-то. Не, че не се прави след това, но докато намериш изгодна оферта, за да смениш необходимите части, може и бая време колата да стои пред дома...
                        Той си търси 16В, до колкото знам те нямат проблеми с ЕКУ, и аз също не съм имал

                        Коментар


                          #42
                          Относно двата автомобила-те са в отделни класове. Не знам защо колегата се двоуми м/у тези двата. Аз лично бих си взел максимално запазен и обгрижван автомобил на по-малко километри, независимо какъв е(без Лада и Роувър). Относно пластмасовите калници на клиото нали това е идеята-да се намали теглото а отам и разхода. Като е така да караме Варшави.Относно Берлингото за което беше споменал колегата-карал съм аналога му на Пежо-1.6HDI-много пъргаво моторче, независимо от 75-те си кончета. Возията също не е лоша. Така че новите технологии си имат всичките предимства пред старото освен дълговечноста(макар че май и трайни ще излязат). Така че колега грабвай по-новото и по-запазеното.
                          Palio Weekend 1.7 TD

                          Коментар


                            #43
                            @misho_ Благодаря за отговора, един от малкото полезни за момента Честно казано за мен няма голямо значение кой и къде е карал с 180...аз няма да ползвам колата за такива цели, както и реплики "немските коли", "френските", "тия Рена" и т.н. честно казано са лишени от смисъл, така че също моля колегите да си ги спестят, само спамят темата. Както казах по-рано мисля, че се спрях на Пунто 1.2 16 V, просто не знам как мога да сменя темата за да спрем с това Рено, че повечето явно ви дразниНаистина се надявам повече хора да изкажете мнение за Пунтото... misho_ Имаш ли впечатления върхи спортинг варианта , но този който е 80 к.с., гледам че има предлагане, но нямам впечатления.

                            Коментар


                              #44
                              leverkuzen написа:
                              @misho_ Благодаря за отговора, един от малкото полезни за момента Честно казано за мен няма голямо значение кой и къде е карал с 180...аз няма да ползвам колата за такива цели, както и реплики "немските коли", "френските", "тия Рена" и т.н. честно казано са лишени от смисъл, така че също моля колегите да си ги спестят, само спамят темата. Както казах по-рано мисля, че се спрях на Пунто 1.2 16 V, просто не знам как мога да сменя темата за да спрем с това Рено, че повечето явно ви дразниНаистина се надявам повече хора да изкажете мнение за Пунтото... misho_ Имаш ли впечатления върхи спортинг варианта , но този който е 80 к.с., гледам че има предлагане, но нямам впечатления.
                              не съм карал, но разликата е че спортинга е с 6 скоросит "спортен" салон и по-спортна визия.

                              Коментар

                              Working...
                              X