Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

капак за клапани на брава 1.4 12в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    капак за клапани на брава 1.4 12в

    Два пъти сменях гарнитура в сервиз "Кафеджиев"- Бургас. Вярно е, че я купих така но мислих, че ще се оправи. Подобрение има но продължава да омаслява в дясно към разпределителната бобина. Това което мисля е, че може да е: крив капак или фалшиви гарнитури. Майстора ми предложи да запили много финно болтовете , за да прилепне капака по добре- те били толкова дълги колкото било нужно за да не изплюе гарнитурата, защото опирали в дъното на резбата. Какво ще кажете по проблема? Ще мога ли да се здобия лесно с друг капак за проба ако пиленето на болтовете не е за предпочитане? Или ще кажете да използвам силикон? Чувам от колеги, че силикона на гумени гарнитури не е за предпочитане..... А и друго се сетих! Майстора свали маслено филтърче ( прилича на свредло ) което е на пътя към въздушния филтър, под предлог, че било запушено и маловажно и то било виновно за проблема ?????? Явно не е прав! Извинявам се за дългото обяснение но се надявам да съм ви обяснил добре проблема на тази 9 годишна красавица
    брава 1.4 12в 1997 моно инжекция, но радиото е стерео
    http://www.picvalley.net/v.php?p=u/22/21929_450.JPG

    #2
    има един силикон dirko за гарнитури сив е на цвят.Със сигурност го има в ЕЛИТКАРцена не знам ама мисля че се пипашеАко искаш пробвай
    ко да направя човек....не работи

    Коментар


      #3
      Абсолютно същия проблем имах с Бравото. 2 гарнитури смених и все така по малко се омасляваше.Решението - силикон
      Bravo(TM) HGT

      Коментар


        #4
        VESSKO !! ТИ ли беше майстора или ходи на сервиз ? дай малко инфо
        брава 1.4 12в 1997 моно инжекция, но радиото е стерео
        http://www.picvalley.net/v.php?p=u/22/21929_450.JPG

        Коментар


          #5
          Купи си VIKTOR REINZ - REINZOSIL от Ауто Плюс на бул. Мария Луиза. Това е нещо между силикон и лепило. Издържа над 300 градуса, а цената е около 10лв за тубичка.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            Моят двигател е 1.8 16V (снимката долу), но мисля, че нещата са сходни. Аз също смених гарнитурата, защото мърляше в левия долен ъгъл (там където е долната стрелка на снимката). Не че чак толкова масло сълзеше, ами мърляше двигателя и компресора на климатика, който е точно отдолу.Моето мнение е, че не трябва да се маже цялата гарнитура със силикон, а само на местата, където гарнитурата прави чупки (където са стрелките, особено където сочи долната). Използвах уплътнител на Loctite (Gasket Sealant 2) - картончето на опаковката е червено, тубата - сива, самият силикон - черен.Другите важни според мен неща са:1. Да се изчистят много добре повърхностите, с които контактува гарнитурата, включително накрая да се обезмаслят (със спирт или друг разтворител).2. То се подразбира, ама: гарнитурата да е качествена (и точно за дадения двигател). Не си струва заради няколко
            Прикачени файлове
            ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

            Коментар


              #7
              Еее най- накрая щастлив! Няма вече омасляване- само две малки капчици силиконче и си като нов Благодаря на всички за препоръките!
              брава 1.4 12в 1997 моно инжекция, но радиото е стерео
              http://www.picvalley.net/v.php?p=u/22/21929_450.JPG

              Коментар

              Working...
              X