Два пъти сменях гарнитура в сервиз "Кафеджиев"- Бургас. Вярно е, че я купих така но мислих, че ще се оправи. Подобрение има но продължава да омаслява в дясно към разпределителната бобина. Това което мисля е, че може да е: крив капак или фалшиви гарнитури. Майстора ми предложи да запили много финно болтовете , за да прилепне капака по добре- те били толкова дълги колкото било нужно за да не изплюе гарнитурата, защото опирали в дъното на резбата. Какво ще кажете по проблема? Ще мога ли да се здобия лесно с друг капак за проба ако пиленето на болтовете не е за предпочитане? Или ще кажете да използвам силикон? Чувам от колеги, че силикона на гумени гарнитури не е за предпочитане..... А и друго се сетих! Майстора свали маслено филтърче ( прилича на свредло ) което е на пътя към въздушния филтър, под предлог, че било запушено и маловажно и то било виновно за проблема ?????? Явно не е прав! Извинявам се за дългото обяснение но се надявам да съм ви обяснил добре проблема на тази 9 годишна красавица
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
капак за клапани на брава 1.4 12в
Collapse
X
-
капак за клапани на брава 1.4 12в
брава 1.4 12в 1997 моно инжекция, но радиото е стерео
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/22/21929_450.JPGЕтикети: –
-
VESSKO !! ТИ ли беше майстора или ходи на сервиз ? дай малко инфобрава 1.4 12в 1997 моно инжекция, но радиото е стерео
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/22/21929_450.JPG
Коментар
-
Моят двигател е 1.8 16V (снимката долу), но мисля, че нещата са сходни. Аз също смених гарнитурата, защото мърляше в левия долен ъгъл (там където е долната стрелка на снимката). Не че чак толкова масло сълзеше, ами мърляше двигателя и компресора на климатика, който е точно отдолу.Моето мнение е, че не трябва да се маже цялата гарнитура със силикон, а само на местата, където гарнитурата прави чупки (където са стрелките, особено където сочи долната). Използвах уплътнител на Loctite (Gasket Sealant 2) - картончето на опаковката е червено, тубата - сива, самият силикон - черен.Другите важни според мен неща са:1. Да се изчистят много добре повърхностите, с които контактува гарнитурата, включително накрая да се обезмаслят (със спирт или друг разтворител).2. То се подразбира, ама: гарнитурата да е качествена (и точно за дадения двигател). Не си струва заради няколкоex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Еее най- накрая щастлив! Няма вече омасляване- само две малки капчици силиконче и си като нов Благодаря на всички за препоръките!брава 1.4 12в 1997 моно инжекция, но радиото е стерео
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/22/21929_450.JPG
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар