Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вие при пълен десен ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    да, вдигай колата, и ако не вие, взимай каренце и да внимаваш да не оставиш скоростите без масло ей :D

    Коментар


      #17
      Danchojn написа:
      wwalker - Прав си. Ако беше дифа нямаше да е свързано със завиване. Точно това правят каретата. За дифа е все едно дали си в завой или не.
      Я какжи как работи диференциала, после ми обясни как така му е все едно дали завиваш или не ? Нищо чудно да е от него проблема.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #18
        Ами той дифа работи и в двете посоки, нали! Защо се чува само в едната. Така мисля.Но си признавам, че не съм се изразил както трябва.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #19
          Danchojn написа:
          Ами той дифа работи и в двете посоки, нали! Защо се чува само в едната. Така мисля.Но си признавам, че не съм се изразил както трябва.
          Приема се :D Предполагам че заради посоката на натоварването, може да вие само в десен завой. Е и аз не съм напълно убеден, но мисля че е възможно.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #20
            Да не би некоя полуоска като врътна десен и тя нали има шлици дето влиза в скоростите които и позволяват да се движи на вън на вътре при неравности и завои, нещо да е по дълга ли знам ли и като завии да се измества доста на вътре и нещо да назорва лагерите на дифа. Абре кво ли гадая в сряда ще ви кажа резултати от тестовете
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #21
              Не е от шлица. Освен това там има зегерки и той самият неможе да се движи навътре-навън. Това движение става в карето.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #22
                За вътрешното каре ли говориш? верно маи така беше, а не шлица да се движи, еии взел съм да ги забравям някои неща, така е кат си сменям марката
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #23
                  А замислял ли си се за евентуално разбит лагер на главина, при което при напън на дясното колело в едната посока, да има вероятност спирачния диск да стърже във някоя от накладките от там да идва този звук, както го описваш да наподобява стъргане на метал в метал ? Все пак това е идея, като не съм го чул какви звуци издава е трудно да преценя правилно.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #24
                    каре,каре,при това външно

                    Коментар


                      #25
                      Dido_Lyubenov написа:
                      А замислял ли си се за евентуално разбит лагер на главина, при което при напън на дясното колело в едната посока, да има вероятност спирачния диск да стърже във някоя от накладките от там да идва този звук, както го описваш да наподобява стъргане на метал в метал ? Все пак това е идея, като не съм го чул какви звуци издава е трудно да преценя правилно.
                      Замисля съм се, ама си мисля че ако е толкова разбит би било редно при нормално каране да се чува във всеки завои та даже и не само, а при нормално каране няма никви звуци наподобяващи разбити лагери, а знам как звучат те. Та ще видим в сряда каре, лагер, диф, хидравлика , или марка и модел
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #26
                        Слави,изневери на марката и гледай с какви проблеми се занимаваш сега :D
                        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                        Коментар


                          #27
                          dudulia написа:
                          Слави,изневери на марката и гледай с какви проблеми се занимаваш сега :D
                          Да Дидо, вместо да си седя и да си пия ракията..... ма така е, само човек се пари два пъти на едно и също място реших да дам втори шанс на марката а тя как ми се отплаща Абе ние да сме живи и здрави, колите маината им Оня ден можеше кардинално да поправя грешката ама се сдържах на офертата ако жената не си я харесваше толкова до сега одавна да е сменила статуквото
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #28
                            Такааа, с не малко закъснение проведох тя неки тестове. Резултата е че вие само на скорост и само на земята като е натоварена, всички тестове с повдигната гума и навит волан с подаване на газ бяха отрицателни. Само като я въртя в кръг с газ тогава вие, натисна ли съединител или изключа от скорост в кръг спира да вие. Като за начало ще сменя маслото в скоростите дават го 75W90 ама ми идва скъпо 40 кинта литъра а трябват 2!!!!, дали мога да му сложа 80W90 ?!?!
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              #29
                              как 40 бре по 20 има тоест общо 40

                              Коментар


                                #30
                                Slavi_Lancia написа:
                                Такааа, с не малко закъснение проведох тя неки тестове. Резултата е че вие само на скорост и само на земята като е натоварена, всички тестове с повдигната гума и навит волан с подаване на газ бяха отрицателни. Само като я въртя в кръг с газ тогава вие, натисна ли съединител или изключа от скорост в кръг спира да вие. Като за начало ще сменя маслото в скоростите дават го 75W90 ама ми идва скъпо 40 кинта литъра а трябват 2!!!!, дали мога да му сложа 80W90 ?!?!
                                не може баце, утре ше ти кажа някои нещица. То ако става дума да е 75/90 знам едно местенце, дето го има, ама не му е само това. Цените на литър са около 20 канта. Не бързай тази нощ да купуваш, утре ще ти дам линкче
                                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                                Коментар

                                Working...
                                X