Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вие при пълен десен ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вие при пълен десен ?

    Тая моята таратаика, ланчата де, като завивам пълен десен или и да не е чак пълен, примерно по остър завои да кажем или тръгваики с навит волан на дясно нещо присвира, по точно вие, или цвили кат кранта, ако съм внимателен с газта може и да не се обади ако дам повече газ по силно се чува. Демек факторите да са е обажда по силно или по слабо са: - повече навит волан и повече газ. Хидравликата не е, макар че звука е почти абсолютно същия, щото ако е хидравлика и на място ще вие, но на място няма проблем. И диф няма да е, щото ако е диф ще вие и на ляво и на дясно, а сега кажете какво е
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    #2
    Провери преден ляв лагер. Знаеш как предполагам. Хидравликата не бързай да я отписваш. В движение на скорост оборотите на помпата са други. Направи експеримента без да си на скорост.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #3
      Идеята без да съм на скорост е добра, само да не се обърна по таван щото ми трябва почти пълен десен така ще покаже от някои от възлите ли е проблема (скорости диф), или е от лагер. А хидравликата и давам газ като навия волана и не се обажда, не е само да въртя десен - ляв. Мисля си и да вдигна едното колело на крик и да паля и да въртя ляв десен с газ да видим като е вдигнато ще обади или или му влияе натоварването от асфалта. Даже двете колела ще вдигна.
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #4
        Вдигни ги но не много, не повече от 10см от земята да не оставиш СК без масло.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          може и каре да е

          Коментар


            #6
            Slavi_Lancia написа:
            А хидравликата и давам газ като навия волана и не се обажда, не е само да въртя десен - ляв.
            Тук не знам дали те разбрах. Хидравликата се товари само докато въртиш. Ако не пипаш волана, колкото и газ да даваш все тая.
            Slavi_Lancia написа:
            Мисля си и да вдигна едното колело на крик и да паля и да въртя ляв десен с газ да видим като е вдигнато ще обади или или му влияе натоварването от асфалта. Даже двете колела ще вдигна.
            Да вдигаш двете няма смисъл. Вдигаш едното стабилно, палиш, 5-та скорост и пускаш плавно да се развърти. Изключваш и гасиш мотора. Ако е лагер ще си вие. Не прекалявай защото дифа не се чувства добре в тази ситуация. Ако е помпата на хидравликата, знаеш решението
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              nedialk00 написа:
              може и каре да е
              Te тва си мислех и аз, каре може ли да издава такъв звук, аз знам че каретата щракат а тва е като стържене на метал в метал но в малсена баня демек не стърже на сухо а звука е плътен виииииии е не мога да го изимитирам.Данчо, за хидравликата казвам че дори с газ на място при пълен десен не се обажда, което ще рече че няма значение движи ли се колата или не , дето викаш че ималоо значение за оборотите на хидравликата. Ако Недялко е прав за карето би трябвало теста с вдигнато колело да не го накара да вие, защото колелото не се натоварва. Ако пък е лагер си мисля че в движение по завои ще се чува отлично , но не се чува нищо. Ще тествам тези дни.Банков, къде ще отиде маслото от скоростите дори да я вдига под 45 градуса наклон
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #8
                Не знам колко масло имаш в СК, и като я вдигнеш като нищо ще оставиш някой лагер на сухо. Казах го с превантивна мярка. А ти ако искаш я обърни по таван да я тестваш, твоя си е.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Банков шегуваш се човече и цял ден да я оставя без масло да върти на едно място на някоя си скорост пак нищо и няма не са толкова кекави споко Дори и без Политрона на Данчо
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #10
                    Аз останах с впечатление, че винаги на завой се чува. Може да е каре, не е изключено. Може да ги провериш за луфтове. Всички. Нещата до момента не изключват нищо обаче. Може и диф да е. В крайна сметка, ако си в завой, без газ нищо няма да се чуе, така ли?
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      Да, мога да направя обратен завои внимателно и няма да се чуе, или съвсем лекичко, ако дам газ обаче да се натовари почва да вие. При нормално каране няма проблем колата. Ако се окаже каре ша тряя ми дадеш от оная грес да си купя малко да пробваме ко ша стане
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #12
                        Ако е каре, ще е необходимо да се прецени колко е износването. Ако има сериозни задирания, няма смисъл. Но новото задължително! Почва да прилича повече на диф. Дано не е.Я дай данните на колата и кажи с какво масло си заредил скоростната в момента!
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          Сменял съм лагер на дифа на Фиеста и нямаше нищо общо с описаното. Вярно че доста дълго виеше преди да се разпадне, доста силно в последните месеци, но нямаше никакво значение дали на завой или на правата. Виенето се увеличаваше(като се рападна премина в тропане) пропорционално на оборотите, т.е. натоварването на кутията. Даже след като се разпадна я карах(горката кутия) може би още месец, докато накрая 3-та спря да влиза(или излиза) и се наложи да влези в бокса да и се радва(и ’нарежда’) мастора цял ден.
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #14
                            wwalker - Прав си. Ако беше дифа нямаше да е свързано със завиване. Точно това правят каретата. За дифа е все едно дали си в завой или не.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              И аз си мисля че ако е диф щеше да вие и винаги или аиде поне като се развърта в завои, но не само в десен да кажем ами и в ляв. Остава каре или лагер.
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                              Коментар

                              Working...
                              X