Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някой да знае какъв е този кабел/датчик?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Някой да знае какъв е този кабел/датчик?

    този датчик е на маховика предполагам повечето са наясно за какво става дума. колата е темпра. въпроса ми е той регулира ли се по някакъв начин или е фиксиран, понеже мястото е доста трудно достъпно и въобще не мога да видя какво има там. мерси предварителноhttp://snimka.bg/profile.php?edit_ph...oto_id=1070848
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    Това е датчика за положението на коляновия вал-най-общо-управлява запалването.Разстояние между главата на датчика и маховика 0.5-1.5 мм-/за сведение /не подлежи на регулировка.
    Ex. Grande Punto Driver

    Коментар


      #3
      С колко крака е куплунга?

      Alfa 145 QV Turbo
      Fiat Brava JTD '01

      Коментар


        #4
        bobo написа:
        С колко крака е куплунга?
        на последната снимка се вижда - с 2 е
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          pakumba написа:
          bobo написа:
          С колко крака е куплунга?
          на последната снимка се вижда - с 2 е
          Да последната снимка е цветуща затва попитах :D Ако е с два кабела не съм сигурен че е датчик на Хол (положение на колянов вал).Има вероятност да е фазов датчик или АБС Такъв не съм виждал

          Alfa 145 QV Turbo
          Fiat Brava JTD '01

          Коментар


            #6
            Датчика е индукционен,щом е с два крака /само за сведение,не че е толкова важно /...
            Ex. Grande Punto Driver

            Коментар


              #7
              аз имам един свален АБС датчик и той много прилича на този, но където е самия датчик има 2 издатини ... а този има само 1 в средата ... иначе и той е с 2 кабела..

              Коментар


                #8
                bobo написа:
                pakumba написа:
                bobo написа:
                С колко крака е куплунга?
                на последната снимка се вижда - с 2 е
                Да последната снимка е цветуща затва попитах :D Ако е с два кабела не съм сигурен че е датчик на Хол (положение на колянов вал).Има вероятност да е фазов датчик или АБС Такъв не съм виждал
                определено е на коляновия вал, знам откъде съм го свалил ми не знам как се нарича/питам ей така информативно/ и основно ме интересуваше това за реглажа, понеже при мен някой го е човъркал и е останал на 1 болт та се чудя дали не е нещо разместен. благодаря за отговорите
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  kiler_4o написа:
                  аз имам един свален АБС датчик и той много прилича на този, но където е самия датчик има 2 издатини ... а този има само 1 в средата ... иначе и той е с 2 кабела..
                  ABS-датчиците са монтирани до осите на колелата ,тук колегата ясно е казал,че този датчик снема сигнал от маховика...Иначе масовите ABS датчици са също индукционни,в по- новите коли-пиезо...
                  Ex. Grande Punto Driver

                  Коментар


                    #10
                    мдааа, сега колата пали както си трябва. обаче имам още един последен въпрос, ако се намери някой да знае ще съм много благодарен. какво е това, седи по принцип точно на стойката на акумулатора, между него и кората към купето, отгоре влиза маркуче за вакуум, нищо не излиза. отдолу има 3 жици, които са в накрайник от тези защитените от влагаhttp://snimka.bg/profile.php?edit_ph...o_id=1071415и това на ел.запалването също му се чудя какво е клапанче ли е какво е?http://snimka.bg/profile.php?edit_ph...oto_id=1071440 -очертано е с червено
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      на първите снимки - мисля, че е датчика за икономия/пауър и е само за дигиталки На мойто Тъпо в момента е безполезен
                      Пауър из нотинг уитаут гума
                      Cinq 16v , Delta 1 2.0

                      Коментар


                        #12
                        bobi_m написа:
                        на първите снимки - мисля, че е датчика за икономия/пауър и е само за дигиталки На мойто Тъпо в момента е безполезен
                        Мисля, че позна. и аз имам такива силни съмнения
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          pakumba написа:
                          bobo написа:
                          pakumba написа:
                          bobo написа:
                          С колко крака е куплунга?
                          на последната снимка се вижда - с 2 е
                          Да последната снимка е цветуща затва попитах :D Ако е с два кабела не съм сигурен че е датчик на Хол (положение на колянов вал).Има вероятност да е фазов датчик или АБС Такъв не съм виждал
                          определено е на коляновия вал, знам откъде съм го свалил ми не знам как се нарича/питам ей така информативно/ и основно ме интересуваше това за реглажа, понеже при мен някой го е човъркал и е останал на 1 болт та се чудя дали не е нещо разместен. благодаря за отговорите
                          Опеределено е така наречения RPM датчик,т.е. датчика за оборотите на коляновия вал отговарящ за запалването.Индукционен е и е със два кабела.При мене е подобен,само бобинката му е по различна.Междината трябва да бъде 0.4-1.0мм , това е по сервизна литрература.Едното болче го стяга неподвижно , а на стойката за другото има прорез и така се регулира хлабината.
                          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                          Коментар


                            #14
                            благодаря. а за това клапначе, което е точно под ел. запалването знаете ли нещо, понеже и наобратно да го сложа и дори да го откача няма промяна в работатана колата, затова подозирам, че не работи?/говоря за това дето е точно под ел. запалването половината е бяло другата половина черно/
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              pakumba написа:
                              благодаря. а за това клапначе, което е точно под ел. запалването знаете ли нещо, понеже и наобратно да го сложа и дори да го откача няма промяна в работатана колата, затова подозирам, че не работи?/говоря за това дето е точно под ел. запалването половината е бяло другата половина черно/
                              Мисля че отваря само при определено високо ниво на вакуум и нещо казва на ЦПУ-то в този случай...Само предположения...Иначе първия датчик ти е за положенито на коляновия вал - на Типото съм го сменял 2 пъти - оригиналния на 150 000 км а после ментака, на който се набодох след 2000км. После сложих Магнети Марели и работата заспа. Ако не работи коректно може да имаш спонтанно и безпричинно угасване, отказ от палене топла или тотален такъв. При отказ искрата изчезва тотално. На мен втория път ми се случи на 28.12 на магистралата на ХЕПИ до Пловдив - спрях да хапна и не можах да продължа за София, а жената гонеше автобус за чужбина и цирка беше пълен. После ме дърпаха по тъмно и студено над 2,5 часа до Хасково - разгони ми се фамилията от студ, акумулатора ми умря от габарити и аварийки и ....
                              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                              Коментар

                              Working...
                              X