Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Фиат Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Фиат Браво

    Здравейте колеги , мисля че имам проблем с колата . Наскоро си взех Фиат Браво 1.6 16V и когато я настъпя не изтегля бързо , започва да набира по стабилно към 3500-4000 оборота. Мислях , че може да я запушена (смисъл ако е карана само в ниски обороти) и я изфорсирах няколко пъти , но нямаше ефект . Не познавам никой друг със същия двигател да изпробвам затова сравних с Пежо 106 rallye което е 1.6 8V т.е. същите коне и имаше съществена разлика с моята колица . Надявам се да нямам проблем с двигателя и да може да ме насочите от къде може да е евентуално проблемa .
    Fiat Bravo 1.6 16v - 1998 г.

    #2
    Re: Проблем с Фиат Браво

    bukito написа:
    Здравейте колеги , мисля че имам проблем с колата . Наскоро си взех Фиат Браво 1.6 16V и когато я настъпя не изтегля бързо , започва да набира по стабилно към 3500-4000 оборота. Мислях , че може да я запушена (смисъл ако е карана само в ниски обороти) и я изфорсирах няколко пъти , но нямаше ефект . Не познавам никой друг със същия двигател да изпробвам затова сравних с Пежо 106 rallye което е 1.6 8V т.е. същите коне и имаше съществена разлика с моята колица . Надявам се да нямам проблем с двигателя и да може да ме насочите от къде може да е евентуално проблемa .
    Колега , то попринцип до към 2500 оборота тоя двигател си се държи стабилно , не е състезателен,нормално е според мен като влезе над 3000 започва да се наема по -бързо.А това пежо е 800-900 кило , фиата е 200 кила повече от него няма база за сравнение
    Fiat Bravo 97 набор 1,6 16V

    Коментар


      #3
      Колата ти колега е един истински оригинален Фиат. Точно така се държи всеки друг 1.6 16 на Фиат.Просто двигателя е високо оборотен и максималния въртящ момент и мощност идват след 4000 оборота. Разликата между 3000 и 4000 оборота на която и да е предавка е просто очевадна. Всъщност за това този мотор е доста далече от икономичен,защото трябва мъжката да смачкаш газта за да тръгне, а преди 3500 оборота си е откровен мъртвец, но пък шума който издава в по високите и опита да върви поне мен ме правят щастлив. Това е лично мое мнение (да не вземе някой и тука да емне че говоря против неземната сила 1.6 шеснаесе)

      Коментар


        #4
        Колеги , а на колко оборота е прекъсвача ?
        Fiat Bravo 97 набор 1,6 16V

        Коментар


          #5
          7150/7200

          Коментар


            #6
            banski starec написа:
            Колата ти колега е един истински оригинален Фиат. Точно така се държи всеки друг 1.6 16 на Фиат.Просто двигателя е високо оборотен и максималния въртящ момент и мощност идват след 4000 оборота. Разликата между 3000 и 4000 оборота на която и да е предавка е просто очевадна. Всъщност за това този мотор е доста далече от икономичен,защото трябва мъжката да смачкаш газта за да тръгне, а преди 3500 оборота си е откровен мъртвец, но пък шума който издава в по високите и опита да върви поне мен ме правят щастлив. Това е лично мое мнение (да не вземе някой и тука да емне че говоря против неземната сила 1.6 шеснаесе)
            +1 Всяко 1.6 16В на Фиат е така,нямаш абсолютно никакъв проблем с колата,просто си е такава силата идва след 4000 оборота,а дето си взел Пежото за проба,между двата автомобила няма никаква база за сравнение.
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

            Коментар


              #7
              ivailo rachev написа:
              banski starec написа:
              Колата ти колега е един истински оригинален Фиат. Точно така се държи всеки друг 1.6 16 на Фиат.Просто двигателя е високо оборотен и максималния въртящ момент и мощност идват след 4000 оборота. Разликата между 3000 и 4000 оборота на която и да е предавка е просто очевадна. Всъщност за това този мотор е доста далече от икономичен,защото трябва мъжката да смачкаш газта за да тръгне, а преди 3500 оборота си е откровен мъртвец, но пък шума който издава в по високите и опита да върви поне мен ме правят щастлив. Това е лично мое мнение (да не вземе някой и тука да емне че говоря против неземната сила 1.6 шеснаесе)
              +1 Всяко 1.6 16В на Фиат е така,нямаш абсолютно никакъв проблем с колата,просто си е такава силата идва след 4000 оборота,а дето си взел Пежото за проба,между двата автомобила няма никаква база за сравнение.
              С един приятел спорихме , понеже мойта не върви добре на бензин колко максимално развивате на втора на бензин ? А ако се чипоса няма ли да се подобри вървежа в ниските обороти ?
              Fiat Bravo 97 набор 1,6 16V

              Коментар


                #8
                СХ моята прави 100/102/3А ето тука ако ти се занимава може да си посмяташ http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.htmlИ първо си я направи да върви добре и после мисли за чипове....според мен

                Коментар


                  #9
                  banski starec написа:
                  СХ моята прави 100/102/3А ето тука ако ти се занимава може да си посмяташ http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html
                  Не аз не искам и не очаквам повече от моя , плюст това съм с обикновена газова и няма файда от чипа просто колегата му е слаб мотора с чипа ще го качи на 113-14 коня.Аз не съм им особен фен на тея чипове , мисля че са по удачни за дизелките. :D
                  Fiat Bravo 97 набор 1,6 16V

                  Коментар


                    #10
                    А моя грешка вие сте различни люде . Файда от чипа има със сигурност....колкото и всеки да обяснява че няма...Баси на многоклапанен мотор с многоточков електронен инжекцион ако нищо не може да се изстиска...заеби ебати автомобилостроенето!

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря Ви колеги , отдъхнах си А вярно ли е , че ако си махна катализатора повече ще върви колата ? Бях чул , че 1.6 двигателя бил най-добрия от всичките други , вярно ли е ?
                      Fiat Bravo 1.6 16v - 1998 г.

                      Коментар


                        #12
                        bukito написа:
                        Благодаря Ви колеги , отдъхнах си А вярно ли е , че ако си махна катализатора повече ще върви колата ? Бях чул , че 1.6 двигателя бил най-добрия от всичките други , вярно ли е ?
                        Направо лети ) без катализатор. Няма съществена разлика , просто не мирише на яйца и бръмчи малко повече )
                        Fiat Bravo 97 набор 1,6 16V

                        Коментар


                          #13
                          Аз пък бих казал, че 1,8 е по-добър ...ама да не почне пак спор вечен....
                          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                          Коментар


                            #14
                            Ами, колега, нормално е при ниски обороти да е тромав.От долната графика се вижда, че макс. върт. момент е на 4000об/мин,а макс. мощност е на около 6000об/мин или по-точно на 5750.Извода е, че за да набира добре трябва да си между 3000 и 5000об/мин.
                            Прикачени файлове
                            LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
                            LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
                            LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
                            FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
                            FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

                            Коментар


                              #15
                              veselin10 написа:
                              Аз пък бих казал, че 1,8 е по-добър ...ама да не почне пак спор вечен....
                              Свъщонст 1.8 - 113.5/131коня е най добрия двигател от традиционните включително и ХГТ.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X