Здравейте колеги , мисля че имам проблем с колата . Наскоро си взех Фиат Браво 1.6 16V и когато я настъпя не изтегля бързо , започва да набира по стабилно към 3500-4000 оборота. Мислях , че може да я запушена (смисъл ако е карана само в ниски обороти) и я изфорсирах няколко пъти , но нямаше ефект . Не познавам никой друг със същия двигател да изпробвам затова сравних с Пежо 106 rallye което е 1.6 8V т.е. същите коне и имаше съществена разлика с моята колица . Надявам се да нямам проблем с двигателя и да може да ме насочите от къде може да е евентуално проблемa .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Фиат Браво
Collapse
X
-
Re: Проблем с Фиат Браво
bukito написа:Здравейте колеги , мисля че имам проблем с колата . Наскоро си взех Фиат Браво 1.6 16V и когато я настъпя не изтегля бързо , започва да набира по стабилно към 3500-4000 оборота. Мислях , че може да я запушена (смисъл ако е карана само в ниски обороти) и я изфорсирах няколко пъти , но нямаше ефект . Не познавам никой друг със същия двигател да изпробвам затова сравних с Пежо 106 rallye което е 1.6 8V т.е. същите коне и имаше съществена разлика с моята колица . Надявам се да нямам проблем с двигателя и да може да ме насочите от къде може да е евентуално проблемa .Fiat Bravo 97 набор 1,6 16V
-
Колата ти колега е един истински оригинален Фиат. Точно така се държи всеки друг 1.6 16 на Фиат.Просто двигателя е високо оборотен и максималния въртящ момент и мощност идват след 4000 оборота. Разликата между 3000 и 4000 оборота на която и да е предавка е просто очевадна. Всъщност за това този мотор е доста далече от икономичен,защото трябва мъжката да смачкаш газта за да тръгне, а преди 3500 оборота си е откровен мъртвец, но пък шума който издава в по високите и опита да върви поне мен ме правят щастлив. Това е лично мое мнение (да не вземе някой и тука да емне че говоря против неземната сила 1.6 шеснаесе)
Коментар
-
banski starec написа:Колата ти колега е един истински оригинален Фиат. Точно така се държи всеки друг 1.6 16 на Фиат.Просто двигателя е високо оборотен и максималния въртящ момент и мощност идват след 4000 оборота. Разликата между 3000 и 4000 оборота на която и да е предавка е просто очевадна. Всъщност за това този мотор е доста далече от икономичен,защото трябва мъжката да смачкаш газта за да тръгне, а преди 3500 оборота си е откровен мъртвец, но пък шума който издава в по високите и опита да върви поне мен ме правят щастлив. Това е лично мое мнение (да не вземе някой и тука да емне че говоря против неземната сила 1.6 шеснаесе)Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
ivailo rachev написа:banski starec написа:Колата ти колега е един истински оригинален Фиат. Точно така се държи всеки друг 1.6 16 на Фиат.Просто двигателя е високо оборотен и максималния въртящ момент и мощност идват след 4000 оборота. Разликата между 3000 и 4000 оборота на която и да е предавка е просто очевадна. Всъщност за това този мотор е доста далече от икономичен,защото трябва мъжката да смачкаш газта за да тръгне, а преди 3500 оборота си е откровен мъртвец, но пък шума който издава в по високите и опита да върви поне мен ме правят щастлив. Това е лично мое мнение (да не вземе някой и тука да емне че говоря против неземната сила 1.6 шеснаесе)Fiat Bravo 97 набор 1,6 16V
Коментар
-
СХ моята прави 100/102/3А ето тука ако ти се занимава може да си посмяташ http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.htmlИ първо си я направи да върви добре и после мисли за чипове....според мен
Коментар
-
banski starec написа:СХ моята прави 100/102/3А ето тука ако ти се занимава може да си посмяташ http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.htmlFiat Bravo 97 набор 1,6 16V
Коментар
-
bukito написа:Благодаря Ви колеги , отдъхнах си А вярно ли е , че ако си махна катализатора повече ще върви колата ? Бях чул , че 1.6 двигателя бил най-добрия от всичките други , вярно ли е ?Fiat Bravo 97 набор 1,6 16V
Коментар
-
veselin10 написа:Аз пък бих казал, че 1,8 е по-добър ...ама да не почне пак спор вечен....Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар