niko_ymn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как си оправихте гасненето на 1,6 16V?
Collapse
X
-
Bravo 1.6/16V ... и на газ
-
Явно при брава 1,6 16v започва да става практика май вече доста колеги споделят този проблемколкото до еку то и грешките винаги съм се чудил къде аджеба ги трупа тези грешки тези екута оделна памет ли имат за тях във вътрешните си регистри ли?завършил съм електроника занимавам се с такава и въпреки това не ми е много ясно къде точно се трупат грешките на еку то :P :P :PHONDA I-VTEC
Коментар
-
stefanr61 написа:Къде се намира това моторче за прзен ход?
Коментар
-
да се запиша и аз тука и мойто браво 1.6 го прави същия номер..аз съм главно на газ не съм я пробвал на бензин но над 80-90 км/ч като изключиш от скорост и си гасне като пич. според мене е свързано с въздуха прекалено много въздух влиза а се подава малко газ тъй като не е на скорост и тя гасне - странното е че като сменях въздушния филтър около седмица спря да го прави тоя номер нарочно тествах.. но сега си е пак така - и тъй като гледам по останалите мнения май оправия нема
Коментар
-
и моето мнение е същото защото си мисля няма къде да ги трупа тези грешки това еку.моето мнение е че след като отчете че нещо не работи преминава в друг режим на работа а режимите на работа са записани в паметта от завода.колкото повече грешки от различните датчици толкова по лош режим на работа за двигателя докато в един момент софтуера му казва да спре подаването на искра.това е моето мнение за еку и грешки. колкото до моя проблем имаше 2 отчетени грешке в ламбдата и бобината но хубавото е че не се повториха след изчистването им. тази за ламбдата съм съгласен с нея защото съм с газова и ламбда газ контрол и там може нещо се е объркало, но това с бобината е малко измислено ама нейсе колата се оправи и съм доволен[/code]HONDA I-VTEC
Коментар
-
Има къде да се трупат грешките и това е така наречената EEP ROM памет (Electrical Erasable Programmable Read Only Memory = Електронно Изтриваща се /с тестер/ ). Това го прочетох в едно ръководство на английски Vol.1.pdf стр.172 от файла или 25та от раздела за двигател 1581 кум. см. Там пише още, че 20 минути откачен акумулатора изтрива само RAM паметта с настройките на стъпковото моторче според данните от ламбдата и другите сензори.Лошото е че открих още няколко възможни причини за гасненето. Освен RPM сензора има и Timing сензор (теорията за октана и моментите на запалване) - намиращ се под колелото на изпускателния вал в кутията на зъбния ремък.Друга причина да не ми остават оборотите стабилни на празен ход - от системата за рециркулация на бензиновите изпарения и нейния клапан до въглеродния филтър под десния калник или многофункционалния клапан в резервоара (това обяснява що ми гасне повече с препълнен резервоар). Тази система обогатява горивната смес и се задейства при преминаване под 1500 оборота след загряване на двегателя, освен че стъпковото моторче пуска допълнителен въздух около клапата на жилото от педала на газта.В споменатото ръководство обаче се казва, че тези 200 стъпки от по 0,04 мм които то има се задават от ЕКУто според данните за тока на акумулатора и от температурата на антифриза - според поредния датчик.Лудница!
Коментар
-
наистина лудница и накрая обикновенно е нещо съвсем различно.а колкото до еепромите завършил съм електроника :D :D :D но инфото което даде че след 20мин се изтрива рама е полезно е обяснява защо след такава операция нищо не се случваше освен Пионера ми да си забрави настройките.успех колега и съжалявам че немога дати помогна с другоHONDA I-VTEC
Коментар
-
Един клиент на работа нещо отвори темата и си бил оправил мондеото с комбинация от разредители и тел за пормушване на затлачени тръбички към резервоара. Ако се вземе предвид че и в добавките има подобни концентрати може и да става номера, ама въпроса е, че той заменил клапана и въглеродния филтър за конденза с обикновена тръбичичка на тяхното място - между мъркучите дето не пропускали преди почистване и жицата опирала в наслояванията.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар