Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как си оправихте гасненето на 1,6 16V?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как си оправихте гасненето на 1,6 16V?

    Проблема е падането на стрелката на оборотомера до нулата и изгасването при оставяне на свободна предавка. Иска ми се ако някой въобще е разбрал от какво е бил този проблем и със сигурност знае кое е сменил за да се оправят оборотите на празен ход да посочи конкретната резервна част или консуматив. За Браво/а с бензинов двигател (1,6 16V 103k.c.) става въпрос. Моля не изброявайте ако сте сменили много неща наведнъж и не повтаряйте отново, че можело причината да се крие на много места!Ако знаех как - щях да пусна темата като анкета.
    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

    #2
    Ако никой не ми отговори, ще сложа симулатор на ламбда сондата заедно с газова уредба и толкоз. Явно не сте решили проблема или не знаете на какво се е дължал.
    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

    Коментар


      #3
      когато изгасне колата в движение с голяма скорост и на газ ли е? ако е така значи влиза много въздух и обеднява сместа.ако е така просто се разкача тръбата на въздуховода и се извива надолу зада неможе да влиза директно въздух.моята правеше следния номер при голяма скорост но само на газ при пускане на свободна скорост колата гаснеше. направих горната процедура и нещата се оправиха.само с това засега мога да ти помогна.успех
      HONDA I-VTEC

      Коментар


        #4
        Todor_Gagovski написа:
        когато изгасне колата в движение с голяма скорост и на газ ли е? ако е така значи влиза много въздух и обеднява сместа.ако е така просто се разкача тръбата на въздуховода и се извива надолу зада неможе да влиза директно въздух.моята правеше следния номер при голяма скорост но само на газ при пускане на свободна скорост колата гаснеше. направих горната процедура и нещата се оправиха.само с това засега мога да ти помогна.успех
        Ако се зачетеш внимателмо ще видиш че колегата все ощр няма газ на колата си! Niko колкото и да не ти се ще наистина може да е от много неща и няма как някои да ти кажи -аз направих това и готово. Ще трябва всичко да ти се провери отиди на един стенд и ще я оправят.(ако знаеш кадърни маистори) Как да ти кажа, например -аз изчистих моторчето за празния ход и се оправи, ама при теб може да не е от това,(но не е лошо това да е първото нещо което да направиш)другото което е, дал си много оскъдна имформация-изключвам и гасне! е от тва на никои нищо нему става ясно. Кога гасне!?- топла ли ,студена ли, в движение ли, на място ли , винаги ли гасне като пуснеш педала, опитвали да задържи обороти, и т.н.т .Проблемите несе решават толкова лесно с една тема и един точен отговор!
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          Да, наистина нямям LPG, карам само с 95 или 98 бензин. Студена гасне, топла гасне (в градски условия), всякък - след много (200-300) километри извънградско като вляза в населено място по кръстовищата почва да гасне ... Ако я оставя с изключен акумулатор в гаража - паля после и заминавам без проблем, ама някой друг затваря вратите след мен. Ако я изгася след като съм я изкарал пред гаража - докато затварям вратите на гаража - после задължително гасне първите 10тина километра докато не загрее. Когато искам да я оправя много бързо - махам клемите за 5 минути и отварям и затварям през това време капачката на резервоара.Оборотите си тръгват при студен двигател от малко над 1100 (през лятото, а зимата повече) и падат постепенно до малко под 900. Стабилни са докато ги има. Падне ли стрелката и правени ли са онези процедури с клемите и капачката - понякога едва седи запалена на около 100тина оборота - аха аха да огасне - и тогава леко се колебае и ако подам рязко газ в неподходящия момент на колебанието половината от случаите наистина угасва.Смених горивния филтър (2) но не помогна. Трудно пълня на бензиностанциите - пистолета изключва.След (4) моторчето за празен ход - какво следва - (1) свещи, (3) въздушен филтър, (5) ламбда сонда, (6) бензинова помпа, (7) валове на клапаните ... че то аз вместо да ги сменям всичките тези 7 неща направо по-добре да сменям колата.Кое е най-вероятно повредено при мойте симптоми ?
          Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

          Коментар


            #6
            сори наистина не обърнах внимание.
            HONDA I-VTEC

            Коментар


              #7
              Сложи си един кабел от единия болт, които държи компютъра до минуса на акумулатора и покарай и виж дали ще ти гасне. И аз имах подобен проблем и се оказа лоша маса и компютъра се шашка и колата гасне.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                Извадих моторчето за празния ход и се уплаших колко много нагар беше събрало. Едни мазни сажди - ужас. С парцал и бензин (то и WD-40 съдържа нефтени дестилати, но при липса на риба и рака е риба) ... излъсках до където стигам: и неговите детайли, и гнездото в което се намират и ще покарам малко да видим дали ще гасне ... и може да дублирам масата на компа евентуално преди да отворя резервоара за да видя с помпата какво е положението.
                Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                Коментар


                  #9
                  Оказа се, че не били само седем възможни препятствия пред гладкия режим на работа:
                  niko_ymn написа:
                  pgc написа:
                  Повечето се заблуждават или не искат да си признаят, че става дума за прецакана дюза, щото една дюза е около 300лв. ама това е истината.
                  Тази теория не бях я срещал и ми е интересно дали може да се провери дали и коя дюза - преди да си сменил безрезултатно нещо струващо толкова пари.
                  Има ли някой, дето да е сменял ламбда или други датчици и сензори във връзка с тези магарии? Още нещо за което трябва да знам ?
                  Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                  http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                  Коментар


                    #10
                    Абе тоя номер с клемите нещо ми говори за много бързо трупане на грешки, или няква нередност с компа но тука съм безсилен, защо в карина сметка не отидеш да я вържат на един комп и ще кажат какво е
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #11
                      Slavi_Lancia написа:
                      защо в крaйна сметка не отидеш да я вържат на един комп и ще кажат какво е
                      Щото вместо да дам пари на вятъра мога да си покрия с тези пари частично разхода за употребявана бензинова помпа примерно, а още не съм отварял да я поогледам. Нали повечето случаи сценария е същия - земат ти парите предварително независимо дали ще ти намерят проблем... ама то не е една беля - на мен и от гърловината на резервоара нещо ми клокочи - та ако не е от там - вече не знам от кво друго ще се окаже.Много ми хареса един подпис за италянските коли и тяхната прилика с жените - общото дето било: курвенските номера ...
                      Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                      Коментар


                        #12
                        http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=8670
                        ivanko_rs написа:
                        Опеределено е така наречения RPM датчик,т.е. датчика за оборотите на коляновия вал отговарящ за запалването.Индукционен е и е със два кабела.При мене е подобен,само бобинката му е по различна.Междината трябва да бъде 0.4-1.0мм , това е по сервизна литрература.Едното болче го стяга неподвижно , а на стойката за другото има прорез и така се регулира хлабината.
                        Ето това е една още по-правдоподобна теория. Колегата наскоро ми каза, че ако се оправяло след махане на клемите - най-вероятно е грешка от някой датчик - като например горепосочения в цитат, взет назаем от темата на линка.Някой от вас, ей така - случайно, да е имал същите симптоми и да е решил проблема със смяна на тизи датчик ?
                        Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                        Коментар


                          #13
                          Преди време имах подобен проблем побеляха ми косите да разбера от какво е ,така и неможах .колата се опрами сама ,най вероятния проблем при мен беше запушени дюзи от 5 различни сервиза 2 казаха дюзи. При теб явно неса те но да кажа че дюза за брава струва 25-50 лв друк е въпроса че са на кофти място и се сменят трудно.Та тогава по ходенето по сервизи един майстор сподели следното с което аз съм съгласен - от ламбда сондата колата неможе да не върви че и да гасне може да вдигне разхода но само да там и нищо повече.мисля си също че проблема с резервоара и гасненето са свързани и от там трябва да тръгнеш или просто проблемите са ти 2.неразбрах тази бензинова помпа вдига ли нужното налягане трябва да е над 3 атм.С друго немога да ти помогна успех
                          HONDA I-VTEC

                          Коментар


                            #14
                            Да чукна на дърво ... оправи се от само себе си. Единствената разлика е, че смених акумулатор 60Ah 330A (стартов ток) с 62Ah 560A (по-големия стартов ток го взех заради това бъздящо моторче дето нещо прави като дадем на контакт преди стартер).Възможно ли е на някой датчик да не му е стигал тока?
                            Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                            Коментар


                              #15
                              niko_ymn написа:
                              Да чукна на дърво ... оправи се от само себе си. Единствената разлика е, че смених акумулатор 60Ah 330A (стартов ток) с 62Ah 560A (по-големия стартов ток го взех заради това бъздящо моторче дето нещо прави като дадем на контакт преди стартер).Възможно ли е на някой датчик да не му е стигал тока?
                              не би трябвалопо каталог даже е още по-малъка и когато колата е запалена, това много много не играеосвен като си сменял да си разбутал нещо и да се е наместило :D
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар

                              Working...
                              X