Проблема е падането на стрелката на оборотомера до нулата и изгасването при оставяне на свободна предавка. Иска ми се ако някой въобще е разбрал от какво е бил този проблем и със сигурност знае кое е сменил за да се оправят оборотите на празен ход да посочи конкретната резервна част или консуматив. За Браво/а с бензинов двигател (1,6 16V 103k.c.) става въпрос. Моля не изброявайте ако сте сменили много неща наведнъж и не повтаряйте отново, че можело причината да се крие на много места!Ако знаех как - щях да пусна темата като анкета.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как си оправихте гасненето на 1,6 16V?
Collapse
X
-
когато изгасне колата в движение с голяма скорост и на газ ли е? ако е така значи влиза много въздух и обеднява сместа.ако е така просто се разкача тръбата на въздуховода и се извива надолу зада неможе да влиза директно въздух.моята правеше следния номер при голяма скорост но само на газ при пускане на свободна скорост колата гаснеше. направих горната процедура и нещата се оправиха.само с това засега мога да ти помогна.успехHONDA I-VTEC
Коментар
-
Todor_Gagovski написа:когато изгасне колата в движение с голяма скорост и на газ ли е? ако е така значи влиза много въздух и обеднява сместа.ако е така просто се разкача тръбата на въздуховода и се извива надолу зада неможе да влиза директно въздух.моята правеше следния номер при голяма скорост но само на газ при пускане на свободна скорост колата гаснеше. направих горната процедура и нещата се оправиха.само с това засега мога да ти помогна.успехПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Да, наистина нямям LPG, карам само с 95 или 98 бензин. Студена гасне, топла гасне (в градски условия), всякък - след много (200-300) километри извънградско като вляза в населено място по кръстовищата почва да гасне ... Ако я оставя с изключен акумулатор в гаража - паля после и заминавам без проблем, ама някой друг затваря вратите след мен. Ако я изгася след като съм я изкарал пред гаража - докато затварям вратите на гаража - после задължително гасне първите 10тина километра докато не загрее. Когато искам да я оправя много бързо - махам клемите за 5 минути и отварям и затварям през това време капачката на резервоара.Оборотите си тръгват при студен двигател от малко над 1100 (през лятото, а зимата повече) и падат постепенно до малко под 900. Стабилни са докато ги има. Падне ли стрелката и правени ли са онези процедури с клемите и капачката - понякога едва седи запалена на около 100тина оборота - аха аха да огасне - и тогава леко се колебае и ако подам рязко газ в неподходящия момент на колебанието половината от случаите наистина угасва.Смених горивния филтър (2) но не помогна. Трудно пълня на бензиностанциите - пистолета изключва.След (4) моторчето за празен ход - какво следва - (1) свещи, (3) въздушен филтър, (5) ламбда сонда, (6) бензинова помпа, (7) валове на клапаните ... че то аз вместо да ги сменям всичките тези 7 неща направо по-добре да сменям колата.Кое е най-вероятно повредено при мойте симптоми ?
Коментар
-
Извадих моторчето за празния ход и се уплаших колко много нагар беше събрало. Едни мазни сажди - ужас. С парцал и бензин (то и WD-40 съдържа нефтени дестилати, но при липса на риба и рака е риба) ... излъсках до където стигам: и неговите детайли, и гнездото в което се намират и ще покарам малко да видим дали ще гасне ... и може да дублирам масата на компа евентуално преди да отворя резервоара за да видя с помпата какво е положението.
Коментар
-
Оказа се, че не били само седем възможни препятствия пред гладкия режим на работа:niko_ymn написа:pgc написа:Повечето се заблуждават или не искат да си признаят, че става дума за прецакана дюза, щото една дюза е около 300лв. ама това е истината.
Коментар
-
Абе тоя номер с клемите нещо ми говори за много бързо трупане на грешки, или няква нередност с компа но тука съм безсилен, защо в карина сметка не отидеш да я вържат на един комп и ще кажат какво еПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:защо в крaйна сметка не отидеш да я вържат на един комп и ще кажат какво е
Коментар
-
http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=8670ivanko_rs написа:Опеределено е така наречения RPM датчик,т.е. датчика за оборотите на коляновия вал отговарящ за запалването.Индукционен е и е със два кабела.При мене е подобен,само бобинката му е по различна.Междината трябва да бъде 0.4-1.0мм , това е по сервизна литрература.Едното болче го стяга неподвижно , а на стойката за другото има прорез и така се регулира хлабината.
Коментар
-
Преди време имах подобен проблем побеляха ми косите да разбера от какво е ,така и неможах .колата се опрами сама ,най вероятния проблем при мен беше запушени дюзи от 5 различни сервиза 2 казаха дюзи. При теб явно неса те но да кажа че дюза за брава струва 25-50 лв друк е въпроса че са на кофти място и се сменят трудно.Та тогава по ходенето по сервизи един майстор сподели следното с което аз съм съгласен - от ламбда сондата колата неможе да не върви че и да гасне може да вдигне разхода но само да там и нищо повече.мисля си също че проблема с резервоара и гасненето са свързани и от там трябва да тръгнеш или просто проблемите са ти 2.неразбрах тази бензинова помпа вдига ли нужното налягане трябва да е над 3 атм.С друго немога да ти помогна успехHONDA I-VTEC
Коментар
-
Да чукна на дърво ... оправи се от само себе си. Единствената разлика е, че смених акумулатор 60Ah 330A (стартов ток) с 62Ah 560A (по-големия стартов ток го взех заради това бъздящо моторче дето нещо прави като дадем на контакт преди стартер).Възможно ли е на някой датчик да не му е стигал тока?
Коментар
-
niko_ymn написа:Да чукна на дърво ... оправи се от само себе си. Единствената разлика е, че смених акумулатор 60Ah 330A (стартов ток) с 62Ah 560A (по-големия стартов ток го взех заради това бъздящо моторче дето нещо прави като дадем на контакт преди стартер).Възможно ли е на някой датчик да не му е стигал тока?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар