Тая сутрин слизам да паля и изненада.Въртя и не пали.Връщам контакта пак давам и чувам,че го няма характерното включване на помпата,цъкване на релето отпред и спиране.Почнах с проверките и се установи следното 1.Няма искра на свещите2.Помпата работи при подаване на директен ток към нея-не е изгоряла3.Табло,парно,светлини и старер си работят така,че изключвам да е клеморедаВчера вързах едно централно със сирена,която монтирах до дигиплекса.И нея махнах днеска да не би нещо да бърка работата,но нямаше промяна.Не знам в тая сирена сигурно има някакъв магнит да не да го е повредил през нощта? Минава ли през него подаването на ток към помпата? Въобще всякакви идеи за откриване на проблема са добре дошли
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Типо 1.4 -не пали
Collapse
X
-
Дигиплекса го смених с работещ-не е от него.Предпазителите до него са здрави,предполагам,че и релетата си работят...просто е нереално да изгорят и двете.Няма ток въобще на централния кабел идващ от бобината.Но и на контакт на самата букса с 4те кабела,които ще щракват на бобината няма ток на нито един от тях Мой познат ми подхвърли,че проблемът може да се крие в датчика на коляновия вал или в този на Хол в делкото.По-вероятно ми се струва да е първия ама знае ли човек...обаче не мога да проумея какво общо има датчика на вала примерно с подаването на ток към бензиновата помпа Иначе имам блъснато Уно и от него свалих дигиплекса,така че пари няма да хвърлям за датчик/делко,но просто оставам силно озадачен.Ако може някой колега,чиито датчик на коляновия вал е отказал да сподели освен липса на искра при подаване на контакт помпата включва ли се или неEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Tiok написа:Колега ако не ти работи датчика на коляновия вал е нормално да нямаш ток на свещите и към помпата.Моя като се беше прецакал поне беше така.Смяната е 2 минути.Един куплунг и две болтчета.УспехAlfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
На мен ми се е скапвала бобината от нищото - гася я една вечер, на сутринта излизам, въртя като луд и няма ... и аз предполагах че е от датчик КВ, ама на ... замери съпротивлението на датчика КВ (моя даваше около 650мА) . Ако го има - проблема ти е другаде, вероятно бобината...тише едешь - хрен приедешь!
2.0 16V Delta 2 Продава се - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...653&highlight=
http://www.3na100.com/ - за всеки, който иска да пътува ефтино.
Коментар
-
Не беше и от бобина,не беше и от датчик на КВ...закарах я на майстор днес след като просто идеите ми се изчерпаха и проблема се реши просто с по-настоятелно навиране под таблото и намиране на скрито копче тип "гаражен имобилайзер".Модула на централното при монтажа като съм го вкарвал нагоре и съм натиснал копчето в положение ИЗКЛ.Направо ми идваше да се застрелям като отидох да си я вземам и човека ми каза за какво иде реч.Наистина беше доста навряно и въпреки,че бях разкачил всичко около волана аз лично не го видях през цялото време...По негови думи е било и истинско чудо,че не съм се запалил,защото изпълнението по връзването на копчето е било доста аматьорско и една от жиците е била на милиметър да окъси и да стане Фичо на негърче... Като вземах колата от наш съфорумец той нищо не ми сподели за това.Каза единствено,че я е взел от малко градче до Габрово,била прибрана в гараж и тъй като човекът е починал и е осъществил сделката с роднини.Предполагам е негово дело и е отнесъл както се вика тайната в гроба.И така...хвръкнаха едни грешни пари на вятъра ама поне отново сме на пътя.Чувствам се доста тъпо изигран от това копче,но предполагам скоро ще ми минеEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Поне е хубаво,че и няма нищо.На времето имахме един Форд Ескорт и имаше същото копче само,че беше някъде около педала на съединителя и той ходи в сервиз поради същата причина.Понеже често се забравяше за този "имобилайзер" и беше и дизел първата зима се дърпаше всяка сутрин тоя тиму Форд,а то все било от копчето.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар