Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типо 1.4 -не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Типо 1.4 -не пали

    Тая сутрин слизам да паля и изненада.Въртя и не пали.Връщам контакта пак давам и чувам,че го няма характерното включване на помпата,цъкване на релето отпред и спиране.Почнах с проверките и се установи следното 1.Няма искра на свещите2.Помпата работи при подаване на директен ток към нея-не е изгоряла3.Табло,парно,светлини и старер си работят така,че изключвам да е клеморедаВчера вързах едно централно със сирена,която монтирах до дигиплекса.И нея махнах днеска да не би нещо да бърка работата,но нямаше промяна.Не знам в тая сирена сигурно има някакъв магнит да не да го е повредил през нощта? Минава ли през него подаването на ток към помпата? Въобще всякакви идеи за откриване на проблема са добре дошли
    EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
    Fiat Punto 1.2 16v Sporting

    #2
    Re: Типо 1.4 -не пали

    Споделям личен опит:Преди години имах Типо , и се сблъсках със същия проблем само че при мен си подаваше бензин.Оказа се че дигиплекса му се е прецакала масата.Виж някой жичкаджия даго провери.Дано съм бил полезен!Поздрави!
    Fiat Marea 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      Имах доста подобен на твоя проблем.Оказа се датчика на коляновия вал смених го и сега пали без проблеми.
      Fiat Tipo 1.4ie 1993 EX
      Fiat Stilo 1.6 16V 2003

      Коментар


        #4
        Колега,виж си предпазителите и релетата,които са до дигиплекса.

        Коментар


          #5
          колега в момента имам такъв проблем с пунто.майстора я гледа и каза че или има прекъснат кабел или се е скапала масата от компа,но тея дни има много работа и ще я прави другата седмица,намери някой жичкаджия да я види,недей бързай да даваш пари за датчици и други неща

          Коментар


            #6
            Дигиплекса го смених с работещ-не е от него.Предпазителите до него са здрави,предполагам,че и релетата си работят...просто е нереално да изгорят и двете.Няма ток въобще на централния кабел идващ от бобината.Но и на контакт на самата букса с 4те кабела,които ще щракват на бобината няма ток на нито един от тях Мой познат ми подхвърли,че проблемът може да се крие в датчика на коляновия вал или в този на Хол в делкото.По-вероятно ми се струва да е първия ама знае ли човек...обаче не мога да проумея какво общо има датчика на вала примерно с подаването на ток към бензиновата помпа Иначе имам блъснато Уно и от него свалих дигиплекса,така че пари няма да хвърлям за датчик/делко,но просто оставам силно озадачен.Ако може някой колега,чиито датчик на коляновия вал е отказал да сподели освен липса на искра при подаване на контакт помпата включва ли се или не
            EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
            Fiat Punto 1.2 16v Sporting

            Коментар


              #7
              Провери масата на двигателя, зачисти и стегни. Пукнатини по бубина, дистрибутор, транзисторното запалване?
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Колега ако не ти работи датчика на коляновия вал е нормално да нямаш ток на свещите и към помпата.Моя като се беше прецакал поне беше така.Смяната е 2 минути.Един куплунг и две болтчета.Успех
                Fiat Tipo 1.4ie 1993 EX
                Fiat Stilo 1.6 16V 2003

                Коментар


                  #9
                  Tiok написа:
                  Колега ако не ти работи датчика на коляновия вал е нормално да нямаш ток на свещите и към помпата.Моя като се беше прецакал поне беше така.Смяната е 2 минути.Един куплунг и две болтчета.Успех
                  +1 Когато колявовия вал направи един пълен оборот тогава датчика пуска ток към бобината и към свещите,ако е заминал той няма какво да подаде ток.
                  Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                  Коментар


                    #10
                    На мен ми се е скапвала бобината от нищото - гася я една вечер, на сутринта излизам, въртя като луд и няма ... и аз предполагах че е от датчик КВ, ама на ... замери съпротивлението на датчика КВ (моя даваше около 650мА) . Ако го има - проблема ти е другаде, вероятно бобината...
                    тише едешь - хрен приедешь!
                    2.0 16V Delta 2 Продава се - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...653&highlight=
                    http://www.3na100.com/ - за всеки, който иска да пътува ефтино.

                    Коментар


                      #11
                      Не беше и от бобина,не беше и от датчик на КВ...закарах я на майстор днес след като просто идеите ми се изчерпаха и проблема се реши просто с по-настоятелно навиране под таблото и намиране на скрито копче тип "гаражен имобилайзер".Модула на централното при монтажа като съм го вкарвал нагоре и съм натиснал копчето в положение ИЗКЛ.Направо ми идваше да се застрелям като отидох да си я вземам и човека ми каза за какво иде реч.Наистина беше доста навряно и въпреки,че бях разкачил всичко около волана аз лично не го видях през цялото време...По негови думи е било и истинско чудо,че не съм се запалил,защото изпълнението по връзването на копчето е било доста аматьорско и една от жиците е била на милиметър да окъси и да стане Фичо на негърче... Като вземах колата от наш съфорумец той нищо не ми сподели за това.Каза единствено,че я е взел от малко градче до Габрово,била прибрана в гараж и тъй като човекът е починал и е осъществил сделката с роднини.Предполагам е негово дело и е отнесъл както се вика тайната в гроба.И така...хвръкнаха едни грешни пари на вятъра ама поне отново сме на пътя.Чувствам се доста тъпо изигран от това копче,но предполагам скоро ще ми мине
                      EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                      Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                      Коментар


                        #12
                        Поне е хубаво,че и няма нищо.На времето имахме един Форд Ескорт и имаше същото копче само,че беше някъде около педала на съединителя и той ходи в сервиз поради същата причина.Понеже често се забравяше за този "имобилайзер" и беше и дизел първата зима се дърпаше всяка сутрин тоя тиму Форд,а то все било от копчето.
                        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                        Коментар

                        Working...
                        X