Здравейте, днес видях че като форсирах на място излезе много дим. Да допълня, че като е студена и трака като дизел, като загрее и утихва, но пак се чува леко потракване. Скоро смених маслото и за около 10700 км ми е изхарчила 800 гр до 1 литър. Може ли да дадете идея от какво е и дали е сериозно?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
пушек от аспуха при форсиране
Collapse
X
-
Re: колега...
fuel injekcion написа:Ако колата ти е Мареа 1.8 значи ,че си за смяна на гумички на клапани или сигменти ,зависи от пробега.... а това с тракането ако го прави след смяната на маслото,тракат повдигачи на клапани..Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
за времето от което аз я ползвам никой не ми е казвал че трябва да се промива двигателя и съответно аз не съм го правил. за маслото вече трети пореден път слагам ЛикиМоли с добавка, защото от Селениа не останах доволен (мотора беше шумен и губеше повече масло от смяна на смяна не можех да изкарам 9000 с 5 литра). пушека не беше черен , а по-скоро сивкав (или поне на мен така ми се видя), но на земята си личаха мазни пари. не губя охладителна течност!Мареа 1.8HLX 1996г с газов инжекцион PowerJet
Коментар
-
за времето от което аз я ползвам никой не ми е казвал че трябва да се промива двигателя и съответно аз не съм го правил. за маслото вече трети пореден път слагам ЛикиМоли с добавка, защото от Селениа не останах доволен (мотора беше шумен и губеше повече масло от смяна на смяна не можех да изкарам 9000 с 5 литра). пушека не беше черен , а по-скоро сивкав (или поне на мен така ми се видя), но на земята си личаха мазни пари. не губя охладителна течност!Мареа 1.8HLX 1996г с газов инжекцион PowerJet
Коментар
-
Прави се с нафта и част от старото масло, но по добре да я направи майстор щом не знаеш как В общи линии в част от старото масло се налива нафта и се връща обратно в дигателя, палисе на тихи обороти баз газ и след 10-15 мин. се спира и се точи, аз обикновенно разделям маслото на две и допълвам с по литър нафта и така на два пъти мия, но все пак си знам двигателя. За това съвета ми е да се прови при автомонтьорКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Прави се с нафта и част от старото масло, но по добре да я направи майстор щом не знаеш как В общи линии в част от старото масло се налива нафта и се връща обратно в дигателя, палисе на тихи обороти баз газ и след 10-15 мин. се спира и се точи, аз обикновенно разделям маслото на две и допълвам с по литър нафта и така на два пъти мия, но все пак си знам двигателя. За това съвета ми е да се прови при автомонтьорПредпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Re: колега...
fuel injekcion написа:Ако колата ти е Мареа 1.8 значи ,че си за смяна на гумички на клапани или сигменти ,зависи от пробега.... а това с тракането ако го прави след смяната на маслото,тракат повдигачи на клапани..Мареа 1.8HLX 1996г с газов инжекцион PowerJet
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар