Здравейте колеги,случвало ли ви се е колата ви да гасне като освободите от скорост?При мен го има това явление от 3-4 дни.Прави го на бензин и газ(колата е с газов инжекцион).Прави го и при престой на място и само на загрял мотор.Както си работи добре-850 об/мин.и изведнъж падат на 500 и после гасне.Не прекъсва и не тресе.Просто си падат,задържат се за 10-15 сек. на 500 и после гасне.Усеща се все едно си дръпнал ръчната и постепенно пускаш съединителя без газ.Сякаш нещо я затормозява.Генерацията е нова.За катализатора не зная.Освен това стана по-мудна,сякаш возя 5 човека вътре.На къде да се насоча?П.П.Забравих да спомена че имобилайзерът нещо ми се еб.ва.Оня ден като започна да прави магарии ключето светеше,а мотора работеше .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава 1,2 гасне
Collapse
X
-
Провери си алтернатора и ремъка. Поне по това което каза ме насочва към това, имобилайзера може да прави проблем от слаба АБ което да следствие от алтернатора.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
AБ е нова и по мое мнение безпроблемна.Стартера си върти добре.Всички ремъци са нови.Относно датчика на коляновия вал,ако е той защо след като изгасне пали от четвърт.Ако е дефектирал не трябва ли да пали трудно.Тук е момента да спомена че взех колата с изключена ламбда сонда и я карах така 5 месеца без никакви проблеми с работата и разхода на ДВГ.От 1 месец съм я включил и тогава се появи проблема за пръв път.Вчера отново я изключих,оставих колата 4 часа с изключен акумулатор.Запалих,подгрях,покарах и проблема се върна .Явно не е от нея.Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Едит-моля да бъда извинен,но темата е още актуална.Колата продължава да гасне.Стъпковия мотор в някои моменти въобще не реагира.Дори като паля сутрин на студен двг държи 500 оборота.Преди като дам на контакт се чуваше моторчето как сработва,сега не.Разглобих го,почистих старателно и сглобих.Оставих я без акумулатор 3 часа.Като запалих проработи...,но за 30 км.После пак отказа. Освен това започнаха да стават странни неща.Например перката на радиатора като включи и не изключва,даже и да изгася мотора за половин час.Като дам на контакт и пак завърта перката,а температурата е паднала на около 60 градуса междувременно.Друга аномалия е че докато си карам и светва ключето за имобилайзера,а мотора работи.Освен това климатроника започва да духа както и когато си поиска,даже и при положение нула на ключа.Прословутата лампа *дюза*на таблото не свети...Направо съм втрещен!Става като в книгата на Стивън Кинг,Кристин.Ако сте я чели ще разберете какво имам впредвид .Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Вентилатора на парното ако се пуска сам понатисни средната врътка, губи контаккт.Тая кола да не я караш яко по дупките? Че май повечето ти проблеми са от кофт връзки, като друсне.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Смених моторчето,почистих дроселовата клапа,направих адаптация по този начин-Pashov написа:значи : 1> загравяш до 80 градуса двигателя... изклучваш от акумулатора за 15 мин. после даваш на контакт за 1 мин..после 1 мин изклучваш от контакт.....после палиш двигателя за 5 мин без нищо друго да се пипа ...и накрая гасиш ..и след това вече всичко беше ОК....това е процедурата по замяната на стъпковото моторче. )))))))Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар