Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1,2 гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Брава 1,2 гасне

    Здравейте колеги,случвало ли ви се е колата ви да гасне като освободите от скорост?При мен го има това явление от 3-4 дни.Прави го на бензин и газ(колата е с газов инжекцион).Прави го и при престой на място и само на загрял мотор.Както си работи добре-850 об/мин.и изведнъж падат на 500 и после гасне.Не прекъсва и не тресе.Просто си падат,задържат се за 10-15 сек. на 500 и после гасне.Усеща се все едно си дръпнал ръчната и постепенно пускаш съединителя без газ.Сякаш нещо я затормозява.Генерацията е нова.За катализатора не зная.Освен това стана по-мудна,сякаш возя 5 човека вътре.На къде да се насоча?П.П.Забравих да спомена че имобилайзерът нещо ми се еб.ва.Оня ден като започна да прави магарии ключето светеше,а мотора работеше .
    Fiat Brava 1.2,16в

    #2
    Провери си алтернатора и ремъка. Поне по това което каза ме насочва към това, имобилайзера може да прави проблем от слаба АБ което да следствие от алтернатора.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      аз съм за мръсна ос на дроселовата клапа.
      браво 1,6/90 - 09 г.

      Коментар


        #4
        а аз пък съм за датчик на коляновия вал.като е студена не гасне нали

        Коментар


          #5
          S_BANKOV написа:
          Провери си алтернатора и ремъка. Поне по това което каза ме насочва към това, имобилайзера може да прави проблем от слаба АБ което да следствие от алтернатора.
          Какво е АБ?
          Fiat Brava 1.2,16в

          Коментар


            #6
            Акумулаторна батерия-АБ.
            Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
            ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

            Коментар


              #7
              ivel написа:
              а аз пък съм за датчик на коляновия вал.като е студена не гасне нали
              И аз съм за датчик на колянов вал,ако не гасне като е студена.
              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

              Коментар


                #8
                AБ е нова и по мое мнение безпроблемна.Стартера си върти добре.Всички ремъци са нови.Относно датчика на коляновия вал,ако е той защо след като изгасне пали от четвърт.Ако е дефектирал не трябва ли да пали трудно.Тук е момента да спомена че взех колата с изключена ламбда сонда и я карах така 5 месеца без никакви проблеми с работата и разхода на ДВГ.От 1 месец съм я включил и тогава се появи проблема за пръв път.Вчера отново я изключих,оставих колата 4 часа с изключен акумулатор.Запалих,подгрях,покарах и проблема се върна .Явно не е от нея.
                Fiat Brava 1.2,16в

                Коментар


                  #9
                  напръскай си хубаво оста на дроселовата клапа, там където влиза в тялото, с вд-40 и я раздвижи. за десет минути работа е. и 7 лв. ако нямащ вд, което според мен е задължително да има всеки с кола над 8 години. и тогава мисли за по-сложни неща.
                  браво 1,6/90 - 09 г.

                  Коментар


                    #10
                    Както вече писах,проблема се появи след включване на отдавна изключената ламбда сонда.Явно проблема е там.Изключих я отново,ресетнах компа и сега не гасне и оборотите са бетон.Скоро ще я сменя,а до тогава ще карам така.Темата е за ключ,благодаря.
                    Fiat Brava 1.2,16в

                    Коментар


                      #11
                      Едит-моля да бъда извинен,но темата е още актуална.Колата продължава да гасне.Стъпковия мотор в някои моменти въобще не реагира.Дори като паля сутрин на студен двг държи 500 оборота.Преди като дам на контакт се чуваше моторчето как сработва,сега не.Разглобих го,почистих старателно и сглобих.Оставих я без акумулатор 3 часа.Като запалих проработи...,но за 30 км.После пак отказа. Освен това започнаха да стават странни неща.Например перката на радиатора като включи и не изключва,даже и да изгася мотора за половин час.Като дам на контакт и пак завърта перката,а температурата е паднала на около 60 градуса междувременно.Друга аномалия е че докато си карам и светва ключето за имобилайзера,а мотора работи.Освен това климатроника започва да духа както и когато си поиска,даже и при положение нула на ключа.Прословутата лампа *дюза*на таблото не свети...Направо съм втрещен!Става като в книгата на Стивън Кинг,Кристин.Ако сте я чели ще разберете какво имам впредвид .
                      Fiat Brava 1.2,16в

                      Коментар


                        #12
                        Вентилатора на парното ако се пуска сам понатисни средната врътка, губи контаккт.Тая кола да не я караш яко по дупките? Че май повечето ти проблеми са от кофт връзки, като друсне.
                        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                        FIAT БРАВО 1.2 16v
                        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                        Коментар


                          #13
                          тва верно е пълна бъркотия. диагностиката какво показва?п.с. от чистене на това моторче няма файда, не си губи времето.
                          браво 1,6/90 - 09 г.

                          Коментар


                            #14
                            Няма файда,колега прав си!Ще го сменя с моргаджийско,че новите са към 300 кинта за този модел,защото е цял жъзел с ТПС-а и ще видя кво става.
                            Fiat Brava 1.2,16в

                            Коментар


                              #15
                              Смених моторчето,почистих дроселовата клапа,направих адаптация по този начин-
                              Pashov написа:значи : 1> загравяш до 80 градуса двигателя... изклучваш от акумулатора за 15 мин. после даваш на контакт за 1 мин..после 1 мин изклучваш от контакт.....после палиш двигателя за 5 мин без нищо друго да се пипа ...и накрая гасиш ..и след това вече всичко беше ОК....това е процедурата по замяната на стъпковото моторче. )))))))
                              За сега е добре на 95%.Само дето като паля на загрял мотор трябва леко да подам газ,иначе си държи добри обороти,даже и при пуснат климатик,фарове и аварийни.Преди като завъртя волана и мотора изгасваше и не можеше да се кара въобще.За сега не е гаснала след смяната.Ще видия как ще се държи в близките дни и ще пиша.
                              Fiat Brava 1.2,16в

                              Коментар

                              Working...
                              X