Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Индикатора за маслото ми свети на таблото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Индикатора за маслото ми свети на таблото

    Здравейте колеги.Да ви се оплача от безхаберието на ВиК Бях си оставил колата на улицата. Три - четири дни не я бяхх карал и когато вчера отидох да я подкарам гледам че е дърпана и преместена 10ина метра назад.Дърпали са я на скорост и на ръчна.Когато я запалих ми светна червената лампичка за маслото. Масло има, проверих. Искам да попитам индикатора за маслото в скоростната кутия същия ли е . Да не се преебали кутията като са я дърпали на първа назад ? Посъветвах се с колегата Недялко той каза че може да е заминал датчика или маслената помпа.

    #2
    кола

    Ква е колата .Виж датчика първо.[/u]
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      Ква е колата .Виж датчика първо.[/u]
      Браво 1,6 16в 97 метални колектори.Самия датчик на щипки ли е на какво е ?

      Коментар


        #4
        кола

        http://axm-auto.com/prod_img/1267292698_1.800.096.jpg Има едно законтрящо зъбче и трябва малко да се отвори да излезе буксата.
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Re: кола

          kluchar написа:
          http://axm-auto.com/prod_img/1267292698_1.800.096.jpg Има едно законтрящо зъбче и трябва малко да се отвори да излезе буксата.
          А как да разбера дали работи или не

          Коментар


            #6
            Като откачиш буксата и като дадеш на контакт, даваш го на маса, ако лампата угасне, датчика е за смяна
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Провери картера при дърпането да не би да е ударен от което се е откъснал смукатела на маслената помпа.Не пали двигателя докато не разбереш има ли налягане на маслото.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Tornado написа:
                Провери картера при дърпането да не би да е ударен от което се е откъснал смукатела на маслената помпа.Не пали двигателя докато не разбереш има ли налягане на маслото.
                Не вярвам да са я закачили те са я теглили по земята имаше следи от задните гуми как са се влачили

                Коментар


                  #9
                  Да не си спрял над шахта на ВИК или ТЕЦ?Работеше ли колата ОК като я запали? Кара ли?

                  Коментар


                    #10
                    akolevutd написа:
                    Да не си спрял над шахта на ВИК или ТЕЦ?Работеше ли колата ОК като я запали? Кара ли?
                    Ам не мога да преценя щотот тя като е студена и си е по шумна , направи ми впечатление че като дам на контакт от двигатерля се чува едно изсвирване като на бензинова помпа ама доста по силен звук . Това преди не го правеше. А иначе датчика да не се намира под тръбата за наливането на маслото надолу ? Там имаше два кабела , едното беше буксичка другото явно е датчика ?

                    Коментар


                      #11
                      Имаше малко петънце масло някъде под акумулатора там и м ие странно там какво има че да тече ?

                      Коментар


                        #12
                        Огледай от долу и от горе.. може някой да се е опитвал да я изключи от скорост посредством щангите и да е откачил датчика. Бензинови помпи няма как да ти пипа ще разбереш веднага, не се шашкай мисля че датчика беше на блока или някаде там
                        АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
                        Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.

                        Fiat 1100L 42г.

                        Коментар


                          #13
                          Той я оправи преди две седмици бре Беше фалшива тревога
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            Е поне да беше драснал да каже какво е било !
                            АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
                            Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.

                            Fiat 1100L 42г.

                            Коментар


                              #15
                              FireBlade написа:
                              Е поне да беше драснал да каже какво е било !
                              Колега аз писах , нищо й нямаше изфорсирах я веднъж и загасна втория път качи налягането и заработи. Майстора каза че е възможно да не качва маслото защото не работи добре на бензин , миналата седмица ходих на диагностика при БО и се оказа че инжектора на първи цилиндър е изгорял и работи само на 3 цилиндъра на бензин. Оттогава да чукна на дърво съм нямал проблеми с това Иначе писах в другата тема какво е станало
                              Fiat Bravo 97 набор 1,6 16V

                              Коментар

                              Working...
                              X