Значи карам фиат браво1.9 jtd 105cv карам с масло castrol gtd high performace незнам дали е синтетично. Вече сам минал 10500 км и незнам дали да го сменям на маслото нищо не пише кога да се смени.Четох някаде в форума че трябва да се сменя на 6000-7000 км заради турбото! но вуйчо ми си купи чисто хова mitsubishi carisma 1.9 did пак с турбо и от сервиза му казват да сменя маслото на 15000км иначе гаранцията изгаря. знам че неговото масло е ELF.та моля ви ако знаете кажете какво да права да го сменям или не?
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Маслото
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Re: Re-маслото
 
 За "Приста" съм чувал ужасни неща. Не съм сигурен дали са верни, но ако 10% от това което съм чул е вярно, по-добре ползвай някоя друга марка. Аз ползвам "Selenia" 10/40, на цена 10 лева за литър в "Александър Ауто". Маслото е в метални кутии, като бира, само че по-големи (по същия начин се и отварят). По думите на продавачите в "Александър Ауто" така си идва в кутии от италия, т.е. няма никакъв шанс някой да е пипал по това масло преди да си го купиш.Успехbeliq написа:Абе ще го смена за да не му мисла мерси за отговора а случайно да знаеш някои сайт в който мога да вида цени на маслата? как сам го закасал май ще мъ сложа Prista минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
 Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 http://emk-33.com/viewtopic.php?t=466Ето ти и цени..ориентировъчно..не, че си длъжен да купуваш оттам... От пристата едно време бях страшно НЕдоволен..сега не знам...Eто кратка спесификация за пристата:Приста Супер Бензин10W-40; 15W-40; 20W-40 20W-50.SAE J300-99MB 229.1API SL/CFACEA А3-98/А3-96 Някои казват, че вече била по-добра...
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 hit-ko, не,че не уважавам Селенията и знам,че е трибазова полусинтетика...в момента съм с него,нямам никакви оплаквания,но малко ме смущава,че и дават експлоатационен клас па АРI - СD. А това е доста стар клас...въведен е 1955 година.А както знаем вече има клас от ниво СН-4 въведен през 1998г.Едва ли съвременните дизелови мотори ги удовлетворява клас CD.Също както знаем, връзването на дадена марка кола с конкретно масло си е чист търговски трик.Може би Реното няма да върви с друго освен Елф,Ситроена с Тотал.При положение че с Пежо имат едни и същи мотори,ама Пежото ти казват само Есо,Форда с Моторкрафт...и т.н. да не ги изброявам,много са.Така,че всичко това си е реклама и хала-бала.Този път за моята дизелова Брава взех AGIP TURBODIESEL, 10W/40,CF полусинтетика.По-скъпичко е от Селенията.Преди много години съм го карал на Фиориното и бях много доволен.Ще видим как ще е на Бравата.Та това е.Ако питаш мен,юнака дето иска да си слага Приста,си е направо са SELENIA WR DIESEL 5W/40 или подобно напълно синтетично масло.А пък и който си има коса да си носи гребен.То както се казва не може и оная работа там и душата в рая,пък после това ми е тънко,онова ми е дебело, друго ми четвъртито.Аре със здраве!hit-ko написа:МАЙТАПИ ЛИ СИ ПРАВИТЕ С ТОВА 1.9JTD ??? СЕЛЕНИЯ ТД Е ТРИБАЗОВА ПОЛУСИНТЕТИКА 10W40 И ЦЕНАТА Е 10.50 ЗА ЛИТЬР.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Вярно е,че маслата са за всички марки автомобили.а всичко останало е тьрговски трик. Но сьс СЕЛЕНИЯ нещата стоят по-различно.ФИАТ ЛУБРИФИКАНТИ е рафинерия на ФИАТ и голяма част от маслата се изработват по изискване на ФИАТ и неговите модели така ,както УРАНИЯ е разработена за ИВЕКО. Произходьт на тези масла, в предвид на металните опаковки, до голяма степен разсейва сьмненията за бьлгарско участие в пакетирането.Удьлженият пробег от 20 000 за бензин и 10 000 за турбо почти не се среща при други марки и то за тази цена! А 20к /алфа/ Е СУПЕР СПОРТИСТ. Затова смятам, че СЕЛЕНИЯ е най-подходяща за ФИАТ, а не отричам, че става и за всички останали. 5W40 е по-добьр вариант от 10W40, no само за по-нов автомобил.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Re: Re-маслото
 
 да в метални кутии е,ние също скоро го сменихме!само искам да попитам колегите..горе-долу колко масло гори на 1000 км?peter написа:Аз ползвам "Selenia" 10/40, на цена 10 лева за литър в "Александър Ауто". Маслото е в метални кутии, като бира, само че по-големи (по същия начин се и отварят). По думите на продавачите в "Александър Ауто" така си идва в кутии от италия, т.е. няма никакъв шанс някой да е пипал по това масло преди да си го купиш.Успехbeliq написа:Абе ще го смена за да не му мисла мерси за отговора а случайно да знаеш някои сайт в който мога да вида цени на маслата? как сам го закасал май ще мъ сложа Prista  Понеже това е първа смяна..нов съм Понеже това е първа смяна..нов съм :P
							
						Alfa Romeo Giulia 2.0T 280hp TI RWD '17 & Fiat Punto Evo 1.4 77hp '10 :P
							
						Alfa Romeo Giulia 2.0T 280hp TI RWD '17 & Fiat Punto Evo 1.4 77hp '10
 ex Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm Q-Tronic '09, ex Fiat Punto 1.2 60hp ELX '00, ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm '05, ex Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v '97, ex Fiat Punto 1.1 S '95
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

 
 
 Само това недей да правиш !
 Само това недей да правиш !  
							
						
Коментар