Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Маслото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Маслото

    Значи карам фиат браво1.9 jtd 105cv карам с масло castrol gtd high performace незнам дали е синтетично. Вече сам минал 10500 км и незнам дали да го сменям на маслото нищо не пише кога да се смени.Четох някаде в форума че трябва да се сменя на 6000-7000 км заради турбото! но вуйчо ми си купи чисто хова mitsubishi carisma 1.9 did пак с турбо и от сервиза му казват да сменя маслото на 15000км иначе гаранцията изгаря. знам че неговото масло е ELF.та моля ви ако знаете кажете какво да права да го сменям или не?

    #2
    Смени го. Промяната в качествата на маслото се отразява много на турбокомпресорния агрегат! Изобщо не се и замисляй!

    Коментар


      #3
      Re-маслото

      Абе ще го смена за да не му мисла мерси за отговора а случайно да знаеш някои сайт в който мога да вида цени на маслата? как сам го закасал май ще мъ сложа Prista

      Коментар


        #4
        Re: Re-маслото

        beliq написа:
        как сам го закасал май ще мъ сложа Prista
        Само това недей да правиш !
        Ex. Grande Punto Driver

        Коментар


          #5
          Re-Маслото

          Е чак толкова фатално ли ще бъде ако му сипа приста?

          Коментар


            #6
            Re: Re-маслото

            beliq написа:
            Абе ще го смена за да не му мисла мерси за отговора а случайно да знаеш някои сайт в който мога да вида цени на маслата? как сам го закасал май ще мъ сложа Prista
            За "Приста" съм чувал ужасни неща. Не съм сигурен дали са верни, но ако 10% от това което съм чул е вярно, по-добре ползвай някоя друга марка. Аз ползвам "Selenia" 10/40, на цена 10 лева за литър в "Александър Ауто". Маслото е в метални кутии, като бира, само че по-големи (по същия начин се и отварят). По думите на продавачите в "Александър Ауто" така си идва в кутии от италия, т.е. няма никакъв шанс някой да е пипал по това масло преди да си го купиш.Успех
            минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
            Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

            Коментар


              #7
              МАЙТАПИ ЛИ СИ ПРАВИТЕ С ТОВА 1.9JTD ??? СЕЛЕНИЯ ТД Е ТРИБАЗОВА ПОЛУСИНТЕТИКА 10W40 И ЦЕНАТА Е 10.50 ЗА ЛИТЬР.

              Коментар


                #8
                http://emk-33.com/viewtopic.php?t=466Ето ти и цени..ориентировъчно..не, че си длъжен да купуваш оттам... От пристата едно време бях страшно НЕдоволен..сега не знам...Eто кратка спесификация за пристата:Приста Супер Бензин10W-40; 15W-40; 20W-40 20W-50.SAE J300-99MB 229.1API SL/CFACEA А3-98/А3-96 Някои казват, че вече била по-добра...

                Коментар


                  #9
                  а фиатките са а...?

                  Мисля че трябва да караш със Селения ТД и да го сменяш на 7500км. задължително!!!
                  -------------------------------
                  0898506763

                  Коментар


                    #10
                    hit-ko написа:
                    МАЙТАПИ ЛИ СИ ПРАВИТЕ С ТОВА 1.9JTD ??? СЕЛЕНИЯ ТД Е ТРИБАЗОВА ПОЛУСИНТЕТИКА 10W40 И ЦЕНАТА Е 10.50 ЗА ЛИТЬР.
                    hit-ko, не,че не уважавам Селенията и знам,че е трибазова полусинтетика...в момента съм с него,нямам никакви оплаквания,но малко ме смущава,че и дават експлоатационен клас па АРI - СD. А това е доста стар клас...въведен е 1955 година.А както знаем вече има клас от ниво СН-4 въведен през 1998г.Едва ли съвременните дизелови мотори ги удовлетворява клас CD.Също както знаем, връзването на дадена марка кола с конкретно масло си е чист търговски трик.Може би Реното няма да върви с друго освен Елф,Ситроена с Тотал.При положение че с Пежо имат едни и същи мотори,ама Пежото ти казват само Есо,Форда с Моторкрафт...и т.н. да не ги изброявам,много са.Така,че всичко това си е реклама и хала-бала.Този път за моята дизелова Брава взех AGIP TURBODIESEL, 10W/40,CF полусинтетика.По-скъпичко е от Селенията.Преди много години съм го карал на Фиориното и бях много доволен.Ще видим как ще е на Бравата.Та това е.Ако питаш мен,юнака дето иска да си слага Приста,си е направо са SELENIA WR DIESEL 5W/40 или подобно напълно синтетично масло.А пък и който си има коса да си носи гребен.То както се казва не може и оная работа там и душата в рая,пък после това ми е тънко,онова ми е дебело, друго ми четвъртито.Аре със здраве!
                    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                    Коментар


                      #11
                      Аз си карам с Кастрол но не тоя от Бг дето го пакетират в гурция,а оригинален от германия и нямам никви оплаквания като разход на масло и т.н. но аз съм бензин все пак
                      _______________________________________
                      0885261834

                      Коментар


                        #12
                        Вярно е,че маслата са за всички марки автомобили.а всичко останало е тьрговски трик. Но сьс СЕЛЕНИЯ нещата стоят по-различно.ФИАТ ЛУБРИФИКАНТИ е рафинерия на ФИАТ и голяма част от маслата се изработват по изискване на ФИАТ и неговите модели така ,както УРАНИЯ е разработена за ИВЕКО. Произходьт на тези масла, в предвид на металните опаковки, до голяма степен разсейва сьмненията за бьлгарско участие в пакетирането.Удьлженият пробег от 20 000 за бензин и 10 000 за турбо почти не се среща при други марки и то за тази цена! А 20к /алфа/ Е СУПЕР СПОРТИСТ. Затова смятам, че СЕЛЕНИЯ е най-подходяща за ФИАТ, а не отричам, че става и за всички останали. 5W40 е по-добьр вариант от 10W40, no само за по-нов автомобил.

                        Коментар


                          #13
                          Ето тук можеш да погледнеш за маслата "Selenia" http://www.baxcar.com/sint_masla.htm и наистина най-добре ще е да го смениш с такова.
                          Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
                          Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
                          VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
                          VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.

                          Коментар


                            #14
                            Много полезна информация! И още: От 2003г - SEL. GOLD и 20k се произвеждат вече с ниво SL по API. От това по-добро кара само Шумахер , но и да му сложат SELENIA , едва ли ще се усети !?

                            Коментар


                              #15
                              Re: Re-маслото

                              peter написа:
                              beliq написа:
                              Абе ще го смена за да не му мисла мерси за отговора а случайно да знаеш някои сайт в който мога да вида цени на маслата? как сам го закасал май ще мъ сложа Prista
                              Аз ползвам "Selenia" 10/40, на цена 10 лева за литър в "Александър Ауто". Маслото е в метални кутии, като бира, само че по-големи (по същия начин се и отварят). По думите на продавачите в "Александър Ауто" така си идва в кутии от италия, т.е. няма никакъв шанс някой да е пипал по това масло преди да си го купиш.Успех
                              да в метални кутии е,ние също скоро го сменихме!само искам да попитам колегите..горе-долу колко масло гори на 1000 км? Понеже това е първа смяна..нов съм :P
                              Alfa Romeo Giulia 2.0T 280hp TI RWD '17 & Fiat Punto Evo 1.4 77hp '10
                              ex Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm Q-Tronic '09, ex Fiat Punto 1.2 60hp ELX '00, ex Alfa Romeo 147 1.9 JTDm '05, ex Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v '97, ex Fiat Punto 1.1 S '95

                              Коментар

                              Working...
                              X