Така имам следния проблем, колата е с газова уредба обикновенна ЛОВАТО, като е студена неможе да пали на газ, също така като я запаля на бензин, чакам я да загрее малко превключвам на газ и на свободна падат оборотите и гасне. Колата на бензин работи безупречно.Чета из форума, че някакви емулатори има симулатори , момчето от който купих колат ами каза, че няма такива джаджи.Да не са мембраните на изпарителя, понеже искам по-честичко да си я паля направо на газ и от време на време на бензин.Бравото е с металните колектори!Също така километража на браво 1.4 12в, ще стане ли на 1.6 16в ? Другия проблем на колата е като спра примерно на светофар и колата е на свободна се чува един лек шум отред, немога да го опиша, но като натисна съединителя изчезва, да не е тръгнал аксиалния лагер. И естествено скоростната кутия от ниски обороти на 1-ва и 2-ра на ниски оборори издава странен звук като вдигне оборотите над 2500 изчезва и на 4-та и 5-та над 70 км си вие.Проверих маслото , добре е сложих добавка ама нищо, какъв е проблема ?[/quote]
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко въпроса отностно Фиат Браво 1.6 16в
Collapse
X
-
1.Смени филтъра на газта и в. филтър на двиг..поиграй си с големия болт на испарителя /на ляво -на дясно/ 2. не знам 3.скоростите май трябва да се свалят /за лагер в скоростите/LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
-
1. За да не пали на газ или е много газта, или е малко. Пробвай да цъкнеш 2-3 пъти обогатителя ако си с вакумен изпарител. Като повъртиш повече на стартер не запалва ли накрая?2. На тая версия с металните колектори не и трябват никакви емулатори, тествано е от мен. Като му закачиш дюзите на бензин и грешката изчезва.3. най вероятно лагер на първичен вал на скоростите.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
По въпроса за скоростите - определено е лагер на входящия вал.Тои се върти,когато въединителят не е натиснат и на свободна.Не се знае дали е разбит този откъм семеринга(откъм двигателя),задният или и двата.При разбиване откъм семеринга се получава луфт които разбива и семеринга и протича масло.Като я отвориш е възможно освен тези двата да се наложи да смениш и тези на другия вал,ако шумят дори леко,хич не ги мисли,че си е занимавка и пари всяко сваляне и отваряне.Препоръчва се дори да се сменя всичко вътре що е лагер,дори без да шуми или да има видимо износване,но тогава работата става много дебела.Към момента спокоино можеш да си караш така,може и година и две да изкара,никои не знае,но е препоръчително когато имаш повечко пари да си я оправиш.Добавките помагат за такива шумове маи много рядко.Ако си шуми отчетливо на презен ход,първа и втора,по-скоро няма да ти помогнат въобще,но пък съм чел и за доволни от добавки колеги...УспехFiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар