Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отзиви от махнати катализатори при дизел двигатели

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Отзиви от махнати катализатори при дизел двигатели

    Привет, на всички Колеги от форума! Предварително се извинявам ако има отворена тема за катализаторите при дизел двигателите, та моя въпрос към всички който карат дизели , е да опишат наблюденията си преди и след премахването на катализатора.Днеска махнах моя, по-точно един вид частично изкормване на катализатора.Какво ще рече?!- ми с едно шило подострено отпред с ръбове, направих 5-6 отвора на катализаторната пита,(с помоща на дрелка) с диеметър на шилото 14мм , успях да разширя отвора до малко над диаметъра на тръбата която се нанизва катализатора.И от тази работа за 10-15 мин с дрелката, като го върнах на мястото, първото нещо което ми направи в печатление е по- ниския шум, преди тракаше едно твърдо(характерно за твърда работа на мотора),сега работи по-меко , леко подобрение в ускорение в ниските обороти,за разход е рано да коментирам защото требва да го засека.В други форуми срещнах отрицателни отзиви от премахване на катализатори, и за затова реших да отворя тема за отзиви от премахнати катализатори.
    Fiat palio 1.7td

    #2
    Аз малко извън темата - да знаеш че в катализатора има доста ценни елементи и принципно се изкупува (30-50 на HDI около 200 лева) - ако ти искат пари за да ти го свалят в никъв случей не им го оставяй, незнам вече твоя колко е ценен след тия манипулаций с шило, но в когато се премахва се реже от генерацията и на негово място се наставя тръба. Ефекта от махането на 10 год катализатор ще е като допринасянето му към природата - нула, поне според мен, но в бъдеще незнам какво ще скимне на това правителство и ако почнат да задължават да се кара с катализатор, да знаеш че струва при всяко положение над 500 лева нов.
    FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps

    Коментар


      #3
      Знам Колега, има ценен метал (един от елементите е платина), но според мен по-добре няколко отвора и да си запазя оргиналното си гърне(катализатор) отколкото разните му там прави тръби и резонантни гърнета,дето след година и половина до три изгниват .Между другото на предната ми кола която бе бензин, така го направих и пет години нямах проблем от тази гледна точка, дори три години карах на газ .В България всичко е ментак, предпочитам да изтърбуша катализатора и да си запазя неговата ламарина отколкото да ми го сменят с друго......Щото далаверата накрая е никаква ако смениш с български гаражен боклук.
      Fiat palio 1.7td

      Коментар


        #4
        С това дупчене си прахосал ценния материал в него, а можеше да изкараш добри пари.При дизела за разлика от бензина има едно положително нещо че налягането което задържа преди него противодейства на разхода на масло от турбината ако е старичка.Сега е възможно да почне да изпуска повече масло.Друго негативно от това че си го махнал няма, би трябвало да е по шумна, незнам защо ти се струва че е по тиха.
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5
          Да, натрошени катализатори не изкупуват вече май.

          Коментар


            #6
            Махах и на двете печки, усезаем ефект - нямаше.Гледай да си оставиш гърнета, че който ти казва, че не бучи с права тръба - лъже те.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              emzo написа:
              Махах и на двете печки, усезаем ефект - нямаше.Гледай да си оставиш гърнета, че който ти казва, че не бучи с права тръба - лъже те.
              Колега, точно това споменах по-горе, Аз направих дупки на самата катализаторна пита.Това го направих с шило подострено отпред с ръбове, като ползвах дрелка за да си улесня пробиването.Иначе не съм прибягвал до рязане на корпуса, щото ми е повече въртел( трябва да търся майстор заварчик) , а що се отнася за шума , със сигурност стана малко по- тиха,това си го обеснявам от това че преди катализатора има мека връзка която не е така плътна като тръбата.Точно от този участък се чува по-високо , се едно че се намирах в двигателния отсек, и другия момент малко по-добре се наема от ниските обороти.Отвора който направих бе малко над диаметъра на входящата тръба откъм меката връзка, така че не съм прахосал всичкия материал,пък и далаверата не сам умрял за някакви си 60 или70лв.За мен бе по-важно да запазя оргиналната ламарина на гърнето, което със ще изкара в пъти повече ако го сменя . Между другото, катализатора беше задръстен малко над половината от диаметъра на катализаторната пита,най много отлагане имаше по -външната част от диаметъра,там шилото направо затегна и неможах да направя отвори , и се принудих да разширя в централната част на питата.За пушене има в първите пет км , след това се оправи.
              Fiat palio 1.7td

              Коментар


                #8
                Отзиви от махнати катализатори при дизел двигатели

                infineon написа:
                С това дупчене си прахосал ценния материал в него, а можеше да изкараш добри пари.При дизела за разлика от бензина има едно положително нещо че налягането което задържа преди него противодейства на разхода на масло от турбината ако е старичка.Сега е възможно да почне да изпуска повече масло.Друго негативно от това че си го махнал няма, би трябвало да е по шумна, незнам защо ти се струва че е по тиха.
                Колега, нещо не мога да схвана как противодейства на турбото за по-малко теч ако е износена, освен да надува по-малко(по-малко обороти да прави ).Тя като си е износена, с катализатор или без него пак ще опуска, просто не виждам логика.
                Fiat palio 1.7td

                Коментар


                  #9
                  Отдавна му бях вдигнал мерника и тази неделя го свалих с идеята да го изтърбуша по съвет на колеги от форума.Оказа се обаче,че катализаторчето си ми е наред-вижда си се през него и е чист,така че го оставих без да го ръчкам.

                  Коментар


                    #10
                    Резнах катализатора на стилото и то стана една идея по тихо и вибрациите намаляха. Също наблюдавам лек спад в консумацията.
                    FIAT STILO 1.9JTD 2002

                    Коментар


                      #11
                      willow75bg написа:
                      Отдавна му бях вдигнал мерника и тази неделя го свалих с идеята да го изтърбуша по съвет на колеги от форума.Оказа се обаче,че катализаторчето си ми е наред-вижда си се през него и е чист,така че го оставих без да го ръчкам.
                      Колега , щом се вижда през него е добре, лошото е когато се мъчиш да видиш нещо , карай си така признаците при мен бяха слабо набиране(някак тромаво) , и лек увеличен шум в купето...... :D
                      Fiat palio 1.7td

                      Коментар


                        #12
                        Миналото лято избуших моя. Директно с големите секачи избих всичко, което беше вътре. "Измих" с водоструйка и го сложих обратно. При мен (може и да се филмирам) стана малко по-пъргава във високите. Звука стана малко по-ръмжащ.
                        In JTD I believe, in Nm I trust !

                        Коментар


                          #13
                          Що се занимавате с глупости? :D
                          Palio Weekend 1.7 TD

                          Коментар


                            #14
                            serge написа:
                            Що се занимавате с глупости? :D
                            Що да са глупости? Ако е запушен така ли ще си караш?
                            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                            Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                            Коментар


                              #15
                              cokata_23 написа:
                              serge написа:
                              Що се занимавате с глупости? :D
                              Що да са глупости? Ако е запушен така ли ще си караш?
                              Ако е запушен- да ще го изтърбуша. Но май не на всички участници в епопеята е запушен.
                              Palio Weekend 1.7 TD

                              Коментар

                              Working...
                              X