Привет, на всички Колеги от форума! Предварително се извинявам ако има отворена тема за катализаторите при дизел двигателите, та моя въпрос към всички който карат дизели , е да опишат наблюденията си преди и след премахването на катализатора.Днеска махнах моя, по-точно един вид частично изкормване на катализатора.Какво ще рече?!- ми с едно шило подострено отпред с ръбове, направих 5-6 отвора на катализаторната пита,(с помоща на дрелка) с диеметър на шилото 14мм , успях да разширя отвора до малко над диаметъра на тръбата която се нанизва катализатора.И от тази работа за 10-15 мин с дрелката, като го върнах на мястото, първото нещо което ми направи в печатление е по- ниския шум, преди тракаше едно твърдо(характерно за твърда работа на мотора),сега работи по-меко , леко подобрение в ускорение в ниските обороти,за разход е рано да коментирам защото требва да го засека.В други форуми срещнах отрицателни отзиви от премахване на катализатори, и за затова реших да отворя тема за отзиви от премахнати катализатори.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отзиви от махнати катализатори при дизел двигатели
Collapse
X
-
Аз малко извън темата - да знаеш че в катализатора има доста ценни елементи и принципно се изкупува (30-50 на HDI около 200 лева) - ако ти искат пари за да ти го свалят в никъв случей не им го оставяй, незнам вече твоя колко е ценен след тия манипулаций с шило, но в когато се премахва се реже от генерацията и на негово място се наставя тръба. Ефекта от махането на 10 год катализатор ще е като допринасянето му към природата - нула, поне според мен, но в бъдеще незнам какво ще скимне на това правителство и ако почнат да задължават да се кара с катализатор, да знаеш че струва при всяко положение над 500 лева нов.FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps
-
Знам Колега, има ценен метал (един от елементите е платина), но според мен по-добре няколко отвора и да си запазя оргиналното си гърне(катализатор) отколкото разните му там прави тръби и резонантни гърнета,дето след година и половина до три изгниват .Между другото на предната ми кола която бе бензин, така го направих и пет години нямах проблем от тази гледна точка, дори три години карах на газ .В България всичко е ментак, предпочитам да изтърбуша катализатора и да си запазя неговата ламарина отколкото да ми го сменят с друго......Щото далаверата накрая е никаква ако смениш с български гаражен боклук.Fiat palio 1.7td
Коментар
-
С това дупчене си прахосал ценния материал в него, а можеше да изкараш добри пари.При дизела за разлика от бензина има едно положително нещо че налягането което задържа преди него противодейства на разхода на масло от турбината ако е старичка.Сега е възможно да почне да изпуска повече масло.Друго негативно от това че си го махнал няма, би трябвало да е по шумна, незнам защо ти се струва че е по тиха.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
emzo написа:Махах и на двете печки, усезаем ефект - нямаше.Гледай да си оставиш гърнета, че който ти казва, че не бучи с права тръба - лъже те.Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Отзиви от махнати катализатори при дизел двигатели
infineon написа:С това дупчене си прахосал ценния материал в него, а можеше да изкараш добри пари.При дизела за разлика от бензина има едно положително нещо че налягането което задържа преди него противодейства на разхода на масло от турбината ако е старичка.Сега е възможно да почне да изпуска повече масло.Друго негативно от това че си го махнал няма, би трябвало да е по шумна, незнам защо ти се струва че е по тиха.Fiat palio 1.7td
Коментар
-
willow75bg написа:Отдавна му бях вдигнал мерника и тази неделя го свалих с идеята да го изтърбуша по съвет на колеги от форума.Оказа се обаче,че катализаторчето си ми е наред-вижда си се през него и е чист,така че го оставих без да го ръчкам.Fiat palio 1.7td
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар