Bravo 1.6, 103 к.с. 1997г. - мерих съпротивлението на бобибата BERUсъпротивление на първичната намотка - 1.9 Ом и на двата кръга (1-4 и 2-3 цилиндри)съпротивление на вторичната намотка - 5.25 кОм и на двата кръга (1-4 и 2-3 цилиндри)свещи и кабели чисто нови Beruколата работи без проблем, единсвено на празен ход има леки пристрисания, които не се знае от какво са.Въпроса ми е в границите ли е бобината и ако не какви са симптомите при завишено съпротивление на първичната намотка ? А ако на вторичната намотка е понижено съпротилението ?Четох из форумите, че бобините Беру на вторичната намотка за с около 5 кОм съпротивление, а не с 8.5-9.5 като другите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
БОБИНА съпротивление
Collapse
X
-
wwalker написа:Защо да е по-голямо? На мен ми изглежда достатъчно ниско. Моята Беру дава 1,5 Ома на първичните намотки и около 5 кОма на вторичните. Търси проблема другаде, в инжекторите, слабо място са на този модел.Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
-
wwalker написа:Така е. Оригинално се монтират Шампион и Беру. Напълно заменяеми са, макар и с разлика в параметрите. Аз лично съм с Беру и имам резервна Шампион, така че ако те интересува мога да измеря и нея.Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
-
wwalker написа:Беру - първична намотка 1,5 Ома, вторична 5,5 кОмаШампион - първична намотка 1,4 Ома, вторична 9,5 кОмаИ двете работят нормално и разлика няма нито във вървежа, нито в звука на двигателя, нито в разхода.Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар