Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

БОБИНА съпротивление

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    БОБИНА съпротивление

    Bravo 1.6, 103 к.с. 1997г. - мерих съпротивлението на бобибата BERUсъпротивление на първичната намотка - 1.9 Ом и на двата кръга (1-4 и 2-3 цилиндри)съпротивление на вторичната намотка - 5.25 кОм и на двата кръга (1-4 и 2-3 цилиндри)свещи и кабели чисто нови Beruколата работи без проблем, единсвено на празен ход има леки пристрисания, които не се знае от какво са.Въпроса ми е в границите ли е бобината и ако не какви са симптомите при завишено съпротивление на първичната намотка ? А ако на вторичната намотка е понижено съпротилението ?Четох из форумите, че бобините Беру на вторичната намотка за с около 5 кОм съпротивление, а не с 8.5-9.5 като другите.
    Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
    182A4.000, 1998г.

    #2
    Така е, правилно си прочел. Притриса си от запушени инжектори най-вероятно.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      wwalker написа:
      Така е, правилно си прочел. Притриса си от запушени инжектори най-вероятно.
      OK, по голямото съпротивление на първичната намотка ?междудругото мултицета като се допрат двата му края дажа съпротивление от около 0.6 ома
      Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
      182A4.000, 1998г.

      Коментар


        #4
        Защо да е по-голямо? На мен ми изглежда достатъчно ниско. Моята Беру дава 1,5 Ома на първичните намотки и около 5 кОма на вторичните. Търси проблема другаде, в инжекторите, слабо място са на този модел.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          wwalker написа:
          Защо да е по-голямо? На мен ми изглежда достатъчно ниско. Моята Беру дава 1,5 Ома на първичните намотки и около 5 кОма на вторичните. Търси проблема другаде, в инжекторите, слабо място са на този модел.
          колата е и на газ, това притреперване го има и на газ, има го още преди са сложа газовата, така че не е от негоотдавна спрях да се се опитвам да го оправя,просто се чудех дали може да е от бобината, т.к. по AutoData излиза напрежението на първичната намотка по малконо ето и на колегата му е около 1.5 Омаможе би BERU освен на вторичната намотка има разлика и в първичната намотка ))
          Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
          182A4.000, 1998г.

          Коментар


            #6
            Така е. Оригинално се монтират Шампион и Беру. Напълно заменяеми са, макар и с разлика в параметрите. Аз лично съм с Беру и имам резервна Шампион, така че ако те интересува мога да измеря и нея.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #7
              Ако можеш да намериш един TPS за проба...пробвай...но от работеща перфектно кола. Като това е в случай, че всичко друго е наред. Измери и компресия...
              Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
              Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
              FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
              Powered by Total & Fobos LPG

              Коментар


                #8
                wwalker написа:
                Така е. Оригинално се монтират Шампион и Беру. Напълно заменяеми са, макар и с разлика в параметрите. Аз лично съм с Беру и имам резервна Шампион, така че ако те интересува мога да измеря и нея.
                Да, би било полезно ако можеш да замериш и да видим какви са разликите10х
                Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
                182A4.000, 1998г.

                Коментар


                  #9
                  Беру - първична намотка 1,5 Ома, вторична 5,5 кОмаШампион - първична намотка 1,4 Ома, вторична 9,5 кОмаИ двете работят нормално и разлика няма нито във вървежа, нито в звука на двигателя, нито в разхода.
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #10
                    wwalker написа:
                    Беру - първична намотка 1,5 Ома, вторична 5,5 кОмаШампион - първична намотка 1,4 Ома, вторична 9,5 кОмаИ двете работят нормално и разлика няма нито във вървежа, нито в звука на двигателя, нито в разхода.
                    явно е точно така: всички марки освен Беру са с съпротивление на вторичните намотки 8.5 - 9.6 кОм, само Беру около 5.5 кОмнякаква идея от къде идва разликата която се получава при всички който си мерят първичната намоткав АутоДата дават 0.55-0.65 Ома, а като мериме излиза около 1.5 Ома - повече от два пъти повече.
                    Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
                    182A4.000, 1998г.

                    Коментар

                    Working...
                    X