За колегите, които са се сблъсквали с този проблем, могат ли да обяснят каква точно е процедурата, какво се сменя - вал, кобилици.. повдигачи ? Какво се прави след това, за да не възникне отново този проблем?... и ако можете да препоръчате сервиз, в който знаят за какво става на въпрос и могат да го оправят. И приблизително ако някой може да каже колко излиза един такъв ремонт. Благодаря !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каква е процедурата при износен разпределителен вал на 1.4
Collapse
X
-
ivailo rachev написа:Процедурата е такава:сменяш вала,караш с по-тънко масло 10W40 забрави за 15W40 и разпробиваш маслената магистрала към главата с 1мм. и няма да имаш проблем.Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша
Коментар
-
Наскоро се сблъсках с този проблем.Смених вала заедно с износените кобилици и засега всичко е ОК.Разпробил съм отворите на паяка на 1 мм. и съм поставил филтър на входа на паяка да обира парченцата които се появиха от смяната на гарнитурата на главата.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Още един бърз въпрос, ако сменя само вала, при положение, че всичко друго е ок и не е необходимо да се сменя и след това сипвам редовно масло, 5w-40 Selenia или тем подобни хубави масла, препоръчани за този двигател, това достатъчно ли е да не се случва повторно износване според вашия опит ?Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар